timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 14 entries
Previous  1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2007.06.05. 10:02:21 (279
User profile
9.67 @ 241
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Falco huzzá bele 
reply 2007.06.05. 09:06:13 (277
User profile
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Dehogynem, a dzsip 1.5G-t is megütötte (vagy még fölé is ment).
Virtuális versenyben látszik, hogy jobbat rajtol mint a tájfun és annak ellenére, hogy "gyengébb" (9km/h-val alacsonyabb a célvonali sebessége!) ezzel a rajttal egy hangyakaszányival jobb idõt tud futni.  
reply history 2007.06.05. 08:45:43 (276
User profile
14.51 @ 155
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mármint, hogy tudnak ilyet, de ennél jobbat senki... 
Re: Ollah (275)
reply 2007.06.05. 08:44:39 (275
User profile
14.51 @ 155
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave, mit mutat a mûszer teljesítményre?
Lehet, buta kérdés, de elképzelhetõ, hogy ez a kb. 1,6 sec 60 láb a bûvös határ a magyar versenyeken, és ennél lejjebb menni ragacs nélkül már nem nagyon lehet?
(A Jeep, a Tájfun, Falco, Audik stb. is tudnak ilyet emlékeim szerint.) 

Total 14 entries
Previous  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!