timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.03. 10:48:41 (1659
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én nem annyira a gyorsulásnek élek, inkább egy jó szerpentinnek, 1 jó pályának, stb...
Gyorsulni nem szoktam túl sûrûn. Aztán lehet, hogy tényleg jobb eredmény lenne, ha tovább huzatnám. Nagy javulás akkor lenne, ha kitolnám 7500ig a leszabályzást, akkor meglenne kettesben a 100. Ahogy u.ez az autó a jövõre jövõ faceliftkor CSAK ezt a technikai változtatást kapta meg gyárilag. Smile

Dani 
Re: (1658)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.11.03. 10:00:58 (1658
User profile
15.97 @ 139
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Lehet,hogy még jobb eredmény is kijött volna ha tovább húzod!A teljesítményed még engedte volna!Vagy direkt így akartad?Gondolom már kitapasztaltad! Big grin  
Re: (1657)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!