timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.04.17. 12:07:47 (950
Mitsubishi EVO VI (Lanciafan)     8.65 @ 134    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   8.65 @ 134
1/4 ET:   13.52 @ 165
0-100 km/h:   5.33
80-120 km/h:   3.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hello! Most intermedia volt rajta nagyon felfújva, ráadásul le is forogtak, kb egy jó képességû utcai guminak felel meg, illetve most kiderült, h csak esõben ideális igazán.
Kb ezt vártam, 1.2 a nyomás,  viszont nagyon egyenletes, ami nekem sokkal jobban számit. 2800 tól tejesen egyenletes a teljesítmény leadás 6800 ig, nagyon jól vezethetõ ettõl, nincsenek ideges, hirtlen teljesitménynövekedések, és az ezzel járó kelemetlen meglepetések. 
Re: (947)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2008.04.17. 10:27:16 (947
User profile
13.19 @ 167
Mitsubishi EVO VI (Lanciafan)     8.65 @ 134    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   8.65 @ 134
1/4 ET:   13.52 @ 165
0-100 km/h:   5.33
80-120 km/h:   3.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia Laci! Szép rajt! Ezt slick-ekkel nyomtad? Egyébként kb. ezt vártad? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!