timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 22 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.06.25. 22:20:08 (438
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
bocsimost jöttem haza nyaralásbol 
Re: ave (422)
reply history 2007.06.22. 21:01:04 (425
User profile
9.78 @ 238
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
igen erre gondoltam én is 
Re: hondav-tec (423)
reply history 2007.06.22. 20:51:14 (423
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
+ a sofõr!! 
Re: szabyk RST (420)
 ave
reply history 2007.06.22. 20:38:54 (422
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest! 
Re: boti (418)
reply history 2007.06.22. 20:37:53 (420
User profile
9.78 @ 238
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
na persze....

a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok 
Re: hondav-tec (419)
reply history 2007.06.22. 20:31:52 (419
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled.. 
Re: boti (418)
reply history 2007.06.22. 20:23:40 (418
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt 
Re: hondav-tec (417)
reply history 2007.06.22. 20:17:31 (417
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!

Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem? 
Re: boti (414)
 ave
reply history 2007.06.22. 16:59:34 (415
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
 
Re: boti (414)
reply history 2007.06.22. 15:51:30 (414
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
köszi még 1x a mérést.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az idõnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?fõleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltûnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sõt minimálisan/1-2 ló/ sztem erõsebb. 
Re: ave (406)
reply history 2007.06.22. 15:44:56 (413
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
azóta csak a rajtprogi lett változtatva +nagyon minimálisan a progin is.a légszûrõ volt még kiszedve,de ott 2 futam között javult a célvonalim is + az idõ is.más változás nem  volt.
talán a 40fokos meleg is betett a teljesítménynek minimálisan,de a padon is 30fok körül volt. 
Re: tschokker (404)
 ESI
reply history 2007.06.21. 15:57:30 (411
User profile
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ja mafla vagyok, én Gábornál voltam! Bocsi. 
Re: ESI (410)
 ESI
reply history 2007.06.21. 15:56:06 (410
User profile
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia!

Pl amit nekem legutóbb mértetek, az sem egyezik meg az Ave féle méréssel, de még a korábbi Ti általatok mért adattal sem (a kettõ közt semmi érdemi nem törént az autóval).
Lehet hogy nálam is a leírt dolgok okozták a az eltérést, vagy ez a csúszás csak az olyan bivalyokra igaz, mint CCH vasa? 
Re: tschokker (409)
reply history 2007.06.21. 15:32:23 (409
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát szerintem Magyarországon igen kevesen értenek hozzá, tehát nem kell kétségbe esned emiatt, hogy te sem.  
Re: civiccoupe (408)
reply history 2007.06.21. 15:06:31 (408
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem értek én ehez.
sem. 
Re: tschokker (407)
reply history 2007.06.21. 14:44:10 (407
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerõn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze õ nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebbõl adódó jelentõs nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgõ közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgõ fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgõre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgõn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgõknél csúszás is van. Következõ fejlesztések egyike hogy mindkét görgõ fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetõek lesznek.
 
Re: civiccoupe (405)
 ave
reply history 2007.06.21. 13:06:32 (406
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Koszi az infot.
Remeljuk majd Boti is hozzatesz valamit. 
Re: tschokker (404)
reply history 2007.06.21. 13:03:17 (405
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vagy ismét beigazolódik hogy nem kell mindent elhinni a padnak. 
Re: tschokker (404)
reply 2007.06.21. 12:45:50 (404
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezetõ lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerõt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenõrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tõlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelõ teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 
 ave
reply history 2007.06.21. 02:12:10 (403
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Obaz, tenyleg.  
Re: hondav-tec (401)
reply history 2007.06.21. 00:41:46 (402
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
emlékszel=emlékszem 
Re: hondav-tec (401)
reply 2007.06.21. 00:41:12 (401
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ha jól emlékszel "Lila Köd" volt...... 

Total 22 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!