timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.09.16. 21:52:05 (1211
User profile
15.29 @ 143
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)     9.74 @ 123    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.74 @ 123
1/4 ET:   14.98 @ 151
0-100 km/h:   6.70
80-120 km/h:   4.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mért az új mérésnél mi nem gyári benne? Tudtommal ott sem tuningolt a gépe a -40 kiló ami zavar? még így is nehezebb a saxonál mindegy...én azt irtam, hogy egálban van a vti-vel vagy jobb egy vti nél ezt még mindig tartom. Persze belemehetünk a 4-5-6 genek súly lóerõ arányába esetleg a crx boncolgatásába, de szerintem hagyjuk legyen igazad... 
Re: (1206)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.09.16. 20:51:58 (1206
User profile
12.56 @ 175
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)     9.74 @ 123    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.74 @ 123
1/4 ET:   14.98 @ 151
0-100 km/h:   6.70
80-120 km/h:   4.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Petros kipakolt, slickes mérését hozod fel a gyári vti-s pédádhoz?! Smile

A régebbi mérése, amikor valóban gyári volt az autója, az sokkal inkább reális alap az összehasonlításhoz. És lám, jóval lasabb, mint a saxo... 
Re: (1204)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!