timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.09.04. 07:39:59 (1174
User profile
15.24 @ 145
Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)     9.87 @ 120    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.87 @ 120
1/4 ET:   15.22 @ 147
0-100 km/h:   6.91
80-120 km/h:   4.96
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szintén! Én is észrevettem az enyémen, hogy kettõbe nem kell 8700-ig nyomni, elég 7500, ugyse ejt sokat a váltó és idpbe sincs különbség. DE azért egybe kell! Angry Angry Angry Angry Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: (1173)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2008.09.04. 07:23:10 (1173
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)     9.87 @ 120    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.87 @ 120
1/4 ET:   15.22 @ 147
0-100 km/h:   6.91
80-120 km/h:   4.96
See the log in full details...
Only show comments about this log!
1.3 szívó Wink Big grin
grat!
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!