timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 854 entries
Previous   [...]  12  13  14  15  16  17  18  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.11.09. 22:10:08 (57528
User profile
10.97 @ 200
E85 kb 5-10%-ot hozhat ugyanahhoz a légmennyiséghez,elméletben... 
Re: Fapuma8 (57527)
reply history 2009.11.09. 22:05:48 (57526
User profile
10.97 @ 200
SZVSZ sehogy,de hát a számok és a tények ritkán járnak együtt... 
Re: Turboá (57525)
reply history 2009.11.09. 21:40:21 (57516
User profile
10.97 @ 200
Miért is? 
Re: Turboá (57514)
reply history 2009.11.09. 21:38:57 (57515
User profile
10.97 @ 200
Én se hasalom be,hogy 240 ló a k03-al Big grin Mikor fél bart tud csak kitartani 7000-nél Big grin  
Re: powered (57513)
reply history 2009.11.09. 21:10:23 (57508
User profile
10.97 @ 200
Az lbs/min kis kerekítéssel megegyezik 10 lóval,tehát az 50 lbs az 500 lóerõ.Most mi itt az elméleti maximumról beszéltünk,nem arról,hogy hogy van méretezve a kipu oldal.Feltételeztük,hogy az a lehetõ legideálisabb.Arról nem is beszélve,hogy az általad említett 75% már 40 lbs-nél elfogy.50 lbs fölött valahol 70% alatti a hatásfok. 
Re: tommyt (57505)
reply history 2009.11.09. 20:57:39 (57503
User profile
10.97 @ 200
Anno 40 trimes T3-as is volt az unomon,ami tud max 200 lovat.Erre mondta nekem valami eszetlen,hogy az micsoda egy szar turbó,mert feltették egy VR6-ra,és csak 0,2 bart tudott tölteni.Mondom,ha egy 200 lovas turbót felteszel egy alapból 170 lovas kocsira,akkor nem is fog neked többet tölteni.A lényeg,hogy a 78 lovas alapot 1,5 barral kellett volna küldeni a 200 lóhoz,a 170 lovast meg elég volt 0,2-el.Kis túlzással a nyomás egy szorzó a szívó teljesítményhez (ami nem teljesen igaz,de ettõl most eltekinthetünk). 
Re: radics1 (57500)
reply history 2009.11.09. 20:52:52 (57500
User profile
10.97 @ 200
Nem! Ha a térkép mondjuk 550-nél véget ér,akkor rakhatod egy 10000 ccm-es mocira is,akkor se lesz több ló. 
Re: Fapuma8 (57499)
reply history 2009.11.09. 20:49:26 (57497
User profile
10.97 @ 200
Az mindegy,hogy mekkora mocin van,akkor sem tud többet tolni.Ha nagyobb mocira rakod,akkor csak kisebb nyomáson lesz meg ugyanaz a teljesítmény.Ha a turbó maximális teljesítményérõl beszélünk,akkor igen,mindegy a körítés.Ez nem azt jelenti,hogy bármelyik autó egy GT3076R-el 525 lovas lesz! 
Re: Fapuma8 (57491)
reply history 2009.11.09. 20:03:51 (57466
User profile
10.97 @ 200
Ok! Csak gondoltam felteszem a kérdést,nehogy hülyén haljak meg! Big grin  
Re: Turboá (57465)
reply history 2009.11.09. 19:53:01 (57462
User profile
10.97 @ 200
De ezt nem értem.A turbó légszállítása itt van a térképen,ennél többet egyszerûen nem nyomhat?!

9-es afr??? Minek ilyen dús?Itt már csak csökken a teljesítmény! 
Re: RT_ (57459)
reply history 2009.11.09. 19:51:39 (57460
User profile
10.97 @ 200
Én is vicceltem,de ez lemaradt: Big grin Big grin Big grin  
Re: RT_ (57458)
reply history 2009.11.09. 19:40:00 (57457
User profile
10.97 @ 200
Mikor erre kérdeztem rá,senki se válaszolt,csak RT hurrogott le,hogy diszkós CS fan vagyok,mert ott 650 ló van neki írva ugyanerre a turbóra... 
Re: powered (57455)
reply history 2009.11.09. 18:37:31 (57449
User profile
10.97 @ 200
Bekaphatod! Big grin  
Re: RT_ (57436)
reply history 2009.11.09. 15:23:29 (57433
User profile
10.97 @ 200
Persze,én is így számoltam,úgyhogy az elsõ 5-nek járó próbakört bevasaljuk! Big grin  
Re: ave (57429)
reply history 2009.11.09. 15:17:47 (57430
User profile
10.97 @ 200
Mégis ott virít a te kocsid is! Big grin  
Re: RT_ (57427)
reply history 2009.11.09. 14:49:57 (57425
User profile
10.97 @ 200
Az ok,hogy már nem lehet tippelni,de ennél persze több lesz még. Ami érdekes lesz számomra,ha 550 Le fölé megy,akkor már igazán nem tudom megfejteni a kompresszor térképeket. RT-nek is 650 Le van írva CS-en,de viszont ez a turbó... 
Re: Fapuma8 (57423)
reply history 2009.11.09. 14:41:00 (57421
User profile
10.97 @ 200
Fasza,eddig a 3. legjobb tippem van.

Azt lehet tudni,hogy a görbe hogy alakult? Még emelkedik,vagy már egyenesedik? 
Re: Fapuma8 (57419)
reply 2009.11.09. 14:23:09 (57416
User profile
10.97 @ 200
Én azt nem értem,ha egy GT3076R-nek 525-550 ló a teteje,hogy tippeltek itt sokan bõven e fölé? Vagy csak rosszul értelmezem a kompresszor térképet? 
reply 2009.11.09. 12:55:48 (57405
User profile
10.97 @ 200
FAP!

Izgatottan várjuk az eredményt! 
reply history 2009.11.08. 21:33:14 (57385
User profile
10.97 @ 200
dragracinges nagyon jól számol szvsz. 
Re: uno1,5turbo (57384)
reply history 2009.11.08. 21:27:35 (57380
User profile
10.97 @ 200
trap speed az mph! 
Re: uno1,5turbo (57379)
reply history 2009.11.04. 14:14:54 (57086
User profile
10.97 @ 200
Úgy látszik az Evo-sok írtak sokkal többet az itteni emberekhez képest! Kiváncsi leszek,elég jól be van tippelve az 5-600 ló közötti tartomány 
Re: Fapuma8 (57085)
reply history 2009.11.04. 14:03:27 (57084
User profile
10.97 @ 200
511 fõtengelyen. 
Re: Fapuma8 (57080)
reply history 2009.10.28. 19:28:24 (56896
User profile
10.97 @ 200
De ez csak 16v nem 20! Egyébként ennyit abból is ki lehet hozni. 
Re: Jeff (56890)
reply history 2009.10.28. 15:11:11 (56886
User profile
10.97 @ 200
1600-as injektorokkal csak benzin lehet.

Esetleg tdi kasztni volt az alap... 
Re: Jeff (56885)
reply history 2009.10.18. 21:18:44 (56416
User profile
10.97 @ 200
ha 2x kimegyek,akkor már érdemes szvsz. Ha csak sármellékre megyek,akkor is kötelezõ a licence,vagy ez csak Dragracinges versenyekre kell? 
Re: oioio-1 (56411)
reply history 2009.10.18. 21:15:52 (56410
User profile
10.97 @ 200
Köszi,ez azért megnyugtató.Nem szeretném magamat illegálnak érezni,ha épp nem Dragracing versenyen vagyok.

Sportorvosi igazolást milyen doki tud adni? Nem vagyok focista,így ilyenem sincs! :-D 
Re: Charlie (56408)
reply 2009.10.18. 21:05:30 (56406
User profile
10.97 @ 200
"A licenszes versenyzõk elõzetes bejelentés esetén indulhatnak nem MNASZ felügyelte versenyeken is.  Nagyon fontos, hogy a bejelentést elmulasztók licensze viszont bevonásra kerül!"

Ennek megint mi értelme? Ha teszem azt elmegyek egy-két KKL versenyre,meg az itteni mondjuk Szentkirályra vagy Sármellékre,akkor elõre jelentenem kell??? Sokszor még aznap délelõtt dõl el,hogy ki tudok e menni.Ennek amolyan MGYSZ szaga van,hoyg tilos máshol versenyezni...Aztán lehet én látom rosszul a dolgokat.,
 
reply history 2009.10.16. 23:02:54 (56263
User profile
10.97 @ 200
na téma lezárva,ez nem ide való!Majd negbeszéljük,de nem itt! 
Re: gentleman (56260)
reply history 2009.10.16. 20:57:32 (56246
User profile
10.97 @ 200
Ok,sorry!  
Re: ave (56245)
reply history 2009.10.16. 20:32:53 (56243
User profile
10.97 @ 200
Figyelj,tényleg nem itt kellene.Nem vagy fillérbaszó,de én menjek fel a saját költségemre,meg én hivogassalak telefonon,hogy gyere már,hogy kész legyen.Érdekes,másnak is építettem,halál korrekt volt az ember,semmi para,pedig ott is volt némi gebasz,de meg sikerült oldani.

Én úgy érzem ez mindkettõnknek teljesen negatívan sült el,mert nem sikerült egybõl minden problémát megoldani,és most már 2,5 hónapja megy az ügy.Én nem látom,hol a vége.

idézlek: " kifizetem,miért ne fizetném ki". Mondtam ok,lejössz,befejezzük.De én menjek inkább fel.

Nem mondtam mi mennyi? Sztem elég részletes volt,hogy ennyi az alapanyag,ennyi volt a vám,fel kellett mennem érte,a maradék meg a munkadíjam.Amit elbasztam a leszakadó vezeték miatt,szó nélkül saját kontóra megrendeltem,felmentem nulla plusz pénzért hozzád,szoptam ott is 2 napot,mindezt ugyanazért az összegért,amit megbeszéltünk,semmivel sem többért.Ha gondolod elõrámolom a számlát meg a vámpapírt,akkor láthatod,hogy amit eddig kifizettél,az kb az alapanyag ára,semmi munkadíj.A munkadíj még az lenne,ami még nálad van,és persze ebbõl nekem leugrik a pesti út meg a proci,szóval akkor lennék nullás,ha lerendeznénk.

De tudod én fel nem megyek,mert ha akkor sem lesz kész,akkor megint ugrott egy tizes,szintén az én kontómra. 
Re: Thomas73 (56241)
reply history 2009.10.16. 20:18:52 (56240
User profile
10.97 @ 200
Bocs,nem akartalak megbántani,csak nem akarok megint úgy járni,hogy fullon ráfizetés az egész,és akkor még marad a tartozás is.

Keress meg,és megbeszéljük,hogy mibe milyet szeretnél!

Üdv.! 
Re: gentleman (56236)
reply history 2009.10.16. 17:09:04 (56235
User profile
10.97 @ 200
És majd te is elfelejted kifizetni az égész összeget? Mert akkor inkább nem csinálok semmit.

0620/779-3026 (ezen még kb 1 hónapig vagyok elérhetõ)
0620/240-6513 ez a saját számom.

Keress meg és megbeszéljük! 
Re: gentleman (56224)
reply history 2009.10.16. 10:17:55 (56214
User profile
10.97 @ 200
Picit másban is gondolkodtam,de nem biztos,hogy 1,8t alapra. 
Re: gt28rs (56207)
reply history 2009.10.15. 19:18:06 (56198
User profile
10.97 @ 200
Mi számít neked durva drag autónak? Ilyen Mike Hood szerû low 10 autó biztos nem lesz itthon,fõleg nem A4 kasztniban (vagy hasonlóan nehéz autóban),Az enyém ráadásul fwd... 
Re: gt28rs (56193)
reply history 2009.10.15. 09:16:54 (56167
User profile
10.97 @ 200
Hát ez egy olyan ajánlat,amit nem lehet visszautasítani.Ha ennyi pénzt és energiát kell belefektetnem,akkor inkább majd te építetted nálam a blokkod,mintsem eláruljam az 1millás megoldást 5 árán... 
Re: gt28rs (56159)
reply history 2009.10.14. 22:11:11 (56157
User profile
10.97 @ 200
A cél az,hogy legyen egy jó ütõs autó.Nem akarok itt szájkaratézni,ha lesz elég cash hozzáa,akkor épülget a kocsi.Sajnos utcai/verseny egyben,mert arra nincs pénz,hogy 2 legyen,így nem lesz tökhéj (egyelõre).

Én itt nézegettem: intengineering.com

Stoker kit valami 1300 dolcsi ha jól emlékszem.Persze ez így még messze van a szükséges alkatrészek teljességétõl,de elsõnek ezek kellenek. 
Re: gt28rs (56156)
reply history 2009.10.14. 22:04:14 (56155
User profile
10.97 @ 200
Ezek sima öntöttvas blokkok,nincs semmilyen nikasil bevonat. Nekem volt olyan motorom (50ccm),amin ez volt,de ott alu volt a henger,és semmilyen acél persely nem volt,az alu falára volt felvive a keménykróm réteg.

Bõven az említett 2000 dodó alatt van a kit,amit néztem,83-as dugókkal és H-hajtókarokkal.Hf tömítés is van hozzá (megjegyzem a gyári fémtömítés 82,5-ig jó,amit õk árulnak,az valószínûleg ennem a felbõvített változata)
 
Re: gt28rs (56154)
reply history 2009.10.14. 21:35:58 (56153
User profile
10.97 @ 200
Meg tudnád esetleg mondani nekem,hogy a tfsi turbóján mekkora a compresszor belépõ és a turbina kiépõ átmérõ? Amit erre-arra lehet kapni a neten,azok melyik (hány lovas) motorról származnak? 
Re: Clausi (56135)
reply history 2009.10.14. 21:32:26 (56152
User profile
10.97 @ 200
És az 1.8t 2.0-ra stokerezve/fúrva??? 
Re: gt28rs (56146)
reply history 2009.10.13. 21:20:15 (56108
User profile
10.97 @ 200
De nem is elég a 1.8t mocira... 
Re: --Atesz-- (56107)
reply history 2009.10.13. 00:01:01 (56052
User profile
10.97 @ 200
Ez mit jelent,hogy mindenkinek lesz? Mindenki csengeti majd a 2x-3x éves licencet? 
Re: oioio-1 (56045)
reply history 2009.10.11. 17:36:17 (55944
User profile
10.97 @ 200
A korom elégetlen üzemanyag,csak addig kell húzni,amíg épphogy kormol kicsit,onnantól minden üzemanyag felesleges. 
Re: --Atesz-- (55936)
reply history 2009.10.11. 16:22:24 (55934
User profile
10.97 @ 200
Kell neki még levegõ,hogy el is tudjon égni... 
Re: Fapuma8 (55929)
reply 2009.10.11. 11:08:45 (55912
User profile
10.97 @ 200
Remélem jövõ tavaszig vége lesz ennek az acsarkodásnak,ami mostanában megy.Kezd teljesen elmenni a kedvem a versenyzéstõl. 
reply history 2009.10.11. 10:55:45 (55909
User profile
10.97 @ 200
Az Lacházán volt,most 2,157 volt. 
Re: Crybaby (55908)
reply history 2009.10.11. 10:40:54 (55903
User profile
10.97 @ 200
Majd jövõre kiderül,mit tud. 
Re: Thomas73 (55902)
reply history 2009.10.11. 10:28:16 (55900
User profile
10.97 @ 200
Na javult a verda? Emeltétek a nyomást? 
Re: Thomas73 (55898)
reply history 2009.08.31. 16:43:04 (52129
User profile
10.97 @ 200
Hogyan?Egy ilyen motornál,ahol oldalt van a gyertyamenet,még a löketet is necces megmérni.De ha arra gondolsz,hogy a viper után kötöd az illetõt és addig húzod,amíg igazat nem mond,akkor az lehet még megoldás... :-D
 
Re: oioio-1 (52119)
reply history 2009.08.31. 15:18:26 (52117
User profile
10.97 @ 200
Ezzel csak az a baj,hogy olyan motoroknál alkalmazható,amiben a gyertya pontosan az égéstér közepén helyezkedik el,a lada nem éppen ilyen,minthogy a többi 8v moci.Általában a 16v ill. 20v motorokban lehet csak ezt használni. 
Re: ozoli (52116)

Total 854 entries
Previous   [...]  12  13  14  15  16  17  18  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!