timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2007.06.05. 08:43:01 (274
User profile
11.90 @ 206
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez bizony nagyon szép! 
Re: (999)


 

Total 17 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
 ave
reply history 2007.11.07. 20:03:12 (719
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az is lehet, hogy kettesben indult regebben, nem tudom. 
Re: tschokker (717)
reply history 2007.11.07. 19:58:49 (718
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem.
teljesen más felnivel/gumival megy.
illetve elválthatta magát mert esetleg nem tapadt.
 
Re: tschokker (717)
reply history 2007.11.07. 19:35:24 (717
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
tehát május óta átgondolta a hosszú 1-et és lett belõle normál ezek szerint 
Re: civiccoupe (716)
reply history 2007.11.07. 19:28:16 (716
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
más kerék.
más áttétel.
más váltási pont
más sebesség. 
Re: tschokker (715)
reply 2007.11.07. 19:25:55 (715
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ave !
Feltûnt valami nekem. Nézegettem videókat a YouTube-on , és Tus futamainál eszembe jutott a mérés elemzésed, hogy 100 fölé megy az egyes és kb 4.5 másodperc a 100-ra gyorsulási adat.
Én az augusztusi és az októberi videón is hallok 2-3 másodpercnél egy váltást Tus-nál, akkor most mi van ilyenkor ? Lehet hogy süket vagyok ?





 
reply history 2007.06.05. 12:17:15 (281
User profile
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
...nekem úgy tûnik... 
Re: higany (280)
reply history 2007.06.05. 10:03:24 (280
User profile
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
görbét elnézve és összehasonlítva más elsõkerekes szívókkal pl veled, az a shosszú egyes nem úgy tûnik elõnyére válik. amúgy a te görbédben meg pl a 2-es végén esik úgy a teljesítmény mint neki a 3-ban, és ahogy Ave írta, te nem húztad végig a 3-at. 
Re: CRXPali (272)
reply history 2007.06.05. 09:24:02 (278
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
OK. Én csak azt mondtam, amit hallottam többször is Futamantól!
De ezek után már csak neked hiszek!
Basszus, a motoros szabályzat!

Egyébként pedig brutált megy ez az autó, a 0-100 is hihetetlen! 
Re: ave (270)
reply 2007.06.05. 08:43:01 (274
User profile
11.90 @ 206
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez bizony nagyon szép! 
 ave
reply history 2007.06.04. 22:40:49 (273
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Persze, hogy nem esett neked, a te harmadikadnak meg nem volt vege 170-nel. 
Re: CRXPali (272)
reply 2007.06.04. 22:29:17 (272
User profile
12.17 @ 204
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem rossz,de nekem nem esett igy 3-madik végére a teljesitmény és szerintem hosszú az az elsõ fokozat. 
reply 2007.06.04. 19:42:46 (271
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
hát igen.ilyen egy fajin szivo! 
 ave
reply history 2007.06.04. 14:39:50 (270
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Oh, en eleg hamar eszrevettem szerintem.    (Meregettem is egy tesztnapon)
A 40 centi egyebkent nem a rollout, hanem a stage es a guard kozotti tavolsag.
Ezt maximalisan kihasznalni csak bazinagy kerekekkel lehet (26"+), es akkor nem beszeltunk arrol, hogy az autok 99%-a nem 1 mm-re all be. (Szerintem egyebkent nagyon helyesen, foleg dontokben.)

Kisebb kerekekkel (22"-23" ezzel a rajtgeppel is csak 30 centit lehet "ingyen" gurulni, mivel a kerek ilyen hosszan takarja ki a stage fotocellat.


A masik meg, hogy ez a 40 centi a 2007-es UEM motoros(!) szabalyzatban van igy:
http://www.motocicliste.net/ewcup/file/2007/UEM_RR_RULES.pdf?item=26
101. oldal: "between Stage and Start/Guard 400 ± 10 mm." 
Re: fota (268)
reply history 2007.06.04. 14:37:47 (269
User profile
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A tulaj állítása szerint 282LE asszem, az sztem elég jó egy 2literes szívóból. 
Re: Max-007 (266)
reply 2007.06.04. 14:07:12 (268
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave!

Nem tudom miért nem vetted még észre, de Futaman már év eleje óta hangoztatja, hogy náluk elõször Magyarországon a 2007-es szabványnak/szabálynak megfelelõ 40cm-es rollout van (vagy 15", ami meg 38cm, bár õ mindig 40cm-ert emleget)!!!
Te meg mindig ragaszkodsz a 30cmhez! Ha 15" - 38cm-et választok, akkor már rögtön pontos is az idõ 12,44.
 
reply history 2007.06.04. 08:15:12 (267
User profile
14.51 @ 155
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Igen, nagyon komoly szerkezet.
A motor ~260 LE lehet, ha jól számolok. Az meg szerintem nem rossz, otthon a sufniban :P elõbányászni ~130 LE-t literenként (üzembiztosan!)... 
Re: Max-007 (266)
reply 2007.06.03. 23:37:13 (266
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szépen muzsikál ez a Honda is. Ez az 1-es brutális. Szép eredmény. Pláne, hogy sztenderd hozza is.
Szvsz a 2.0hoz képpest nem egertengetõ a teljesítménye.
De elismerésem 

Total 17 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!