timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 4130 entries
Previous   [...]  14  15  16  17  18  19  20  21  22  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.12.28. 07:46:31 (59791
User profile
7.01 @ 337
Ja és etanolt is tolhat a benzines is :-)) 
Re: oioio-1 (59790)
reply history 2009.12.28. 07:43:24 (59790
User profile
7.01 @ 337
mint ahogy a benzinesnek is lehet Ap3 ban turbója nitrója és kompreszora egyben 
Re: A Nagy Füstölõ (59787)
reply 2009.12.27. 16:23:54 (59780
User profile
7.01 @ 337
Ja még egy nagyon fontos dolog :

http://www.dragracing.hu/usr_hirek.php?hir_id=357&session=
 
reply 2009.12.27. 16:00:08 (59779
User profile
7.01 @ 337
Urak !

A szabályrendszerben egy helyen pontosítottam, a profi kategóriák esetén:


régi:
- Turbódízel autók esetében egyéb hajtóanyag-befecskendezés (víz, metanol, nitró stb.) a lökettérfogatnak és hajtási módnak megfelelõ profi benzines kategóriába sorolását eredményezi. Amennyiben a gázolaj mellett további két vagy több hajtóanyagot használ (pl. metanol és nitró), úgy az AP4 kategóriába sorolandó


Új:
- Turbódízel autók esetében az üzemanyagon kívül egyéb folyadék, vagy gáz befecskendezése (víz, metanol, nitró, PB stb.) a lökettérfogatnak és hajtási módnak megfelelõ profi, feltöltött benzines kategóriába sorolását eredményezi.
 
reply 2009.12.22. 11:34:58 (59664
User profile
7.01 @ 337
Akit érdekel a 2010 MNASZ dijtáblázat, érdemes összehasonlitani a többi szakággal :-)))

http://www.mnasz.hu/letoltes/Dijtablazat%202010.pdf 
reply 2009.12.19. 19:15:47 (59611
User profile
7.01 @ 337
Várom továbbra is ha van valakinek észrevétele vagy javaslata. 
reply history 2009.12.19. 19:15:13 (59610
User profile
7.01 @ 337
Re: oioio-1 (59609)
reply history 2009.12.19. 19:14:15 (59609
User profile
7.01 @ 337
kijavítva, az a része amiben egyet értettünk, köszönjük még egyszer. 
Re: voszi (59600)
reply history 2009.12.19. 11:09:57 (59603
User profile
7.01 @ 337
Köszönjük az észrevételt, javitani fogjuk. 
Re: voszi (59600)
reply history 2009.12.19. 07:43:37 (59599
User profile
7.01 @ 337
majd jön Fastcar és jól megmondja 
Re: orgyi (59598)
reply history 2009.12.19. 00:34:40 (59597
User profile
7.01 @ 337
ha nincs ilyen engedélye az autónak akkor pedig profi katokba sorolandó, mert a teszt kat megszünt 
Re: Atommanó (59586)
reply history 2009.12.19. 00:33:38 (59596
User profile
7.01 @ 337
A street kategóriába akár egy utólag turbósított autó is befér ha van átépítési engedélye és van gépkönyve és a turbóval lett levizsgáztatva. Ezt mint már írtam csak késõbb tudom megmondani pontosan mit fogad el a felügyelet. 
Re: Atommanó (59586)
reply 2009.12.18. 22:42:38 (59585
User profile
7.01 @ 337
Urak, ha segítenétek abban, hogy átolvassátok a szabályrendszert és elmondanátok, ha esetleg valami nem jó benne, mert hétfõn el szeretném küldeni az MNASZ felé.

http://www.dragracing.hu/usr_hirek.php?hir_id=356&session=

Köszönöm 
reply history 2009.12.17. 15:31:29 (59523
User profile
7.01 @ 337
2 tank+ 1 kapcsoló 1 tank 10 literes csak benzin, második tank csak E85 80 literes.
Beindítani kapcsoló egyes állásban, 1 tankból járatni 10 percig majd átkapcsolni a kapcsolót kettes állásba és a tiszta E85 tovább menni.
Megoldottam minden problémát majd kérek egy kis jutalékot a szabadalom után :-))))  
Re: LacUS (59519)
reply history 2009.12.17. 15:25:05 (59522
User profile
7.01 @ 337
kérdéseidre a válasz.
Aki 2009 ben pontot szerzett "profi" kategóriában annak lehetõsége van "A" licencet váltani amivel akár egy 2010 ben megrendezett FIA EB is indulhat tetszõleges kategóriában.

A 45 év feletti életkorban 2 évre érvényes terheléses vizsgálatot csak a nemzetközi licenc kiváltása esetén szükséges, a többi licenchez kell ugyan sportorvosi, de nem kell terheléses. 
Re: ave (59518)
reply history 2009.12.17. 15:19:35 (59521
User profile
7.01 @ 337
nagyon igyekezni fogunk, de ha esetleg nem sikerül akkor a két ünnep között adod kari arira  :-))) 
Re: BartiS2 (59514)
reply 2009.12.17. 08:17:58 (59512
User profile
7.01 @ 337
Akit érdekel annak az MNASZ Fõtitkári körlevele :

http://www.mnasz.hu/letoltes/FOTI_12-2009.pdf 
reply history 2009.12.17. 07:51:00 (59510
User profile
7.01 @ 337
köszönöm tanár úr a helyreigazítást :-)) 
Re: Charlie (59508)
reply 2009.12.16. 23:34:21 (59507
User profile
7.01 @ 337
Urak hamarosan megjelenik egy igen igényes munka az Xprovid és a Dragracing közös koprodukciójában "Best Of 2009 " avagy a Magyar Gyorsulás élete 2009 DVD.
Megköszönnénk, ha esetleg egy igényfelmérés céljából e-mailen info@dragracing.hu címre leadnátok az igényeket. A DVD pontos ára még kialakítás alatt van, de 1700-1999 Ft között fog mozogni. 
reply history 2009.12.16. 14:42:53 (59493
User profile
7.01 @ 337
vízmelegítõ :-))) 
Re: Turboá (59492)
reply history 2009.12.15. 10:24:21 (59459
User profile
7.01 @ 337
11-13 között szerintem 
Re: RT_ (59458)
reply 2009.12.15. 09:19:19 (59456
User profile
7.01 @ 337
Kijavítottam az eddig felmerült és indokoltnak tartott módosításokat a szabályrendszerben. http://www.dragracing.hu/usr_kezdolap.php 
reply history 2009.12.14. 22:26:36 (59441
User profile
7.01 @ 337
Köszönöm, ilyen hozzászólásra gondoltam :-))) 
Re: Charlie (59419)
reply history 2009.12.14. 16:47:38 (59418
User profile
7.01 @ 337
szívesen venném azt, ha leírnád szerinted milyen szöveggel lenne jó a szabályrendszer ezen pontjai. Sokat segítenél vele, ha nem azt mondod mi hogyan nem jó, hanem azt hogy szerintem ez helyett ezt kellene beleírni.

Köszönöm 
Re: Fapuma8 (59417)
reply history 2009.12.14. 15:47:24 (59416
User profile
7.01 @ 337
a street diesel szabályokat még pontosítjuk, ezt írtam és be is fogom tartani .-))) 
Re: Kutasi Richárd (59413)
reply history 2009.12.14. 15:46:08 (59415
User profile
7.01 @ 337
mindenkinek nyilvános és várunk mindenkit szerettel 
Re: uno1,5turbo (59408)
reply 2009.12.14. 09:32:28 (59405
User profile
7.01 @ 337
Kicsit javítottunk a szabályon megint, de van még mit (Streetben kipufogó, diesel rész pontosítás ) akit érdekel www.dragracing.hu oldalon a hírekben megtekintheti.

Még egy nagyon fontos dolog Január 5 kedd este 6 órakor egy versenyzõi és rendezõi megbeszélést tartunk az MNASZ egyik tárgyalójában XIV ker Istvánmezei u 1-3  vagy másképpen Dózsa György Thököli sarok. 
reply history 2009.12.13. 19:41:08 (59381
User profile
7.01 @ 337
ki tudja mi jön, én éppen ma olvasgattam 2007 , 2008 hozzászólásokat és igencsak mosolyra fakadtam, hogy ki mit állított :-)))  
Re: Atommanó (59379)
reply history 2009.12.13. 19:31:17 (59378
User profile
7.01 @ 337
az utóbbival beszélgettem errõl :-)))  
Re: laro (59373)
reply history 2009.12.13. 19:30:43 (59377
User profile
7.01 @ 337
ezen már dolgozok:-)))) 
Re: Audi quattro (59371)
reply history 2009.12.12. 07:33:21 (59342
User profile
7.01 @ 337
Köszönjük az ötletet, megfogadjuk. 
Re: Jeff (59335)
reply history 2009.12.10. 19:02:36 (59308
User profile
7.01 @ 337
De szép is lenne, csak sokat tett azért az Úr, hogy ne igy legyen. 
Re: Turboá (59306)
reply history 2009.12.10. 15:04:59 (59303
User profile
7.01 @ 337
eztet nem értem, mi az a nyihihi ? 
Re: RT_ (59302)
reply history 2009.12.10. 12:14:56 (59300
User profile
7.01 @ 337
melyik 2 re gondolsz? Az MNASZ kötelékébe nem 2 hanem 5-6 versenyszervezõ tartozik, akiknek van közös céljuk, hivatalos szervezett keretek között szervezni a gyorsulási versenyeket. 
Re: Turboá (59299)
reply history 2009.12.09. 23:22:33 (59280
User profile
7.01 @ 337
megérthetõ az az ember is aki 40 perce tologatja az 1.3 suzukiját, hogy menjen egyet, de egyet tudomásul kell venni a célgépekkel nem lehet azt megcsinálni mint egy közel utcai autóval 
Re: Audi quattro (59277)
reply history 2009.12.09. 23:20:41 (59279
User profile
7.01 @ 337
Bkori és Schuszi mindketten ugyan azt írtátok egymásnak, pontosan azt, hogy nem látjátok egymás írását, így véleményem szerint tényleg felesleges ezt az én se látom a tiedet folytatni ha nem vagytok kíváncsiak egymásra akkor szerintem ne is írjatok mert én mindkettõt látom :-)))   
Re: Audi quattro (59273)
reply history 2009.12.09. 23:20:21 (59278
User profile
7.01 @ 337
Bkori és Schuszi mindketten ugyan azt írtátok egymásnak, pontosan azt, hogy nem látjátok egymás írását, így véleményem szerint tényleg felesleges ezt az én se látom a tiedet folytatni ha nem vagytok kíváncsiak egymásra akkor szerintem ne is írjatok mert én mindkettõt látom :-))) 
Re: Bkori (59276)
reply history 2009.12.09. 23:15:56 (59275
User profile
7.01 @ 337
sokan elfelejtik akár a 2-3 évvel ezelõtti világot is nem hogy a 5-7 évvel ezelõttit, változnak az idõk csak egy valami nem változik, mindenki kupát akar nyerni :-))) 
Re: ave (59274)
reply history 2009.12.09. 21:52:12 (59263
User profile
7.01 @ 337
Meggondolandó az ötlet és nem is elvetendõ, holnap megkérdezem a programozómat, mennyibõl és milyet lehet létrehozni és ha jobbat tudok csinálni akkor megcsináltatom, de az nem rajtam múlik ki hova írogat vagy ki hova fog írogatni. 
Re: Audi quattro (59199)
reply history 2009.12.09. 17:34:51 (59248
User profile
7.01 @ 337
jó ötlet, beszélünk róla. Szeretnék Januárban összehozni egy nyilt versenyzõi, rendezõi és szakági megbeszélést, ahol ilyen dolgokat is megtudnánk beszélni. 
Re: ssmotors (59245)
reply 2009.12.09. 17:32:22 (59247
User profile
7.01 @ 337
Én úgy gondolom, hogy szükség van a street versenyzõre mert szükséges az profi versenyzõi utánpótlás, illetve az Õ jelenlétük és barátaik jelenléte nagyban hozzájárul a rendezvény finanszírozásához. Szükség van a Profi versenyzõkre mert Õk jelentik a sportág csúcsát és miattuk is sok nézõ látogat ki. Szükség van a nézõkre mert nélkülük nagyon magas nevezési díjakkal lehetne megrendezni az ilyen rendezvényeket. És szükség van a rendezõségre mert valakinek össze is kell hozni ezt a 3 csoportot :-))) 
reply history 2009.12.09. 12:12:03 (59216
User profile
7.01 @ 337
Az éves licenchez kell sportorvosi vizsgálat, de, hogy mikortól arra még nem tudok pontos idõt mondani, valószinü január eleje. 
Re: MarcoR5 (59212)
reply history 2009.12.09. 12:07:14 (59214
User profile
7.01 @ 337
Fertõszentmiklós MNASZ keretei között rendezi a versenyeit, hivatalosan! Igy mindenkinek mindenféle bejelentés nélkül látogatható rendezvény a Fertõszentmiklósi. Ráadásul Fertõszentmiklós 2010 ben rendez egy Országos Bajnoki fordulót is. :-))) 
Re: MarcoR5 (59213)
reply 2009.12.09. 07:38:34 (59191
User profile
7.01 @ 337
Na urak úgy néz ki, hogy az MNASZ IB elfogadta a licenc dijakat amit még az elnökségnek engedélyezni kell, de szerintem itt nem lehet már nagy probléma, így kiírom a licencek árait.

1.3.1 „A" licenc 25.000.-
Jogosít: az FIA naptárban szereplõ bármely nemzetközi Drag rendezvényen, illetve az országos
bajnokság futamain versenyzõként való részvételre.
Érvényes: minden csoport és géposztály versenyautójára.
Jogosultak:azok a versenyzõk, akik:
2009. versenyévben Drag versenyeken „profi” kategóriákban pontot szereztek, vagy akik részére a DB
saját elbírálás alapján engedélyt ad.

1.3.2 „B" licenc 3.500.-
Jogosít: az országos bajnokság futamain és hazai nemzetközi rendezvényen versenyzõként való
részvételre.
Érvényes: valamennyi csoport és géposztály versenyautójára.
Jogosultak:azok a versenyzõk, akik :
2009. évben a bajnoki rendezvények valamelyikén indultak és ott akár „profi” akár „Street” osztályban
pontot szereztek vagy akik részére a DB saját elbírálás alapján engedélyt ad.
4
1.3.3 „C" licenc 2.500.-
Jogosít: az országos bajnokság futamain versenyzõként való részvételre.
Érvényes: „Street” géposztályba tartozó versenyautójára
Jogosult: minden kezdõ vagy haladó versenyzõ. A DB a jelentkezõt „C” licenc kiváltása mellett
vezetési próbára kötelezheti.

1.3.4 „Napi” licenc 1.200.-
Jogosít: az országos bajnokság futamain versenyzõként való részvételre, pontszerzés kizárása
mellett.
Érvényes: az adott naptári napra illetve a versenyzõi licenc kiadásáig.
Jogosult: Az a versenyzõ aki jogosítvánnyal rendelkezik és vagy licenc kérelmet ad be. Amennyiben
valaki „Napi” licencet vált és a következõ versenyig érvényes „A” , „B” , vagy „C” licencet szerez, úgy a
„Napi” licences versenyen szerzett pontjai érvényesek lesznek az Országos Bajnokság értékelésében. 
reply history 2009.12.09. 07:34:54 (59190
User profile
7.01 @ 337
Szerintem majd kiderül :-))) 
Re: Charlie (59185)
reply history 2009.12.09. 07:33:33 (59189
User profile
7.01 @ 337
magától, nekem fogalmam sincs, de szerintem elég nagy ismeretsége van a weboldalnak a statisztika alapján Európában. 
Re: Szabison (59182)
reply 2009.12.08. 23:59:33 (59180
User profile
7.01 @ 337
A mai nap regisztrált egy érdekes versenyzõ a dragracing oldalon érdemes megnézni:
http://www.dragracing.hu/usr_racerview.php?id=68&category=8 
reply history 2009.12.07. 23:38:52 (59157
User profile
7.01 @ 337
A pesszimista a sötétséget látja az alagútban,
- az optimista a fényt az alagút végén,
- a realista a közeledõ vonatot,
- a mozdonyvezetõ meg három hülyét, aki a síneken áll 
Re: ave (59155)
reply history 2009.12.07. 14:11:17 (59109
User profile
7.01 @ 337
a drag-minirally és a minirally egy jól mûködõ közös munka eredménye és közös koprodukció  
Re: Atommanó (59108)
reply history 2009.12.07. 07:59:40 (59079
User profile
7.01 @ 337
Költséges átpapírozásra nem is gondoljál,
Max. bevállalsz magadnak egy rakás szívást a késõbbiekre!

erre gondoltam, mert se a költségekrõl se pedig az eljárás menetérõl nincs fogalmad, de te leírtad, hogy milyen sokba kerül és milyen sok utánajárás. 
Re: carlosracing (59077)

Total 4130 entries
Previous   [...]  14  15  16  17  18  19  20  21  22  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!