Az lbs/min kis kerekítéssel megegyezik 10 lóval,tehát az 50 lbs az 500 lóerõ.Most mi itt az elméleti maximumról beszéltünk,nem arról,hogy hogy van méretezve a kipu oldal.Feltételeztük,hogy az a lehetõ legideálisabb.Arról nem is beszélve,hogy az általad említett 75% már 40 lbs-nél elfogy.50 lbs fölött valahol 70% alatti a hatásfok.
Anno 40 trimes T3-as is volt az unomon,ami tud max 200 lovat.Erre mondta nekem valami eszetlen,hogy az micsoda egy szar turbó,mert feltették egy VR6-ra,és csak 0,2 bart tudott tölteni.Mondom,ha egy 200 lovas turbót felteszel egy alapból 170 lovas kocsira,akkor nem is fog neked többet tölteni.A lényeg,hogy a 78 lovas alapot 1,5 barral kellett volna küldeni a 200 lóhoz,a 170 lovast meg elég volt 0,2-el.Kis túlzással a nyomás egy szorzó a szívó teljesítményhez (ami nem teljesen igaz,de ettõl most eltekinthetünk).
Az mindegy,hogy mekkora mocin van,akkor sem tud többet tolni.Ha nagyobb mocira rakod,akkor csak kisebb nyomáson lesz meg ugyanaz a teljesítmény.Ha a turbó maximális teljesítményérõl beszélünk,akkor igen,mindegy a körítés.Ez nem azt jelenti,hogy bármelyik autó egy GT3076R-el 525 lovas lesz!
Az ok,hogy már nem lehet tippelni,de ennél persze több lesz még. Ami érdekes lesz számomra,ha 550 Le fölé megy,akkor már igazán nem tudom megfejteni a kompresszor térképeket. RT-nek is 650 Le van írva CS-en,de viszont ez a turbó...
"A licenszes versenyzõk elõzetes bejelentés esetén indulhatnak nem MNASZ felügyelte versenyeken is. Nagyon fontos, hogy a bejelentést elmulasztók licensze viszont bevonásra kerül!"
Ennek megint mi értelme? Ha teszem azt elmegyek egy-két KKL versenyre,meg az itteni mondjuk Szentkirályra vagy Sármellékre,akkor elõre jelentenem kell??? Sokszor még aznap délelõtt dõl el,hogy ki tudok e menni.Ennek amolyan MGYSZ szaga van,hoyg tilos máshol versenyezni...Aztán lehet én látom rosszul a dolgokat.,
Figyelj,tényleg nem itt kellene.Nem vagy fillérbaszó,de én menjek fel a saját költségemre,meg én hivogassalak telefonon,hogy gyere már,hogy kész legyen.Érdekes,másnak is építettem,halál korrekt volt az ember,semmi para,pedig ott is volt némi gebasz,de meg sikerült oldani.
Én úgy érzem ez mindkettõnknek teljesen negatívan sült el,mert nem sikerült egybõl minden problémát megoldani,és most már 2,5 hónapja megy az ügy.Én nem látom,hol a vége.
idézlek: " kifizetem,miért ne fizetném ki". Mondtam ok,lejössz,befejezzük.De én menjek inkább fel.
Nem mondtam mi mennyi? Sztem elég részletes volt,hogy ennyi az alapanyag,ennyi volt a vám,fel kellett mennem érte,a maradék meg a munkadíjam.Amit elbasztam a leszakadó vezeték miatt,szó nélkül saját kontóra megrendeltem,felmentem nulla plusz pénzért hozzád,szoptam ott is 2 napot,mindezt ugyanazért az összegért,amit megbeszéltünk,semmivel sem többért.Ha gondolod elõrámolom a számlát meg a vámpapírt,akkor láthatod,hogy amit eddig kifizettél,az kb az alapanyag ára,semmi munkadíj.A munkadíj még az lenne,ami még nálad van,és persze ebbõl nekem leugrik a pesti út meg a proci,szóval akkor lennék nullás,ha lerendeznénk.
De tudod én fel nem megyek,mert ha akkor sem lesz kész,akkor megint ugrott egy tizes,szintén az én kontómra.
Mi számít neked durva drag autónak? Ilyen Mike Hood szerû low 10 autó biztos nem lesz itthon,fõleg nem A4 kasztniban (vagy hasonlóan nehéz autóban),Az enyém ráadásul fwd...
Hát ez egy olyan ajánlat,amit nem lehet visszautasítani.Ha ennyi pénzt és energiát kell belefektetnem,akkor inkább majd te építetted nálam a blokkod,mintsem eláruljam az 1millás megoldást 5 árán...
A cél az,hogy legyen egy jó ütõs autó.Nem akarok itt szájkaratézni,ha lesz elég cash hozzáa,akkor épülget a kocsi.Sajnos utcai/verseny egyben,mert arra nincs pénz,hogy 2 legyen,így nem lesz tökhéj (egyelõre).
Én itt nézegettem: intengineering.com
Stoker kit valami 1300 dolcsi ha jól emlékszem.Persze ez így még messze van a szükséges alkatrészek teljességétõl,de elsõnek ezek kellenek.
Ezek sima öntöttvas blokkok,nincs semmilyen nikasil bevonat. Nekem volt olyan motorom (50ccm),amin ez volt,de ott alu volt a henger,és semmilyen acél persely nem volt,az alu falára volt felvive a keménykróm réteg.
Bõven az említett 2000 dodó alatt van a kit,amit néztem,83-as dugókkal és H-hajtókarokkal.Hf tömítés is van hozzá (megjegyzem a gyári fémtömítés 82,5-ig jó,amit õk árulnak,az valószínûleg ennem a felbõvített változata)
Meg tudnád esetleg mondani nekem,hogy a tfsi turbóján mekkora a compresszor belépõ és a turbina kiépõ átmérõ? Amit erre-arra lehet kapni a neten,azok melyik (hány lovas) motorról származnak?
Hogyan?Egy ilyen motornál,ahol oldalt van a gyertyamenet,még a löketet is necces megmérni.De ha arra gondolsz,hogy a viper után kötöd az illetõt és addig húzod,amíg igazat nem mond,akkor az lehet még megoldás... :-D
Ezzel csak az a baj,hogy olyan motoroknál alkalmazható,amiben a gyertya pontosan az égéstér közepén helyezkedik el,a lada nem éppen ilyen,minthogy a többi 8v moci.Általában a 16v ill. 20v motorokban lehet csak ezt használni.