timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.06.21. 14:44:10 (407
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerõn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze õ nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebbõl adódó jelentõs nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgõ közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgõ fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgõre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgõn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgõknél csúszás is van. Következõ fejlesztések egyike hogy mindkét görgõ fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetõek lesznek.
 
Re: (405)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.06.21. 13:03:17 (405
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vagy ismét beigazolódik hogy nem kell mindent elhinni a padnak. 
Re: (404)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!