timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.09.16. 22:18:19 (1225
User profile
14.63 @ 151
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)     9.74 @ 123    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.74 @ 123
1/4 ET:   14.98 @ 151
0-100 km/h:   6.70
80-120 km/h:   4.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ebben mondhatni otthon vagyok. :-) Robi hondájához volt már szerencsém többször is. Pl már csukott szemmel is tudnék váltót cserélni rajta. :-DD Meg mostni róla az olajsarat. :-D 
Re: (1224)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.09.16. 22:15:29 (1224
User profile
15.29 @ 143
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)     9.74 @ 123    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.74 @ 123
1/4 ET:   14.98 @ 151
0-100 km/h:   6.70
80-120 km/h:   4.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Azt kell, hogy mondjam, hogy vti-bõl ha csak nem radikálisan pakolsz ki akkor sokat nem lehet könnyíteni. Akkor érsz vmit tényleg ha fémig pakolod mûszerfalat is kidobod és még esetleg az ajtók keresztmerevítõjét is megflexed bár ez már túl megy a pakoláson, de a 6th gen vti elsõ ülések pl vicces módon darabonként hozzávetõleg 4 kilóval könnyebbek mint az inti recarók a hátsó ülés támlája ami súlyosabb mondjuk pár kilós a ülés az sûrû habzsvics gyakorlatilag 2-3 kiló és akkor bele is izzadtál már. Pótkerék mankó az mondható nehéznek hangszóróknak van súlya a mûanyagokhoz képest és a klímánek ami kétrészes a motortérben lévõrészt künnyû kioperálni a mûszfalast már komolyabb. Esetleg egy könnyü kipuff rendszerrel lehet még könnyíteni ha olcsóbban hozzájutsz mert a titanium k drága de persze az leömlõstül max 3-4 kiló Smile  
Re: (1221)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!