timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.02. 08:42:15 (1649
User profile
15.97 @ 139
Ezt a hasonlóságot én is észrevettem a DE és a c20xe motor leömlõnél,mert nekem is az van fent!Mondtam is már mikor az öcsémnek,hogy a DE leömlõt kell majd rászerelni az övére, mert az alapból nagyobb a keresztmetszete mint a gyári c20xe nek! 
Re: (1648)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2008.11.02. 08:21:16 (1648
az SR20DET leömlõje prímán pászítható a C20LET (meg az énféle Z20LET) mocihoz. szonik gépe fénykorában (C20LET, 290WHP):

Click to see full size!

Click to see full size!

az opel moci könnyû leömlõje a turbinaházzal egy jó reklámfogás, de ez sokkal alkalmasabbnak tûnik. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!