timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.08.10. 20:44:10 (527
User profile
15.29 @ 143
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az egy elég pontos mérleg 10 kiló közelítéssel mérlegel amugy nincs messze vecséstõl egy gyártelep kamionok is rátudnak állni! Na én meg ugy jó 105-106 kiló és a kocsi 1190kg volt plusz súllyal szal mondjuk szárazon 1160-1170 kevesebb semmiképpen sem! Viszont van közel 70 kiló difi ennyi különbség lenne 5th gen és 6th gen között? Már csak azért is mert a tied turbós szal az csak plusz súly! 
Re: (525)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.08.10. 13:30:03 (525
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
See the log in full details...
Only show comments about this log!
köce

de nem értelek.
én 80 kg vagyok.
a kocsi meg 1100...
a tied is hasonlo.vagy nem pontos a mélerg 
Re: (524)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!