"""Hát, elég durva volt közelrõl látni, meg leközvetíteni. Szerencsére nem lett semmi komolyabb baja senkinek! Igaz, utána egy 60 lábas fotocella meghalt, álltunk egy pár percig, de gyorsan orvosolták a problémát és ment tovább minden. Kemény meló lehet azért egy 10400 ccm-es 1500 LE feletti dögöt megfogni ha elszabadulnak a lóerõk. Szerintem a versenyzõ is és a szervezõk is tanultak belõle, hogy legközelebb ilyen ne forduljon elõ."""
Az embert simán csak nem szabad még egyszer ilyen erõs autó volánja mögé engedni, mert ez olyan hiba amit nem a fékek hiánya, hanem a teljes vezetni tudás hiánya okozott.
Akarnak ! Jönnek is 2011 be azt mondták, beszéltem szinte az összes versenyzõvel és jönni akarnak jövõre egy EB futamra Magyarországra, remélem nem tiltja be senki az EB 2011 ig :-)))
A mostani ragacsozás Kiskunlacházán valóban nem volt megfelelõ, de sajnos ennek oka az, hogy pénteken kaptuk meg a ragacsot és 1 nap alatt nem lehet normális pályát csinálni. Véleményem szerint a mostani Kunmadarasi ragacs nem volt jó, de majd jövõre sokkal jobb lesz az biztos, mert vannak ötleteink mivel lehet javítani a minõségen. Nagyon remélem, hogy Május 15. verseny elõtt már 3-4 nappal el tudjuk kezdeni a ragacsozást és akkor jó lesz a pálya Kiskunlacházán.
Pénteken 2 FIA képviselõ és jómagam megvizsgáltuk a pályát, és úgy néz ki, hogy habár kell még egy két dolgot csinálni, de megfogja kapni a Kunmadarasi pálya a FIA pálya licencet
Habár kiirjuk a pálya felé a rajtszámokat behiváskor, folyamatosan mondtuk, hogy ki választhat pályát és vagy 6-8 alkalommal megcseréltük a számokat beállás közben mert a másik pályát választotta a delikvens.
Érdemes elolvasni, hol tart a hivatalos Európa Bajnokság amit a FIA képviselõk is meglátogatnak majd illetve felvettük a kapcsolatot velük és a MNASZ Drag szakága éppen azon dolgozik, hogy a FIA pálya licenc meglegyen 2011 re. Nagyon örülök, hogy a magyar gyorsulás már itt tart, hogy Anglia, Németország, Svédország után várhatóan lesz EB Magyarországon is. Hála az istennek nagyon szoros együttmûködés és jó kapcsolat van Kunmadaras és Kiskunlacháza között.
Jeff nézz a fórumodra, mert nagy kommunikációba vagyok a román gyorsulások nagyatyával :-)))
Remélem áprilisra 25.re meggyógyulsz vagy küldök neked neocitránt és meleg teát, de gyere mindenképpen.
az autód erõsebb lett és nekem a számok teljesen azt támasztják alá, hogy az elején elvesztett tapadás hiányzik. zerintem ha ugyan azt a tapadást éred majd el áprilisba mint tavaly akkor várhatóan12.5 körül lesz az eredményed
Ezen a versenyen még csak kérünk és figyelmeztetünk az áprilisin nem engedjük menni a földre kormozó autókat, amennyiben egyenesen vagy felfelé jön ki a füst mehet. Remélem áprilisban lesz a helyszínen is ilyen kütyü amit eltéríti a kormot a pályáról.
Egy jól megtervezett szélvédõ csík amin középen egy gyorsulási verseny logója a két szélén pedig a szponzori logó illetve felirat található.
Nekem tetszik .-)))