timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.06. 21:21:05 (1727
User profile
14.63 @ 151
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Számomra nagyon nagy meglepetést okozott mondjuk az új fwd A3. Ha már egy átlag utcairól beszélünk. Attól függetlenül, hogy nagyon gyenge volt, akkor is olyat lehetett vele autózni, hogy folyamatosan vigyorogtam. :-) Kikapcsolni az összes elektronikát és kanyarogni. Fékek is jók, futómû már majdnem olyan, ami nekem kell. :-)

Bár most jut eszembe, hogy nem rég vezettem életem legjobb, legélvezetesebb gyári szürke elsõkerekesét. A Mini ONE volt eddig a legjobb. Az volt az, mit egyszerûen nem tudtam úgy vezetni, hogy ne nyomjam mindenhol. Egyszerûen minden olyan, amire nekem szükségem van. Az az a kocsi, amivel már gyáriban lehet olyan élvezeteset menni, mint a Saxo-mal. Abból tényleg remegve szálltam ki és aztán fél napig vigyorogtam.

Egyébként nekem is eddig a BMW-k jöttek be a legjobban. Mindenféleképp BMW-t vennék magamnak, ha lenne rá pénzem. 
Re: (1723)
 ave
reply 2008.11.06. 21:05:39 (1725
User profile
12.88 @ 175
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hm, es az vallvetve utazas a melletted ulovel?   
Re: (1723)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.11.06. 20:46:34 (1723
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Azt sosem írtam hogy a ki-és beszállás jobb se lehetne, de az autózás idõtartamát tekintve %-ban is csekény!
Belül totál passzol minden, még úgy is, hogy az egyetlen állítási lehetõség az ülés elõre-hátra.
Amikor lehetõségem volt a kormányt közelebb vagy távolabb vinni, beraktam eredeti helyére, mert az is ott volt jó helyen! Szerencsém volt! Wink

Sokat filóztam rajta hogy hol bukik a classic FWD koncept nekem, majd egy függõvel+mérõszalaggal kiderítettem:
A tûzfal túl közel van a kormány síkjához, így egy más üléspozícióba készteti az embert.
Az átlag ember nem akar annyira "fekvõs" pozícióba vezetni, mert a legtöbben még jobban körül szeretnék látni az autójukat. (sarkokat, stb...)
Aztán ez kapóra is jön, mert mára már nem foglalkoznak annyit az alap menetdinamikával (amit egy jó súlyelosztás hozna...), egy kis ESP, aztán máris rendbe van rántva a dolog! (felületesen mindenképp!) Naszóval az jön kapóra, hogy 1db ember hosszirányban jóval kevesebb helyet foglal el, ha nem fekszik! Ezért egy adott külméret mellett nagyobb belteret lehet belevarázsolni az autóba, + még jókora csomitartó is marad, amit gigantikus literszámokkal le lehet írni a katalógusokba. Senkit sem érdekel már, hogy szerencsétlen motor már ott figyel az elsõ lökös után közvetlen. Sad
Nem hiába, hogy az újabb Passatokba már úgy rendezgetik a motorokat, mint azt az Audiba már egy ideje meglépték, betették hosszába, FWD ellenére.

Mind1, szélsõségesen látom én a világot, velem ne foglalkozzatok! Big grin Big grin Big grin  
Re: (1721)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!