timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.06.14. 08:10:42 (381
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akárhogy is gondolok bele, és lehet reggel is van még nagyon, de ez az extrém 5let pont hátrányos lenne az indulásnál
Elõlrõl megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene, sõt, még hátrafelé lök az autón, amikor "becsapódik"??  
Re: (373)
 ave
reply 2007.06.13. 15:56:20 (377
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
De hat a szabalyzat nem is tiltja a rajtnal otthagyni a 200-300 kg-s lapos sulyokat.  
Re: (373)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.06.13. 14:31:49 (373
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ja... van még egy-két extrém ötletem.
Ha például az autó aljára egy sínre egy baromi nagy lapos súlyt raknál (min. 200-300 kiló), amit egy rugóval a kocsi elejére "feszítenél", majd rajtoláskor a súlyt kilõnéd a kocsi hátulja felé, akkor az ugye kilendítené a bódét a nyugvópontról elõre, csak akkor kéne kurvanagy gázt adni, amikor a súly nekiütközik a hátfalnak  
Re: (370)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!