timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.10.22. 19:25:01 (1527
User profile
15.97 @ 139
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az se piti az a 5.5sec 100-200-ra azzal a tömeggel Big grin
Gratulálok! Wink Lesz ez még jobb is! Big grin  
Re: (1520)
reply 2008.10.22. 18:00:42 (1525
User profile
13.20 @ 166
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Beindul a nagyvas! Smile

"illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón..."

Kezdjed magaddal elõször! Big grin Big grin Big grin Lehet olcsóbb! Big grin Big grin Big grin  
Re: (1520)
 ave
reply 2008.10.22. 15:05:21 (1523
User profile
12.88 @ 175
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hat igen, anno meg a Rabaringen mertuk egyszer, lehet elo is asom, hogy lassuk mennyire nem a teljesitmeny a legfontosabb. 
Re: (1520)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.10.22. 14:07:52 (1520
User profile
7.01 @ 337
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem tudom mekkora a veszteség én fötengelyen kb 760-780 közé teszem, de ne felejtsük el, hogy ebbõl a 770Le ben már volt 50 le nitro is, remélem tavaszra megtudjuk csinálni a nitrót is és akkor már a teljes erõvel tudunk menni, illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón de ezt még megálmodom. Ami viszont nagyon jól látszik ezen az autón, hogy a gyorsulásban az erõ egy igen fontos tényezõ viszont az " egyébb " más összetevõk is legalább olyan fontosak, illetve hogy nem a célvonali sebbesség a legfontosabb hanem az idõ, ugyan valamilyen szinten azért összefüggenek, de nem feltétlen egyenesen arányosak. 
Re: (1515)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!