timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2008.10.11. 10:13:53 (1396
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egy neves gyártó a sok közül. Wink  
Re: (999)


 

Total 44 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2008.10.11. 10:13:53 (1396
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egy neves gyártó a sok közül. Wink  
Re: gt28rs (1394)
reply history 2008.10.11. 10:13:31 (1395
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Rendszer válogatja. Ezt így általánosságban nem lehet megmondani, hogy mindig ott a szûk keresztmetszet! Nagyon sokszor a váltó tudna többet is, csak az addig vezetõ út a "rögös", mert azt a gyártók sokszor elnagyolják.
Babra meló, el kell kezdeni végigjárni az utat, hol mi lett elfusizva, hol nem stimmel az illesztés, a felületi minõség, hol akad valami, stb...

Én is ezt csinálom most, mert nem a váltómmal van a baj... Wink  
Re: ave (1393)
reply history 2008.10.10. 22:53:58 (1394
User profile
12.54 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
valahogy igy gondoltam én is, csak tudtam magam ilyen szakszerûen kifejezni.
B&M márkáról tudtok valamit? 
Re: carlosracing (1392)
 ave
reply history 2008.10.10. 22:06:25 (1393
User profile
12.88 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A lenyeg az, hogy a szuk keresztmetszet a valtohazon beluli dolgok mozgatasa, nem a valtokare.
Legalabbis nekem ez a tapasztalatom. 
Re: carlosracing (1392)
reply history 2008.10.10. 21:44:39 (1392
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ejj, hát ha rövidebb úton tolod a "gombot", akkor nem érsz hamarább A-ból B-be? DE, ezért (is) lesz gyorsabb a váltás!
Azaz még attól is lehet gyorsabban váltani, ha levágsz a váltókarod hosszából.
De egy short shifter nem ennyibõl áll, ott arányok változása a lényeg, azaz sokszor a rövidebb váltókarhoz egy hosszabb mozgatórész társul, így a mozgatórész lényegesen gyorsabban fog ugyanazon karmozdulatra mozogni, mivel az nem fog megtenni hosszabb utat, viszont ugyanazon mozdulatra mint amit a régi váltókar tett, hosszabbat tehetne, de le van határolva.

A váltás részét képezi a kar másik pozícióba tolása, ez nélkül sajna lehetetlen.
Maga a váltás sebessége nem pusztán a váltó belsejében történõ retesezlés, hanem az egész úgy ahogy van. Ennek egyik része a mech-human connection. Wink

Csak hogy jobban értsed: Féktávot sem csak azzal lehet csökkenteni, hogy erõsebb fékeket szerelsz a gépedre! Sõt, ha beleveszed hogy az elõtted hirtelen fékezõ után kell megállnod, akkor még az elõzõ emberke esetleg LED-es féklámpái is be fognak segíteni! Wink  
Re: ave (1386)
reply history 2008.10.10. 11:10:45 (1391
User profile
14.63 @ 151
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sztem elõbb egy tökéletes futamra törekedj, mert így úgyse lehet megtudni, hogya mit javult a verda, hogyha ilyen 80 %-os futamokat tolsz. :-) 
Re: Fapuma8 (1361)
 ave
reply history 2008.10.09. 22:37:31 (1388
User profile
12.88 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ha nincs valami nagy vilagfelfordulas, akkor igen. 
Re: Fapuma8 (1387)
reply history 2008.10.09. 22:10:09 (1387
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Big grin

Ne keverjük a szezont a fazonnal? Smile

Jövõre fogsz menni a rönóval? 
Re: ave (1386)
 ave
reply history 2008.10.09. 22:02:13 (1386
User profile
12.88 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A valtogomb utjat rovititi.   Ettol nem lehet gyorsabban valtani, ha a valto ugyanaz.       A valtas nem a kar masik pozicioba tolasat jelenti. 
Re: carlosracing (1383)
reply history 2008.10.09. 21:40:34 (1383
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Confused
Pedig de, máskülönben mire való?
Amúgy tök egyszerû mechanizmus, ha lemodellezed, rájössz hogy gyorsítja a váltást, mégha nem is világmegváltás! Wink  
Re: ave (1369)
reply history 2008.10.09. 15:44:19 (1377
User profile
12.54 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Pedig az hittem Confused
Mindenhol ezért árulják elvileg...
Újabb marketing trükk? 
Re: ave (1369)
reply history 2008.10.09. 12:35:25 (1373
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave , amúgy a téli gumikkal mérted az autót.

A matadort ameddig nem volt rajtprogramom adig nem tettem fel mert befulladtam velük , most hogy van meg nem próbáltuk mert rajtoknál betapadt a téli is eddig. 
Re: Fapuma8 (1372)
reply history 2008.10.09. 12:33:18 (1372
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Általában 8800 környékén váltom el a fokozatokat. Big grin

A váltás Csabának ment ezzel a váltóval is , van a kezében pár ezer versenykilóméter.
Én meg majd most elváltom a felújított váltóval gyorsan. Wink  
Re: gt28rs (1367)
 ave
reply history 2008.10.09. 10:35:54 (1369
User profile
12.88 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A short shiftertol nem lesz gyorsabb a valtas. 
Re: gt28rs (1367)
reply 2008.10.09. 09:29:51 (1367
User profile
12.54 @ 175
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szép értékek, fõleg hogy gyári az alja!
Short-shifter kellene még bele hogy gyorsabban tudj váltani.
1. fokozatban 80 km/h? EEK!
Nem semmi....
Mennyit forog ilyenkor? 
 DCS
reply history 2008.10.09. 09:08:04 (1366
User profile
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia Ave

Szeretném ,ha 23-án mérnél 3 autónkat!

A fekete 155 Q4-et,ami ismét erõsödött,a Fapuma evóját mégegyszer és a feleségem BMW-jét! Elõre is köszi..,majd még egyeztetünk!
Csao Csaba 
Re: DCS (1365)
 DCS
reply history 2008.10.09. 09:02:17 (1365
User profile
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az autóban külsõ wastegate van ,amivel tized pontosan lehet állítani a nyomást ..,ezért is olyan egyenletes a teljesítmény görbe..,stabil 1.4 a turbonyomás! :-) 
Re: tRebroN (1358)
reply history 2008.10.08. 21:46:52 (1361
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi.

Hringen kiderül hogy a 201-es 8.0-ához képest mit sikerül javulnom. 
Re: tRebroN (1360)
reply history 2008.10.08. 21:45:34 (1360
User profile
15.29 @ 143
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
remélem igaza lesz és 11-es idõ meglesz mihamarabb gratula a kocsihoz meg az idõhöz még egyszer! 
Re: Fapuma8 (1359)
reply history 2008.10.08. 21:44:07 (1359
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Igen.Igen.

Ön nyert. Smile  
Re: tRebroN (1358)
reply history 2008.10.08. 21:36:12 (1358
User profile
15.29 @ 143
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gondolom gyári computert használsz...Csabi írta a programodat? 
Re: Fapuma8 (1357)
reply history 2008.10.08. 21:33:43 (1357
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez nem esik vissza.Egyenletesen növekszik ha alulról nyomod.
Ha rajtprogramból kitartod és indulsz akkor is kb ugyanazt nyomja.
Szép egyenletesre meg van írva a programom. 
Re: tRebroN (1356)
reply history 2008.10.08. 21:25:56 (1356
User profile
15.29 @ 143
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Értem...és a gt30r-el mik a tapasztalatod mennyivel kezd el fentebb menni mint a gyárid?? Itt is van az mint a gyárinál, hogy meg jön a nyomás egy picit kitartja és utána visszaesik kb 3 tizedet vagy többet a nyomás ahogy növekszik a fordulatszám!? 
Re: Fapuma8 (1355)
reply history 2008.10.08. 21:21:53 (1355
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
1.286   1.884     8.635   @     0.0     13.517   @     165.8  

Ennyit.Ez volt a legjobb idõm a gyári 8-as turbóval.De ez gyári progis volt , nem volt húzva akkor a gép. 
Re: tRebroN (1354)
reply history 2008.10.08. 21:16:23 (1354
User profile
15.29 @ 143
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A gyári turbóval milyen eredményeket értél el?? 
Re: Fapuma8 (1353)
reply history 2008.10.08. 20:58:37 (1353
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Shell V-Power 100-assal. 
Re: tRebroN (1352)
reply 2008.10.08. 20:45:11 (1352
User profile
15.29 @ 143
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hi! Szép menet gratula azt még hadd kérdezzem meg E85-el mész?? 
reply history 2008.10.08. 15:29:37 (1351
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Na igen.Addig ameddig nem vagyok expert gyorsulásból , addig a hiányosságaimat plussz lóerõkkel kell palástolni. Big grin

Úgyhogy ide nekem vagy 1000 lovat hogy had fussak végre jobb idõt. Big grin Big grin Big grin  
Re: NISSAN (1350)
reply history 2008.10.08. 15:22:33 (1350
User profile
15.97 @ 139
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szerintem nagyobb gondot okoz neked Fapuma mint az EVO! Big grin Big grin Big grin Cool Wink
de akkor meg szerinte a 3.fokozat volt rossz ,amit pszihológiával gyógyítottam.....:-))

Ha a megrendelõ azt mondja,akkor az a baj! Big grin Wink  
Re: DCS (1348)
reply history 2008.10.08. 14:34:41 (1349
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Reszelünk vazze Big grin  
Re: DCS (1348)
 DCS
reply history 2008.10.08. 14:11:22 (1348
User profile
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Tehát ,amikor elkészült az autó ,akkor mondtam Fapumának ,hogy olyan 7,6 és 11.6 körüli idõt kell tudnia.....,
    ehelyett elõször ment 13.2-öt...,ok,mert akkor még gyári kupplung volt benne és nehezen tudott váltani...,megcsináltuk!!

   Utána sikerült egy 12.95...de akkor meg szerinte a 3.fokozat volt rossz ,amit pszihológiával gyógyítottam.....:-))

   Végül sikerült mennie egy 12.4-et """kávézva"""  a váltásoknál....,nem rossz ,de ha összeszedi magát - tudom ,hogy képes rá- , akkor sima 11 közepe!

  Az evo motor gyári belsõvel maximum 480 lovat tud szerintem ,ez  egy 11.5-re elég,többre nem!!

De majd fejlesztünk a Télen!! :-))) 
Re: NISSAN (1346)
reply history 2008.10.08. 14:07:42 (1347
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Csak ki kell belõle autóznom... Big grin  
Re: NISSAN (1346)
reply history 2008.10.08. 12:45:58 (1346
User profile
15.97 @ 139
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
zsír lett a gép, granulálok!

azért lefordítom magyarra az elõttem szólók fontos gondolatát, hátha nem sikerült levenned pontosan: még széria béllel 5 tizedet javulnod kell, vagy agyonütünk!

De DCS 1 seccel jobbat mondott! Smile
Tehát akkor nem 5 tized javulást kell tõlle várni!(kishitü voltam) Big grin
Simán 11-es ótódvan Fapuma! Big grin Azé az má majdnem 9-es melóbajárós! Big grin Big grin Big grin  
Re: voszi (1340)
reply history 2008.10.08. 12:25:56 (1345
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Okt 23 hringre lesz újra meg a kocsi.

Max akkor mehetek 402-n idén még ha elmegyek a tököli dragracing vs futam összecsapásra ami 25.-én lesz.

Menni kellene idén még 402-t az autóval valóban hogy még jobb idõvel menjek téli szünetre. Big grin  
Re: Kaméleon (1343)
reply history 2008.10.08. 12:23:56 (1344
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szerintem a hajtáslánc kibír 600 lovat fõtengelyen.
Gyári mocibelsõnek viszont itt lehet a határa.

Javulni fogok természetesen , ahogy idén minden futamon gyorsabb lettem. Big grin  
Re: voszi (1340)
reply history 2008.10.08. 11:29:21 (1343
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez tényleg szép!Gratulálok neked és Dcs-nek! Idén még Jössz 402m-re! Cool  
Re: Fapuma8 (1334)
reply history 2008.10.08. 11:23:03 (1340
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
zsír lett a gép, granulálok!

azért lefordítom magyarra az elõttem szólók fontos gondolatát, hátha nem sikerült levenned pontosan: még széria béllel 5 tizedet javulnod kell, vagy agyonütünk! Big grin Big grin

sokat kibír a lancer széria forgórésze, hajtáslánca. mit mondasz, mennyi lehet a biztonságos (hosszútávon használható) vége? 380LE 
Re: Fapuma8 (1338)
reply history 2008.10.08. 11:18:19 (1339
User profile
13.16 @ 168
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
360LE keréken és kb 440LE fõtengelyen :-)
szép ez így nagyon...csak tényleg a váltások...mondjuk ezt mondom én aki megettem 3 váltót...aztán most meg olyan bazi lassan váltok (mert féltem) hogy nem csak kávézni, de még egy ebéd is belefér... Big grin Big grin
Mondjuk ez tényleg azért érdekes, mert akkor a kb 400ps-t hibátlanul bírja egy gyári EVO belsõ... 
Re: Fapuma8 (1338)
reply history 2008.10.08. 10:33:43 (1338
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem lehetek egyszerre mindenben jó , akkor nincs hová fejlõdni Big grin

Amúgy jogos a kritika , de ez éltet és fejlõdök tovább. Wink Smile  
Re: RT_ (1336)
 DCS
reply history 2008.10.08. 09:50:37 (1337
User profile
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ezt próbáltam én is elmagyarázni......:-))))))))))) 
Re: RT_ (1336)
 RT_
reply 2008.10.08. 09:48:15 (1336
User profile
10.20 @ 227
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Fap, az autód alig marad el az én 11,5-ös idõmnél futott teljesítményhez képest...20ló keréken volt a javamra...azért illene már 11-et menni Smile  
 DCS
reply 2008.10.08. 09:41:26 (1335
User profile
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Amit mondtam az úgy van..., az autó stabilan tudta a 420 lovat ...,szinte minden sebességben,3. és 4.-ben pedig 440 felett. Szerintem ez nagyon jó egy gyári motor belsõtõl!
A sofõr pedig még ráér tanulni...,Nem kellene betiltatni minden váltás elõtt és verseny elõtt kellene kávézni nem váltások között! Amúgy a többi tuti!
Remélem Fapuma a Hringen megfogadod ezeket a dolgokat és ismét fejlõdsz ,mint eddig és sikerül egy hibátlan futamon menned egy 7.5 körüli idõt,mert ennyit tud az autód! :-))) Üdv Csaba 
reply history 2008.10.08. 08:37:27 (1334
User profile
10.01 @ 219
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi , váltóm most van regeneráláson , meg én is kezdõ vagyok. Big grin  
Re: NISSAN (1333)
reply 2008.10.08. 06:26:15 (1333
User profile
15.97 @ 139
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gratulálok,nagyon szép erdmény! Cool
A váltásokkal szerintem még kb 5 tizedet kilehetett volna hozni! Wink  

Total 44 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!