timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 4 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.06.04. 23:38:13 (2001
User profile
12.53 @ 180
Nissan 200SX S13 (pista200sx)     9.34 @ 134    (2009.05.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 134
1/4 ET:   14.08 @ 167
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.45
See the log in full details...
Only show comments about this log!
már alig várom hogy gyorsuljunk egy 201 méterest a ringen. Wink  
Re: Jugo (2000)
reply history 2009.06.04. 23:09:30 (2000
User profile
12.10 @ 194
Nissan 200SX S13 (pista200sx)     9.34 @ 134    (2009.05.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 134
1/4 ET:   14.08 @ 167
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.45
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Grat a géphez, jól szalad! Görbébõl úgy tûnik, mintha felül menne, Megjöttek a gumik, úgyhogy jó lesz a meccs a ringen! Wink  
Re: pista200sx (1999)
reply 2009.06.04. 11:30:32 (1999
User profile
12.53 @ 180
Nissan 200SX S13 (pista200sx)     9.34 @ 134    (2009.05.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 134
1/4 ET:   14.08 @ 167
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.45
See the log in full details...
Only show comments about this log!
AVE --- ma lemérettem a kocsimat.1290 kg velem együtt.a rába ringen is ennyi volt amikor mértél, +/- 3kg. Big grin  
reply 2009.06.04. 08:01:56 (1998
User profile
12.53 @ 180
Nissan 200SX S13 (pista200sx)     9.34 @ 134    (2009.05.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.34 @ 134
1/4 ET:   14.08 @ 167
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.45
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jol éreztem hogy nem ugy megy a kocsi 0,9 bar nyomáson mint amikor 1,1 bar-on megy.a kuplungal nem az a baj hogy csuszik,hanem hogy nagyobb fordulatban nem nyom ki rendesen és nehezen szedi a sebességet.rajtnál sem lehet nagyobb gázon indulnom,mert kinyomott kuplungnál elindul a kocsi,de már meg az uj cucc.leméretem pontosan a kocsim sulyát és majd csinálunk egy uj mérést,hogy mi lesz a külömbség. 

Total 4 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!