timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
 ave
reply 2008.05.09. 09:56:37 (1021
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Itt a nyomatekgorbe lett vizszintes! (nyomatekgorbe kb.= gyorsulasgorbe, piros) Ez egyreszt az autogyartok alma (lasd prospektusnyomtekgorbek), masreszt okozhatja a kuplung is, pont ennyi nyomatekot tud atvinni, nem tobbet.

De lehet veletlen egybeeses is, persze. 
Re: (1019)
reply 2008.05.09. 09:08:35 (1020
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
hagyjuk má a mérésdet bakker

a kedvedért  kértem egy mnasz hitelesitett mérleget.
az utcai autóm súlya 1017kg üres tankkal./karbon géptetö,csomiajtó,tükrök,ülés,hátsóülések nélkül/
a versenyautóm kipakolva flexelt ajtókkal 880kg/karbon géptetõ,csomiajtó,szétflexelt ajtók,1 ülés./ 
Re: (1019)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.05.09. 08:35:32 (1019
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelzõ mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegrõl van szó a gyengébbek kedvéért. Tongue stick out

ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérõpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerõn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerõ többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt. 
Re: (1017)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!