timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

Total 2332 entries
Previous   [...]  11  12  13  14  15  16  17  18  19  [...]   Next  

Quick find
 ave
reply history 2009.06.08. 21:35:07 (1624
User profile
12.88 @ 175
Hat ez eleg extrem, minden tekintetbol!  Nem piskota!
Ez mekkora motor?

Klafa valtoja van, vertigate karral, amennyire latom.
De az, hogy ez AWD, inkabb csak a rekordok miatt lehet, nem?  Nem hiszem, hogy hozna barmit is egy jo palyan.

7-est biztosan fog menni, egy ilyen kezdes utan.     
Re: pnanassy (1623)
reply 2009.06.08. 20:16:34 (1623
User profile
11.18 @ 203
Nagy örömmel osztom meg veletek az eddigi leggyorsabb 5 hengeres Audit:

http://www.youtube.com/watch?v=f7WAAcpYN08

http://www.youtube.com/watch?v=120fYo8oum0

Már nem gyári váltóval megy,de a látszat ellenére (Repo állítása szerint) összkerekes,állítható nyomatékelosztással:

http://www.youtube.com/watch?v=PA7onfRcP2c&feature=related

Hol is a vége az öthengernek?Ha odateszik magukat megy ez még hetest is.

Ciao,Péter 
reply history 2009.06.07. 17:40:30 (1622
Egy ilyet is megnéznék szívesen, bár most a FOS jobban izgat. Az a 1700cc motor helikopterturbinával... Milyen emberek vannak?! Big grin  
Re: szabyk RST (1621)
reply 2009.06.07. 16:24:08 (1621
User profile
9.78 @ 238
 
reply history 2009.06.07. 13:45:23 (1620
User profile
9.78 @ 238
annyira nem...... Smile  
Re: ave (1619)
 ave
reply history 2009.06.07. 13:37:18 (1619
User profile
12.88 @ 175
Hat, kevesebb mint 5mp alatt 300 km/h, nem rossz. Smile  
Re: szabyk RST (1618)
reply 2009.06.07. 13:09:45 (1618
User profile
9.78 @ 238
szar szemét lassú g..cik Big grin Big grin Big grin



bakker..... 
reply history 2009.06.04. 22:18:40 (1617
User profile
18.20 @ 120
semmi baj nincs vele, ha az is. de ha ez egy wankel motoros verzió akkor szépet megy ..ha a pedig 4 hegeres otto akkor álomszépet.... Wink

peace  
Re: ocsisajt (1598)
reply 2009.06.04. 15:19:02 (1616
Dobtam fel egy szép galériát a hétvégi EVO taliról, akit érdekelne. Volt Bubu és némi GT-R is.
http://www.prostreet.hu/magazine.php?Menu=8&Submenu=20&View=Detail&Article=173

Üdv! 
reply history 2009.06.02. 21:58:26 (1615
User profile
12.06 @ 188
Csak nem bírtad ki, hogy felrakd? Tongue stick out
Én meg akartam várni, amíg meglesz a Klasen-féle szívósor és felprogizzák neki rendesen.
Akkor elvileg még úgy 100 pónival lesz erõsebb.
Ez még csak a gyári (szar) szívósoros, beállítás, kis nyomással. 
Re: B_Csaba (1613)
reply history 2009.06.02. 18:58:21 (1614
User profile
15.97 @ 139
Komoly rezonancia volt már 3 kilónál... Smile  
Re: B_Csaba (1613)
reply 2009.06.02. 18:53:34 (1613

 
reply history 2009.06.02. 18:37:39 (1612
Nagyon komoly, szerintem megkereste néhány filmrendezõ már Wink  
Re: recska (1611)
reply 2009.06.02. 17:46:49 (1611
Csak tud valamit a srác...
 
reply history 2009.06.01. 11:38:10 (1610
User profile
14.27 @ 151
Megyek,de csak a szlalom miatt /mert az is lesz,meg drift is/.De csak ha jo idojaras lesz. 
Re: FM2000 (1609)
reply history 2009.06.01. 11:09:16 (1609
User profile
12.87 @ 164
szia! én mentem volna, de az esküvõ szervezése most fontosabb volt, fõleg úgy, hogy elõrehoztuk az idõpontját július végére...
a skodák lehet hogy bementek volna 9 alá Smile
júni 27 Piestany? carat tuning párty Smile
lehetne valami skoda-lada párbaj! 
Re: kombi (1608)
reply 2009.06.01. 10:36:57 (1608
User profile
14.27 @ 151
Nálunk szombaton csak leégni lehetett,de megázni nem.Kár hogy senki sem volt  toletek,igaz hogy csak 201 méter volt,de problémamentes,gordulékeny verseny volt.A lupo legjobb ideje 7.27-160 km,3-4tizeddel jobb mint tavaly,de most nem téligumival mentek,hanem 195-65-15 nyári dunlop utcaival,amivel komoly tapadási problémák voltak/nem jott meg a spécigumi/.Volt még porsche techart-szlovák abszolut bajnok-7.3-7.4-es158km koruli célvonalival.Ja-elfelejtettem a kispokot,elso futama 7.6-151 km-vel,második ellenem-de ez végzetes volt a számára,végig sem nyomta.Ugy látszik rossz hatással vagyok rá.Kategoriámban Eotvos-skoda bemelegítésnél elektromos probléma miatt kiesett-nem is indult.Igy sikerult gyozni-egyébként lada-lada donto volt,3. skoda.Szerettem volna egy 8.as idot,de nem jott be - párom ment 9.064-et,én 9.063-at,meg volt egy 0.018-as reakciom.Dragracing-idoeredményeknél lehet bongészni-lupo 63-as,porsche 64-es. 
reply history 2009.05.30. 09:36:19 (1607
User profile
10.23 @ 240
Remélem nem csitult el és még összetalálkozhatunk ilyen autokkal! Ez az egyik legjobb amennyire tudom ilyen motorral. Habár azt írta nem 1,9 hanem 2,0 már! Nitro nem tudom hoz neki egyáltalán vagy mennyit??? 
Re: ocsisajt (1601)
reply history 2009.05.28. 11:07:51 (1606
jo mindegy, ertelmetlen vita Smile
en azthittem erre ment a reagacio: "pl. Fiesta vs 2 literes Zetec)" 
Re: gizi525ix (1605)
reply history 2009.05.26. 20:29:13 (1605
nem errõl indultunk öcsisajt Smile

""""Nem mindegy? Wankel... vagyis hazon belul maradtunk :p senki sem hanyja a szemere az itt levo proknak sem, hogy nem eredeti mocijuk van, ugye(pl. Fiesta vs 2 literes Zetec)""""

323-ban sosem volt semekkora köbcentis wankel gyárilag,viszont az mk3-as fiesta-ban
volt zetec........ Roll eyes  
Re: ocsisajt (1604)
reply history 2009.05.26. 19:57:09 (1604
Nah azert 2 literes mocirol indultunk, mester! ne modositsunk mar kozben Big grin
(1.8rol en is tudtam) 
Re: szabyk RST (1603)
reply history 2009.05.26. 05:59:37 (1603
User profile
9.78 @ 238
volt zetec gyárilag...most,hogy 1.8 vagy 2.0 tökmindegy a blokk u.a. 
Re: ocsisajt (1600)
reply history 2009.05.25. 23:52:52 (1602
""""The first Zetec-branded engine was the Zeta family, introduced for the 1992 model year powering the fifth generation of the European Ford Escort, the third generation Orion and the Mk.3 Fiesta."""" 
Re: ocsisajt (1600)
reply 2009.05.25. 23:45:06 (1601
sracok!

aki tud rola valamit ne tartsa magaban!

evvel a lupoval monsterrel mi lett?


mert 1-2 eves videok vannak fenn a neten... aztan valahogy mintha elcsitult volna a tortenet Sullen  
reply history 2009.05.25. 23:40:27 (1600
Mk3 fifibe vót zetec 2 lityis moci gyarilag? nemar Big grin
(vagymost nem arra ertetted? Big grin
Re: szabyk RST (1599)
reply history 2009.05.25. 06:11:34 (1599
User profile
9.78 @ 238
volt ilyen motor gyáriba......benne Wink  
Re: ocsisajt (1598)
reply history 2009.05.25. 00:22:37 (1598
Nem mindegy? Wankel... vagyis hazon belul maradtunk :p senki sem hanyja a szemere az itt levo proknak sem, hogy nem eredeti mocijuk van, ugye(pl. Fiesta vs 2 literes Zetec) Big grin  
Re: Belfegor (1597)
reply history 2009.05.23. 08:57:51 (1597
User profile
18.20 @ 120
szép..de vajon mi van a mocitetõ alatt.??..lehet hogy az már egy rotoros 13B Wink Wink  
Re: ocsisajt (1595)
reply 2009.05.19. 17:50:11 (1596
Nem gyorsulas, viszont 24oras Nordschleife, ami a hetvegen lesz. Tim Schrick sajat csapattal indul, a csapatepitesrol szol a sorozat es itt az elso resze (nemetul, angol felirattal):
http://videos.streetfire.net/video/Team-Schrick-Episode-1_681201.htm 
reply 2009.05.15. 22:58:22 (1595
hamar volt, sorry^^

Kis low 10 seces Mazda 323 azert nem rossz :]


 
reply history 2009.05.15. 09:11:19 (1594
Ez a 200 nézõ volt a KOE West döntöjén ? Meg a nevezõk is.... remélem hozzánk majd sokan eljönnek. 
Re: ave (1583)
reply history 2009.05.14. 15:12:18 (1593
User profile
18.20 @ 120
király Smile

ennyit arról hogy mi esélye van egy magyar street legalnak egy angol ellen, kicsit más arra a világ   ...bár szvsz a KOE-s angol kocsik felének is olyan hivatalos a forgalmija, mint Szabynak, vagy Sanyinak Big grin Big grin  
Re: szilvi5 (1592)
reply history 2009.05.14. 14:55:07 (1592
User profile
13.51 @ 158
Itt egy kis könnyû kasztnis versenyautó alap. Big grin

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.05.14.&377270 
Re: Belfegor (1591)
reply history 2009.05.14. 14:25:00 (1591
User profile
18.20 @ 120
azért örülök hogy valóban volt egy-két street legal kocsi Big grin Big grin  
Re: ave (1584)
reply history 2009.05.14. 13:39:29 (1590
Ez a nem semmi helyesen
 
Re: Kaméleon (1587)
reply history 2009.05.14. 13:10:22 (1589
User profile
10.01 @ 219
Gyúrjál vazze rá , itt az idõ hogy visszatérj. Cool  
Re: ave (1586)
reply 2009.05.14. 13:10:03 (1588
User profile
9.67 @ 241
hát elég tré ez a koe dolog Sad
se nézõ se nevezõ Sad
kb semmi értelme már 
reply history 2009.05.14. 12:37:15 (1587
Ez a  semmi 1.4-es innen is grat neki! Big grin  
Re: ave (1586)
 ave
reply history 2009.05.14. 12:03:28 (1586
User profile
12.88 @ 175
Ja-ja.  Aggaszto...


Gianni Santi 11.14 @ 130   az 1.4-es OHV mocival, immar a leggyorsabb R5. 
Re: Sychter (1585)
reply history 2009.05.14. 12:00:48 (1585
a nevezõk is nagyon kevesen voltak 
Re: ave (1584)
 ave
reply 2009.05.14. 11:36:59 (1584
User profile
12.88 @ 175
Hat nem volt egy hude nepszeru verseny, a lelato az pang, mint allat.  A videon is, a kepeken is.

http://www.kingofeurope.net/phpBB2/viewtopic.php?f=77&t=11346 
 ave
reply history 2009.05.14. 11:16:44 (1583
User profile
12.88 @ 175
Bakker, tenyleg. Smile

A dontoben az MG szorny ellen, aki tavaly Belgiumban nem tudott egyenesen menni.

 
Re: Belfegor (1582)
reply 2009.05.14. 11:06:45 (1582
User profile
18.20 @ 120
Andy megnyerte a KOE West:

érdekesség a cikbõl:

A few big questions now need to be answered....
(1) Will Andy be shipping his car to Kiskunlachlaza, Hungary for the King of Europe "east v west" shootout over the weekend of 5th and 6th September? and...
(2) If yes, how will he get on with a concrete airport track compared to the heavily treated asphalt surface at Santa Pod.

To answer these questions, today we called Andy at his company in central England. He told us "I really want to do this trip to Hungary, the King-of-Europe is just the kind of event my team love to compete in. However, the cost of driving our truck across Europe, the channel ferry costs, accommodation costs plus the need to take a week away from my business, is something I will find very difficult to do from my own pocket. Without some financial help I can't make this trip, I just cannot justify taking so much money from my family and business in these difficult days."
Andy added..."We have chassis and suspension setups and tune-ups for prepared drag strips, airports or anything else which comes our way, we are confident we can beat anyone on any surface, I hope I get the chance to prove it."

www.cedrag.com 
 ave
reply history 2009.05.07. 13:38:46 (1581
User profile
12.88 @ 175
Valoban.  Foleg erdekes, hogy igy motorhang nelkul milyen jol hallatszik a gumi tapadasa. 
Re: Mobi (1580)
reply 2009.05.07. 12:50:46 (1580
Nem rossz, nem rossz... Smile


 
reply history 2009.05.06. 23:08:19 (1579
Ilyen egy fos pályát ennél még egy tesco parkoló is biztonságosabb... 
Re: Mobi (1575)
reply 2009.05.06. 20:08:08 (1578
 
 ave
reply history 2009.05.04. 16:17:10 (1577
User profile
12.88 @ 175
Szakerto kommentar is ott van nagyon. Smile
"a kanyartól megijedve elkezdte kapkodni a kormányt."

De ez a palya, ez vaze mindent visz.  Ultra. 
Re: Mobi (1575)
reply 2009.05.04. 09:15:00 (1575
Hát ezmiez már? Big grin

Jobb helyet nem is találhattak volna, kellett oda az a ragacs...

http://www.autoblog.hu/videok/video_domboldalba_furodott_a_gyorsulas_utan.html 
reply history 2009.04.27. 21:08:46 (1574
User profile
15.13 @ 151
Ezért akarok segíteni, hogy legyen egy kis cirkusz Big grin
Szar ,hogy nincs támogatva a gyorsulás otthon, itt meg igazán csak a dragstereket támogatják.
Bár láttam pár csapatot a legnagyobbak közül aki az ebay-en hirdetik a lehetetõséget  a jövendõbeli szponzoruknak Sad  
Re: szabyk RST (1573)

Total 2332 entries
Previous   [...]  11  12  13  14  15  16  17  18  19  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!