timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.10.22. 10:18:29 (1517
User profile
10.92 @ 200
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia. Nem, szerintem itt még annak ellenére is nagyobb a veszteség, hogy az Audi négy lábú. Az automata váltó még meg van fejelve egy overdrive unit-al, plusz egy elég komoly hátsó híd van alatta. Felülrõl számolva 25%-ot tippelnék... 730 körül a fõtengelyen ha így számoljuk. De ez csak egy tipp... 
Re: (1514)
reply 2008.10.22. 07:59:11 (1515
User profile
14.51 @ 155
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Még valami: mekkora veszteséget okozhat/jelenthet a Viper váltója, illetve komplett hajtása?
(Csak mert kerékre vitt erõben majd' ennyit tud az RTS2 is. Ami szintén (vagy inkább végképp) aztaqrva.) 
Re: (1514)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2008.10.22. 07:51:37 (1514
User profile
14.51 @ 155
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nagyon impresszív a 0-100 és a 80-120, meg persze önmagában a 10,31 (meg 10,18).
Jól számolom, hogy ez a kb. 550 whp ~680 LE lehet fõtengelyen? Mennyit erõsödött a 11-es idejéhez képest keréken? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!