timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.09.16. 00:23:21 (580
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hõvé alakul valószínû, mivel kell hûteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhûtõbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerõt.
De nehogy félreértés legyen belõle Sanya részérõl inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülõforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belõle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: (578)
reply 2007.09.16. 00:11:36 (579
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi  
Re: (578)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ave
reply history 2007.09.15. 23:55:50 (578
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol.   Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.


Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.

Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700

Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500 
Re: (577)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!