timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.10.08. 21:33:43 (1357
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez nem esik vissza.Egyenletesen növekszik ha alulról nyomod.
Ha rajtprogramból kitartod és indulsz akkor is kb ugyanazt nyomja.
Szép egyenletesre meg van írva a programom. 
Re: (1356)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.10.08. 21:25:56 (1356
User profile
15.29 @ 143
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Értem...és a gt30r-el mik a tapasztalatod mennyivel kezd el fentebb menni mint a gyárid?? Itt is van az mint a gyárinál, hogy meg jön a nyomás egy picit kitartja és utána visszaesik kb 3 tizedet vagy többet a nyomás ahogy növekszik a fordulatszám!? 
Re: (1355)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!