timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 14 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.09.21. 11:46:30 (598
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ez tökéletesen igaz is.
9000nél 60ló volt csak a hajtáslánci veszteség...
 
Re: Rafi (597)
reply history 2007.09.21. 11:01:07 (597
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul. 
Re: civiccoupe (596)
reply history 2007.09.21. 10:10:42 (596
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
mindenképp vedd rá.
kérlek 
Re: ESI (595)
 ESI
reply history 2007.09.21. 10:09:27 (595
User profile
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sokat agyaltam ezen a dolgon. Az a közhiedelem, hogy a hajtáslánci veszteség %-os. Ezt szívesen végighallgatnám egy fizikus szájából is, mert elég hihetetlen, hogy a teljes fordszámtartományban így lenne...
Ismerek is vkit akit talán rá tudok venni egy ilyen végiggondolására... 
Re: tschokker (594)
reply history 2007.09.20. 21:34:03 (594
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
400-on biztos nem  
Re: civiccoupe (583)
reply history 2007.09.19. 10:45:19 (583
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
hát kivi lennék hogy menne e a kocsid 200km/h-t  az én kerekeimmel.
 
Re: tschokker (577)
 ESI
reply history 2007.09.17. 13:39:33 (581
User profile
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez engem is érdekel! Hol az igazság? Odaát? 
Re: tschokker (580)
reply history 2007.09.16. 00:23:21 (580
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hõvé alakul valószínû, mivel kell hûteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhûtõbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerõt.
De nehogy félreértés legyen belõle Sanya részérõl inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülõforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belõle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: ave (578)
reply history 2007.09.16. 00:11:36 (579
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi  
Re: ave (578)
 ave
reply history 2007.09.15. 23:55:50 (578
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol.   Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.


Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.

Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700

Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500 
Re: tschokker (577)
reply history 2007.09.15. 23:30:39 (577
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hová tud elveszni kb 100 lóerõ, mert szerintem sehova. 100-200 lóerõs autóknál még kb-ra be lehet szorozni a mért adatot egy százalékkal, de ebben a magasságban már elég durva értékek jönnek ki amit már nem indokol semmi. 20-40 lóerõ között van egy átlagos autónak kb a hajtáslánci vesztesége, mitõl van a többlet 60-80 lóerõ ? Talán a gumi lenne ? Akkor egy 50 lóerõs Suzuki 1.0 Swift el se tudna indulni ezekkel a gumikkal, ha netán el tudna akkor alig vánszorogna ? Ha a váltóban veszne el akkor ilyen hõterhelés miatt felforrna az olaj?

 
Re: ave (575)
 ave
reply history 2007.09.13. 12:33:36 (575
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sikerult neki meg aznap egy 11.000 is, a dontoben.  
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=48086

En 500 Le ala teszem, kb. 480. 
Re: Max-007 (574)
reply 2007.09.13. 11:19:25 (574
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A mindenségit!
Ennél alacsonyabb 11-et nehéz lenne menni
3-ban gyorsul akkorát, mint egy átlagosnál jobb FWD 1-ben
kb hány fõtengely ló? 
 ave
reply 2007.09.13. 01:36:31 (573
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
12"-el egesz pontosnak tunik.  

Total 14 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!