A szabályrendszerben egy helyen pontosítottam, a profi kategóriák esetén:
régi:
- Turbódízel autók esetében egyéb hajtóanyag-befecskendezés (víz, metanol, nitró stb.) a lökettérfogatnak és hajtási módnak megfelelõ profi benzines kategóriába sorolását eredményezi. Amennyiben a gázolaj mellett további két vagy több hajtóanyagot használ (pl. metanol és nitró), úgy az AP4 kategóriába sorolandó
Új:
- Turbódízel autók esetében az üzemanyagon kívül egyéb folyadék, vagy gáz befecskendezése (víz, metanol, nitró, PB stb.) a lökettérfogatnak és hajtási módnak megfelelõ profi, feltöltött benzines kategóriába sorolását eredményezi.
A street kategóriába akár egy utólag turbósított autó is befér ha van átépítési engedélye és van gépkönyve és a turbóval lett levizsgáztatva. Ezt mint már írtam csak késõbb tudom megmondani pontosan mit fogad el a felügyelet.
Urak, ha segítenétek abban, hogy átolvassátok a szabályrendszert és elmondanátok, ha esetleg valami nem jó benne, mert hétfõn el szeretném küldeni az MNASZ felé.
2 tank+ 1 kapcsoló 1 tank 10 literes csak benzin, második tank csak E85 80 literes.
Beindítani kapcsoló egyes állásban, 1 tankból járatni 10 percig majd átkapcsolni a kapcsolót kettes állásba és a tiszta E85 tovább menni.
Megoldottam minden problémát majd kérek egy kis jutalékot a szabadalom után :-))))
kérdéseidre a válasz.
Aki 2009 ben pontot szerzett "profi" kategóriában annak lehetõsége van "A" licencet váltani amivel akár egy 2010 ben megrendezett FIA EB is indulhat tetszõleges kategóriában.
A 45 év feletti életkorban 2 évre érvényes terheléses vizsgálatot csak a nemzetközi licenc kiváltása esetén szükséges, a többi licenchez kell ugyan sportorvosi, de nem kell terheléses.
Urak hamarosan megjelenik egy igen igényes munka az Xprovid és a Dragracing közös koprodukciójában "Best Of 2009 " avagy a Magyar Gyorsulás élete 2009 DVD.
Megköszönnénk, ha esetleg egy igényfelmérés céljából e-mailen info@dragracing.hu címre leadnátok az igényeket. A DVD pontos ára még kialakítás alatt van, de 1700-1999 Ft között fog mozogni.
szívesen venném azt, ha leírnád szerinted milyen szöveggel lenne jó a szabályrendszer ezen pontjai. Sokat segítenél vele, ha nem azt mondod mi hogyan nem jó, hanem azt hogy szerintem ez helyett ezt kellene beleírni.
Kicsit javítottunk a szabályon megint, de van még mit (Streetben kipufogó, diesel rész pontosítás ) akit érdekel www.dragracing.hu oldalon a hírekben megtekintheti.
Még egy nagyon fontos dolog Január 5 kedd este 6 órakor egy versenyzõi és rendezõi megbeszélést tartunk az MNASZ egyik tárgyalójában XIV ker Istvánmezei u 1-3 vagy másképpen Dózsa György Thököli sarok.
melyik 2 re gondolsz? Az MNASZ kötelékébe nem 2 hanem 5-6 versenyszervezõ tartozik, akiknek van közös céljuk, hivatalos szervezett keretek között szervezni a gyorsulási versenyeket.
megérthetõ az az ember is aki 40 perce tologatja az 1.3 suzukiját, hogy menjen egyet, de egyet tudomásul kell venni a célgépekkel nem lehet azt megcsinálni mint egy közel utcai autóval
Bkori és Schuszi mindketten ugyan azt írtátok egymásnak, pontosan azt, hogy nem látjátok egymás írását, így véleményem szerint tényleg felesleges ezt az én se látom a tiedet folytatni ha nem vagytok kíváncsiak egymásra akkor szerintem ne is írjatok mert én mindkettõt látom :-)))
Bkori és Schuszi mindketten ugyan azt írtátok egymásnak, pontosan azt, hogy nem látjátok egymás írását, így véleményem szerint tényleg felesleges ezt az én se látom a tiedet folytatni ha nem vagytok kíváncsiak egymásra akkor szerintem ne is írjatok mert én mindkettõt látom :-)))
sokan elfelejtik akár a 2-3 évvel ezelõtti világot is nem hogy a 5-7 évvel ezelõttit, változnak az idõk csak egy valami nem változik, mindenki kupát akar nyerni :-)))
Meggondolandó az ötlet és nem is elvetendõ, holnap megkérdezem a programozómat, mennyibõl és milyet lehet létrehozni és ha jobbat tudok csinálni akkor megcsináltatom, de az nem rajtam múlik ki hova írogat vagy ki hova fog írogatni.
jó ötlet, beszélünk róla. Szeretnék Januárban összehozni egy nyilt versenyzõi, rendezõi és szakági megbeszélést, ahol ilyen dolgokat is megtudnánk beszélni.
Én úgy gondolom, hogy szükség van a street versenyzõre mert szükséges az profi versenyzõi utánpótlás, illetve az Õ jelenlétük és barátaik jelenléte nagyban hozzájárul a rendezvény finanszírozásához. Szükség van a Profi versenyzõkre mert Õk jelentik a sportág csúcsát és miattuk is sok nézõ látogat ki. Szükség van a nézõkre mert nélkülük nagyon magas nevezési díjakkal lehetne megrendezni az ilyen rendezvényeket. És szükség van a rendezõségre mert valakinek össze is kell hozni ezt a 3 csoportot :-)))
Fertõszentmiklós MNASZ keretei között rendezi a versenyeit, hivatalosan! Igy mindenkinek mindenféle bejelentés nélkül látogatható rendezvény a Fertõszentmiklósi. Ráadásul Fertõszentmiklós 2010 ben rendez egy Országos Bajnoki fordulót is. :-)))
Na urak úgy néz ki, hogy az MNASZ IB elfogadta a licenc dijakat amit még az elnökségnek engedélyezni kell, de szerintem itt nem lehet már nagy probléma, így kiírom a licencek árait.
1.3.1 „A" licenc 25.000.-
Jogosít: az FIA naptárban szereplõ bármely nemzetközi Drag rendezvényen, illetve az országos
bajnokság futamain versenyzõként való részvételre.
Érvényes: minden csoport és géposztály versenyautójára.
Jogosultak:azok a versenyzõk, akik:
2009. versenyévben Drag versenyeken „profi” kategóriákban pontot szereztek, vagy akik részére a DB
saját elbírálás alapján engedélyt ad.
1.3.2 „B" licenc 3.500.-
Jogosít: az országos bajnokság futamain és hazai nemzetközi rendezvényen versenyzõként való
részvételre.
Érvényes: valamennyi csoport és géposztály versenyautójára.
Jogosultak:azok a versenyzõk, akik :
2009. évben a bajnoki rendezvények valamelyikén indultak és ott akár „profi” akár „Street” osztályban
pontot szereztek vagy akik részére a DB saját elbírálás alapján engedélyt ad.
4
1.3.3 „C" licenc 2.500.-
Jogosít: az országos bajnokság futamain versenyzõként való részvételre.
Érvényes: „Street” géposztályba tartozó versenyautójára
Jogosult: minden kezdõ vagy haladó versenyzõ. A DB a jelentkezõt „C” licenc kiváltása mellett
vezetési próbára kötelezheti.
1.3.4 „Napi” licenc 1.200.-
Jogosít: az országos bajnokság futamain versenyzõként való részvételre, pontszerzés kizárása
mellett.
Érvényes: az adott naptári napra illetve a versenyzõi licenc kiadásáig.
Jogosult: Az a versenyzõ aki jogosítvánnyal rendelkezik és vagy licenc kérelmet ad be. Amennyiben
valaki „Napi” licencet vált és a következõ versenyig érvényes „A” , „B” , vagy „C” licencet szerez, úgy a
„Napi” licences versenyen szerzett pontjai érvényesek lesznek az Országos Bajnokság értékelésében.
A pesszimista a sötétséget látja az alagútban,
- az optimista a fényt az alagút végén,
- a realista a közeledõ vonatot,
- a mozdonyvezetõ meg három hülyét, aki a síneken áll