timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2007.06.21. 12:45:50 (404
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezetõ lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerõt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenõrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tõlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelõ teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 
Re: (999)


 

Total 22 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.06.25. 22:20:08 (438
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
bocsimost jöttem haza nyaralásbol 
Re: ave (422)
reply history 2007.06.22. 21:01:04 (425
User profile
9.78 @ 238
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
igen erre gondoltam én is 
Re: hondav-tec (423)
reply history 2007.06.22. 20:51:14 (423
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
+ a sofõr!! 
Re: szabyk RST (420)
 ave
reply history 2007.06.22. 20:38:54 (422
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Boti, ez rad is vonatkozik, vedd fel magadnak az uj merest! 
Re: boti (418)
reply history 2007.06.22. 20:37:53 (420
User profile
9.78 @ 238
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
na persze....

a végén még kiderül,hogy mindketten 1150kg-osak vagytok 
Re: hondav-tec (419)
reply history 2007.06.22. 20:31:52 (419
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Értem.a 900 maradt bennem....aszittem veled.. 
Re: boti (418)
reply history 2007.06.22. 20:23:40 (418
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nemnem.pont ezt beszéltük,hogy miért ilyen nehéz.ajtó könnyítés elött 920kg volt nélkülem./vasló kft/.és akkor csont üres tank volt.a 2 ajtó lekönnyült,fele alatt volt benya + én. igy 960 velem együtt 
Re: hondav-tec (417)
reply history 2007.06.22. 20:17:31 (417
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én is az enyémet 121 Le-nek nézném inkább!!!

Boti viszont te könnyebb vagy,nem??azt mondtad 900 veled együtt,nem? 
Re: boti (414)
 ave
reply history 2007.06.22. 16:59:34 (415
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Termeszetesen a gordulesi ellenallas az szamit, de ha megduplazom azt a konstanst, amit hasznalok, akkor sem "erosodik" 5-10 loeronel tobbet, es 2 slick messze nem duplazza meg a gordulesi ellenallast.
 
Re: boti (414)
reply history 2007.06.22. 15:51:30 (414
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
köszi még 1x a mérést.kár,hogy az aznapi legrosszabb 60lábam volt a mérésnél,és az idõnél is volt 3 jobb
slick gumi nem befolyásolja a veszteséget vmilyen %-ban?fõleg hogy 0.5 bar körül volt a nyomás benne.az 520-as skálán 16mp-re nézve én látom felugrani 160lóra/3-asban/,de ha nem cikk-cakk lenne ugyis inkább 150-nek nézem
a nagy kánikula sztem vmenyire befolyásolhatta a teljesítményt mindenkinél,mert Zsolti is mondta,hogy jó pár lova eltûnt.de az autó a pad óta sztem nem gyengült,sõt minimálisan/1-2 ló/ sztem erõsebb. 
Re: ave (406)
reply history 2007.06.22. 15:44:56 (413
User profile
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
azóta csak a rajtprogi lett változtatva +nagyon minimálisan a progin is.a légszûrõ volt még kiszedve,de ott 2 futam között javult a célvonalim is + az idõ is.más változás nem  volt.
talán a 40fokos meleg is betett a teljesítménynek minimálisan,de a padon is 30fok körül volt. 
Re: tschokker (404)
 ESI
reply history 2007.06.21. 15:57:30 (411
User profile
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ja mafla vagyok, én Gábornál voltam! Bocsi. 
Re: ESI (410)
 ESI
reply history 2007.06.21. 15:56:06 (410
User profile
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia!

Pl amit nekem legutóbb mértetek, az sem egyezik meg az Ave féle méréssel, de még a korábbi Ti általatok mért adattal sem (a kettõ közt semmi érdemi nem törént az autóval).
Lehet hogy nálam is a leírt dolgok okozták a az eltérést, vagy ez a csúszás csak az olyan bivalyokra igaz, mint CCH vasa? 
Re: tschokker (409)
reply history 2007.06.21. 15:32:23 (409
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát szerintem Magyarországon igen kevesen értenek hozzá, tehát nem kell kétségbe esned emiatt, hogy te sem.  
Re: civiccoupe (408)
reply history 2007.06.21. 15:06:31 (408
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem értek én ehez.
sem. 
Re: tschokker (407)
reply history 2007.06.21. 14:44:10 (407
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerõn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze õ nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebbõl adódó jelentõs nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgõ közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgõ fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgõre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgõn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgõknél csúszás is van. Következõ fejlesztések egyike hogy mindkét görgõ fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetõek lesznek.
 
Re: civiccoupe (405)
 ave
reply history 2007.06.21. 13:06:32 (406
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Koszi az infot.
Remeljuk majd Boti is hozzatesz valamit. 
Re: tschokker (404)
reply history 2007.06.21. 13:03:17 (405
User profile
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vagy ismét beigazolódik hogy nem kell mindent elhinni a padnak. 
Re: tschokker (404)
reply 2007.06.21. 12:45:50 (404
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezetõ lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerõt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenõrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tõlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelõ teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 
 ave
reply history 2007.06.21. 02:12:10 (403
User profile
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Obaz, tenyleg.  
Re: hondav-tec (401)
reply history 2007.06.21. 00:41:46 (402
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
emlékszel=emlékszem 
Re: hondav-tec (401)
reply 2007.06.21. 00:41:12 (401
User profile
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ha jól emlékszel "Lila Köd" volt...... 

Total 22 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!