timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.06.14. 10:24:47 (383
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
"Elõlrõl megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene"

Rátapintottál az FWD alap problémájára Gyorsításnál mindig minden súl hátra akar menni, ezért van az, hogy minél jobban gyorsul egy FWD annál kevésbé tapad, RWD-nél ez pont fordítva van. 
Re: (381)
reply 2007.06.14. 08:27:31 (382
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Igazából ugye ki kéne próbálni
Az extrém ötletnek az lenne a jelentõsége, hogy kimozdítsa az autót a nyugvópontról. Ha a kocsiból hátrafelé "kilöksz" egy súlyt, akkor a bódé ellenkezõ irányba fog elmozdulni tehát elõre. Amikor a súly becsapódik a kocsi hátuljába, akkor  már a gumiknak is rá kellene segíteni, viszont akkor már az autó "mozgásban" van és ez a lényeg. Persze ettõl még lehet, hogy a gyakorlatban nem mûködne
 
Re: (381)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.06.14. 08:10:42 (381
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akárhogy is gondolok bele, és lehet reggel is van még nagyon, de ez az extrém 5let pont hátrányos lenne az indulásnál
Elõlrõl megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene, sõt, még hátrafelé lök az autón, amikor "becsapódik"??  
Re: (373)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!