Ha errõl beszélünk akkor nem feltétele az elõzõ éves profi múlt :
""1.3.3 „C" licenc
Jogosít: az országos bajnokság futamain versenyzõként való részvételre.
Érvényes: „Street” géposztályba tartozó versenyautójára
Jogosult: minden kezdõ vagy haladó versenyzõ. A DB a jelentkezõt „C” licenc kiváltása mellett
vezetési próbára kötelezheti."""
mondjuk akkor konkrétan maradjunk egy utólag turbósított vagy becsövezett autónál aki eddig hivatalosan nem közlekedhetett utcán, én ilyenekre gondoltam
nem gondolom, azt, hogy egy versenyzõ akinek licencet kell váltania és az autóját el kell látnia sportcélú átalakítási engedéllyel, annak akár százezret is kellene elkölteni nemhogy többet, inkább kevesebbet. Mivel pontos árakat még nem tudok így kár ebbe egyenlõre belemenni, de hamarosan erre is válaszokat kapunk. Reményeim szerint a licenc, a sportcélú átalakítási engedély és a gépkönyv 50.000.- forint alatt marad :-))))
ezt majd eldöntöd magadnak, ha rendezett körülmények között akarsz egy sportágat ûzni akkor jó, ha pedig bemondásra akarsz versenyezni akkor a végén elég egy ember aki kitalálja ki lesz a gyõztes.
A megoldás az ha sportcélú átalakítást végzünk az autón és akkor mindenben megegyezik a forgalmiba írtakkal. Amúgy pedig ha valaki nem akar foglalkozni ezzel akkor egyszerû a helyzet mert a rá érvényes profi katban minden további nélkül indulhat.
senki nem tiltja a gyors turbós diesel kocsikat, abba az esetben ha turbós diesel autóba nitrot, metanolt, pb gázt, hidrogénperoxidot stb raknak még a turbó mellé akkor felkerül a Ap4 be A megbeszélésen ezek a döntések születtek.
akkor lehet streetbe nevezni, ha van gépkönyve, átépítési engedélye, ezen dolgozunk, hogy pontosan mit engedélyez a közlekedési felügyelet, de az utólag turbósítással azt hiszem nem lesz gond.
nem hiszem, hogy gondot okozna ez a kérdés, de mondjuk vesz valaki egy 7 másodperces autót aki eddig suzukit 1.0 vezetett a közuton és megpróbál supermant játszani akkor nem nagyon örülnék, természetesen nem érdekem, hogy ne váltson licencet egy ember, csak annak automatikus aki már valami gyakorlatot szerzett. Nem zárja ki viszont azt aki most akar gyakorlatot szerezni valami nagyobb géppel és van valami gyakorlata a dragban akár egy 1.0 suzukival.
1 azt mondtad egy hozzászólással ezelõtt, hogy te nem szólsz be senkinek. hát ez most se sikerült :-)))
2 nem csak a Geriék hanem mi is megcsináltuk, de ebbe most ne menjünk bele
3 felhívtam Csabát és kértem szerezzen be nekem egy Micu hajtókart az általam kért méretben, szóval jövõre bérelj egy helyet a király mellett, mert micuval is fogok menni :-)))
a dragracing és az xprovid közös fejlesztésében 2009 évadra elkészül egy összefoglaló dvd és ezt nem sokára majd meg is lehet venni. mindenkit idõben tájékoztatunk mikor, hogyan és hol.
hogy te is milyen népmûvészeti agyagedény vagy, soha semmilyen formában nem mondtam meg, hogy mit rakjanak bele a videóba, fordítva már történt, hogy nem rakjanak bele annyi vipert.
"""""A drag, mint az összes többi technikai sport, a tudásról szólt eddig is és ezután is. A szerelõk tudásáról és a pilóták tudásáról. Ez ma jobban érvényes, mint bármikor...kinyílt a világ, alkatrészt venni mindenki tud, és ez mégis kevés."""
Ezzel teljesen egyetértek
"""Az autó mögé került a tudás, ami eddig nem volt ott, és láss csodát, jönnek az idõk. Hogy eddig miért nem úgy volt ? Mert eddig nem a TubolyTech istállójából versenyzett a Nova. Az autóban eddig is benne volt ez, csak ki kellett hozni belõle. Egyszerû dolog ám ez.""""
Ez nekem egy kicsit büdös, senki nem vonja kétségbe a tudásotokat és a szakértelmeteket, nagyon örülök, hogy ti csináltátok a viper motorját, de azt az embert fikázátok aki legalább annyi tudás birtokában van mint ti. Pont annyi hibát követett el mint ti, én is láttam felháborodott Tuboly-Tech ügyfelet aki ki volt akadva, hogy fél év alatt nem tudtatok neki összehozni azt az autót amit ígértetek.
Szerintem minden szerelõnek vannak esetleg rosszabbul sikerült projektjei és vannak olyanok amit csak Õ tud olyan szinten létrehozni.
Nekem nem szimpatikus, ha ennyire kisarkítjuk a jó és rossz oldalra egy autót.
"""A jövõben pedig még inkább így lesz, és még több tudás kell majd ahhoz, hogy az élen maradjunk és még több tudás kell majd, hogy a többiek tartani tudják a lépést, amikor a szezon közepén a 8 közepét/alját szórják az autóink."""
Ezzel is egyetértek
""Ha azt hiszed, hogy ez csupán pénzbõl lehetséges, akkor nem nagyon vagy képben."""
Én azt hiszem, hogy nem lehet 8 autót pénz nélkül összehozni, persze sok mindenen lehet spórolni, de ha nincs pénz nincs idõ se.
Felkerült egy nagyon nyers szabály tervezet a www.dragracing.hu oldalra. Ez bõvülni és pontosodni fog még, de lényegi kérdésekben nem módosul már szerintem.
jelenleg ugy néz ki, hoy 6 fordulós az országos bajnokság
7 fordulós a dragracing
5 fordulós a nemzetközi Lengyel, Román, Szlovák, Horvát, Magyar
Amikor OB rendez Fertõszentmiklós akkor az MNASZ szabály és kategória rendszere szerint kell tennie. ( ez mindenben megegyezik a Dragracing szabályrendszerével )
amit biztosan tudok Országos bajnokság lesz, mivel ezt senki más nem írhat ki csak a szakági szövetség azaz MNASZ Drag szakága, ennek a helyszínei fertõszentmiki, sármellék, kunmadár és kiskunlacháza. Ezen kívül lesz még dragracing bajnokság és lesznek nemzetközi események is amik nincsenek fent az oldalon.
akkor kitöl ? az én idõmben a rendöröktõl féltünk. Most amikor legális sportá tettük a gyorsulást és lassan eltünnk a kártevõk is kitõl kell még félni ?
""1.3.3 „C" licenc
Jogosít: az országos bajnokság futamain versenyzõként való részvételre.
Érvényes: „Street” géposztályba tartozó versenyautójára
Jogosult: minden kezdõ vagy haladó versenyzõ. A DB a jelentkezõt „C” licenc kiváltása mellett
vezetési próbára kötelezheti."""