timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.02. 09:33:46 (1651
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hondát ne is említsd! :o)
Most szerelnek majd egy Lotus Exige-be egy K24-es Honda mocit, ami már tudott a padon (motorfékpad) a 2350ccm-bõl szívóként 1 pillangóval 297Nm-t és 303LE-t! EEK!
Pedig a lökete majdnem 100mm, úgyhogy sportosnak neméppen nevezhetõ az aránya, de biztosan elég kellemes lesz a mindennapokra is!

Ilyenkor olyan ingoványosnak érzm az összes jövõbeli projektjeimet! Big grin Big grin Big grin  
Re: (1647)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.11.02. 01:57:51 (1647
User profile
16.10 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Yas: elég érdekesek voltak ezek a motorok. Maga a blokk az SR20-as - több különbözõ beállítottságú tuner szerint - az egyik legjobban faragható 86x86-os kocka moci, és elég sok minden van is hozzá - persze elsõ sorban a már turbosokhoz.
Nissanék a gyártósor napjától a munkások részegségétõl és csillagok együttállásától függõen elég sokfélét csináltak belõlük, igazából senki nem tudja melyik mennyi. Szvsz:
SR20De 125le (de volt belõle 115 lovas karbis is)
SR20Di 125le
SR20DE 150le ( JDM 160le)
SR20VE 192le
SR20DET 240le ( Sunny GTi-R és társai, illetve ebbõl is voltak húzott verziók)

Plusz a speckó sosem hallott változatok, mint az Almera N1 ami ugye SR16VE 199lóval, amit azért bármely Honda is megirigyelhet - persze nyílván Hondákban is vannak spéci JDM motorok. Smile  
Re: (1641)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!