timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.10.31. 18:58:13 (650
User profile
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én meg merném próbálni szívó belsõvel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohûtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelõ keverék/gyújtás. 
Re: (649)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ave
reply history 2007.10.31. 16:50:43 (649
User profile
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet.  Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman. 
Re: (641)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!