timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2007.04.25. 17:14:07 (196
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
az utcai gumi korlátos jószág :-) 
Re: (999)


 

Total 21 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.11.03. 17:25:59 (667
User profile
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Tudnál nekem ezekrõl a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvõk nagyon primitivek  volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is elõszeretettel használják õket! 
Re: tschokker (666)
reply history 2007.11.01. 09:34:25 (666
User profile
12.13 @ 183
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvõ karbikra mindig van vevõ tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerûbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérõ esetén csak gumicsõ és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsõhossz is hangolható egyszerûen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belõlem éppen.  
Re: normanrls (665)
reply history 2007.11.01. 09:04:51 (665
User profile
13.77 @ 156
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges. 
Re: firewall (664)
reply history 2007.11.01. 08:36:51 (664
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából... 
Re: normanrls (654)
reply history 2007.11.01. 06:06:10 (662
User profile
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ezekrõl ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Fõleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget! 
Re: firewall (653)
reply history 2007.11.01. 00:12:32 (657
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!! 
Re: FM2000 (652)
reply history 2007.10.31. 21:51:57 (654
User profile
13.77 @ 156
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mert a dello/weber a kitaposott ut, olcsobb is, alkatreszt es csonkot is konyebb es olcsobb hozza talalni es teljesitmenyben is jobb talan.
 
Re: firewall (653)
reply history 2007.10.31. 20:17:02 (653
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
miért nem próbálkoztok keihinnel vagy mikunival?  
Re: FM2000 (652)
reply history 2007.10.31. 19:57:53 (652
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
akkor te voltál az a duenes hirdetõ
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak 
Re: Cines (648)
reply history 2007.10.31. 16:46:15 (648
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
milyen karburátor van a kocsidon??én most egy weber karbit akarok szereznii!! 
Re: FM2000 (647)
reply history 2007.10.31. 16:42:42 (647
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
thanx én is meg Norman is 
Re: Cines (646)
reply 2007.10.31. 16:38:28 (646
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jol megy a Skodád!!
Te voltál Sármelléken is ugye?simán elsö lettél 
reply history 2007.04.27. 23:02:03 (203
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
tavaly volt 96-100 padon mérve, idén kb 115-120LE
taszáron már nem utcai gumikkal megyek, de irtózatos tapadást ezektõl sem remélek. a mérés amúgy fulda diadem linero 175/65r13 gumikkal történt, ezek max 0.5g-t tudnak aszfalton.
változtatásoknak se eleje se vége, a lényeg annyi, hogy favorit motor van benne fabia fõtengellyel és 78x78as a furat x  löket. az üzemanyag porlasztásáról 2db duplaweber karburátor gondoskodik. 
Re: hori (202)
reply 2007.04.27. 19:00:07 (202
User profile
13.40 @ 166
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nagyon szép eredmény, gratulálok az autó gazdájának.
A diagramból az derül ki hogy az autó kb. 90 lóerõs, ez keréken mért teljesítmény, ugye?
Mennyit kell hozzá adni? Kb. hány lóerõs az autó, fõtengelyen?
A célvonali sebességen látszik hogy van erõ rendesen.
Ha a 60 láb javul simán meglehet a 14-es idõ. Milyen gumikat használsz?
Ha publikus, írd le légyszi milyen változtatások történtek az autón. 
reply 2007.04.26. 16:21:51 (200
User profile
12.49 @ 176
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nagyon szépen megy ez a Skodri, mindig megnézem kívülrõl ha sétáltatom a kutyát az erdõben:-) 
reply history 2007.04.25. 21:58:30 (199
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
köszönöm igyekszem én is skoda márkanevet öregbíteni a jó eredményekkel, ahogy ezt szilvi5 és normanrls is teszi. 
Re: Rafi (198)
reply 2007.04.25. 21:34:55 (198
User profile
13.76 @ 169
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Figyelemreméltó eredmény!!! Gratulálok !
Sose hallottam még hasonlóan jól teljesítõ volt szocialista országból származó szívó FWD-rõl, ráadásul 1600ccm alatt. Egy nagyobb rollout-tal megáldott pályán ez bizony 14-es 1/4-es idõ !
Respect. 
reply history 2007.04.25. 17:14:07 (196
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
az utcai gumi korlátos jószág :-) 
Re: Gubo77 (192)
reply history 2007.04.25. 17:07:33 (195
User profile
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
köszi! épp most megyek "ideiglenes"guminézõbe, taszáron már jó lenne a rajtnál benthagyott tizedekbõl párat kiaknázni...  
Re: szilvi5 (193)
reply history 2007.04.25. 09:24:54 (193
User profile
13.51 @ 158
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gratulálok! Drukkolok, hogy sikerüljön jót rajtolnod, mert van még benne pár tized... 
Re: Gubo77 (192)
reply 2007.04.25. 08:32:38 (192
User profile
15.97 @ 150
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia Miki!
Gratula a fejlesztések eredményéhez! Ha legközelebb a csavarhúzót sem hagyod bent, meglesz a 9.xx-es idõd ;-)
Na, komolyan: jó gumi, és kész. A múltkori méréseden nagyobb g-ket is sikerült megcsípned. 

Total 21 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!