timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
 ave
reply 2006.12.23. 13:25:48 (6
User profile
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez ebben a topicban egy kicsit off, de ha mar a kerdes itt van, megvalaszolom.  Mosolyog

Race Tech cuccom van, ket muszert hasznalok egyszerre.

Tapadason nem mulik semmi teljesitmenymeresnel.
Amikor en szoktam neha valakinek teljesitmenyt merni, kifejezetten kerem, hogy ne is induljon nagyot, kb. 40-nel 3-asba es onnan padlo. Igy megvan az egesz teljesitmenygorbe mintha gorgospad lenne.  Nem tokeletes pelda, de valami hasonlo: http://timeslip.hu/img/pic_BMWbenzingaz.gif

Tapasztalatom szerint minel tovabb kell huzni a fokozatokat.  Persze csak addig, amig legalabb akkora gyorsulasra kepes mint kettesben lenne.  Ez tipikusan azt jelenti az eros FWD autoknal, hogy egyest kettest addig a sebessegig erdemes huzatni, amig tart az adott fokozat.
pl. Ha kis gazzal mondjuk egyesben 64 km/h az 7200 rpm, es 7200-nal mar tilt, akkor 60 korul erdemes valtani. 
Re: (5)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2006.12.23. 11:33:45 (5
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az idõmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegû:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: (4)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!