timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 41 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2009.03.31. 13:23:19 (1955
User profile
13.20 @ 166
Fiat Coupe 2.0 16v turbo (Kaméleon)     8.64 @ 158    (2009.03.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.64 @ 158
1/4 ET:   12.68 @ 192
0-100 km/h:   4.93
80-120 km/h:   2.29
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gratula a döghöz! Big grin

Azon még nem gondolkoztál, hogy te is fogysz majd egy kicsit? Big grin Big grin Big grin
Jólvan, vicc vóóót! Wink  
reply history 2008.11.20. 19:12:45 (1811
User profile
13.20 @ 166
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jövõre versenyezhetünk már végre, megpróbálok valami konkurrenciaképes dolgot összeépíteni! Smile  
Re: fastcar (1809)
reply 2008.11.20. 19:11:49 (1810
User profile
13.20 @ 166
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Anno ezekbõl volt 1,6GTI meg 1,9GTI? Vagy akkor ez már motorcserés, mert 2,0GTI? (Azaz a Mi16 már egy újabb, 2literes moci?)
Mostani Peugeot-ok nem jönnek be, olyan lufiautók lettek. Még nagyobb, még több hely...
A régiek viszont arányosabbak nekem valahogy. Egyszer mentem egy 306-os valami sima benzinessel, nagyon jó futómû volt alatta gyárilag! :o)
Grat. ezért a gépért is, vigyázz rá, jó kis régi vas! Smile  
reply 2008.11.10. 10:21:11 (1766
User profile
13.20 @ 166
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)    10.10 @ 119    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 119
1/4 ET:   15.53 @ 145
0-100 km/h:   7.43
80-120 km/h:   5.01
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Grat. az építéshez!
Faternak is ilyen gépe volt, ki is vittem 1x gyorsulásra. Szar gummákkal, eléggé csúszós kupplunggal tolt egy 17,9-et 1/4-en. 1,5GT ikerkarbis gép volt, futómûvileg nem is volt olyan szar!

Errõl az 1,8V6-ról meg 1x nyomtattam ki SAE doksit, amikor még lehetett ingyen. Ha kell, odaadom neked! Nem csak hogy kis V6, de rel. könnyû is! 
reply history 2008.11.08. 15:59:20 (1753
User profile
13.20 @ 166
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Uhhh, az nem occsó!
Nekem 1 tengelyem lett profilozva, a Pipernél csinálták, brutto 100 GBP volt az az 1db.
(4 henger kipuff tengely, azaz öszvissz 8 bütyök) 
Re: fastcar (1750)
reply history 2008.11.07. 14:44:23 (1743
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Öööö, miben is? EEK!
Lehet nézelõdhetnél legközelebb a polcomon! Big grin Big grin Big grin  
Re: Fish (1737)
reply history 2008.11.07. 00:48:32 (1732
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nézzed meg oldalról az autókat:
BMW: elsõ kerék elé mennyit nyúlik a kasztni?
Audi S3?
Vigyázz, hatalmas lekerekítés van az elsõ lökösben, hogy ne legyen annyira nyilvánvaló ez az optikailag sem sportos feature...

Ha meg is adják a súlyeloszlást, dinamikusról mély hallgatás, mert ekkora túlnyúlással az biza nem épp ideálisan alakul. Sad
Bár a multilink csodafelfüggesztés csodákra képes, max javítani költséges egy kissé... Roll eyes  
Re: Sanyi00 (1727)
reply history 2008.11.07. 00:43:10 (1731
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Máábocs, de ha egy autót vezetés szempontjából kell megítélnem, akkor nem biztos hogy elsõsorban arra gondolok, hogy van olyan emberke, akivel akár össze érhet a vállunk...
Ez amúgy inkább szekrény típusú tagokkal szokott elõfordulni, szóval még veled sem! Big grin (kb. 10% azoknak, akik eddig mellettem ültek, de 70%-ban nem ül mellettem senki, úgyhogy nemigazán érdekel! Smile )) 
Re: ave (1725)
reply history 2008.11.06. 20:53:41 (1724
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Arról még nincs annyi input, de biztosan az se szar, ha a KTM azt rakta az X-Bov-ba (vagy hogy hívják...)
Néha vannak félresikerült fejlesztések is, de összességében azért csak jutunk 1-rõl 2-re! Big grin  
Re: Atommanó (1722)
reply history 2008.11.06. 20:46:34 (1723
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Azt sosem írtam hogy a ki-és beszállás jobb se lehetne, de az autózás idõtartamát tekintve %-ban is csekény!
Belül totál passzol minden, még úgy is, hogy az egyetlen állítási lehetõség az ülés elõre-hátra.
Amikor lehetõségem volt a kormányt közelebb vagy távolabb vinni, beraktam eredeti helyére, mert az is ott volt jó helyen! Szerencsém volt! Wink

Sokat filóztam rajta hogy hol bukik a classic FWD koncept nekem, majd egy függõvel+mérõszalaggal kiderítettem:
A tûzfal túl közel van a kormány síkjához, így egy más üléspozícióba készteti az embert.
Az átlag ember nem akar annyira "fekvõs" pozícióba vezetni, mert a legtöbben még jobban körül szeretnék látni az autójukat. (sarkokat, stb...)
Aztán ez kapóra is jön, mert mára már nem foglalkoznak annyit az alap menetdinamikával (amit egy jó súlyelosztás hozna...), egy kis ESP, aztán máris rendbe van rántva a dolog! (felületesen mindenképp!) Naszóval az jön kapóra, hogy 1db ember hosszirányban jóval kevesebb helyet foglal el, ha nem fekszik! Ezért egy adott külméret mellett nagyobb belteret lehet belevarázsolni az autóba, + még jókora csomitartó is marad, amit gigantikus literszámokkal le lehet írni a katalógusokba. Senkit sem érdekel már, hogy szerencsétlen motor már ott figyel az elsõ lökös után közvetlen. Sad
Nem hiába, hogy az újabb Passatokba már úgy rendezgetik a motorokat, mint azt az Audiba már egy ideje meglépték, betették hosszába, FWD ellenére.

Mind1, szélsõségesen látom én a világot, velem ne foglalkozzatok! Big grin Big grin Big grin  
Re: ave (1721)
reply history 2008.11.06. 20:28:19 (1720
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A dugóba a legjobb lenne egy elektromos autó, ami standby állapotban gyakorlatilag nem kér kenyeret!
Csak sajna az elektromos autók sem annyira környezetkímélõek, az akksipakk recyclingje horror csapás a környezetre! Sad

Na, bocs az offért! Wink  
Re: Zolti (1718)
reply history 2008.11.06. 20:26:10 (1719
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mindegyiken még nem vagyok túl, de elég sokat meg sikerült tapasztalni, háát mindegyik valahol egy azonos vonalat képviselt... Gondolom a cég filozófiája, hogy alapjában véve a trendnek megfelelõ (magas, könnyû beszállást biztosító, kényelmes) autót kell hogy összehozzanak a cégnek is megfelelõ max. ráfordítással (FWD Layout).

Nem tudom, azért beleülve egy E46-ba, ott minden olyan volt, mint egy méretre szabott öltöny!

Biztosan én lógok ki a sorból, a mai autógyártók 85%-val már így vagyok, õk nem nekem akarnak autót gyártani. Motort sokan gyártanak jót, ez az 1,8T is arról híres hogy jól sikerült, rosszat nem is hallani róla! De egy motor még számomra nem tesz ki egy autót, abból meg manapság már csak a BMW-nél találok a stílusomnak megfelelõt. Az az autó, ami olyan reakciókat fejt ki, ami nekem kiszámítható. Azokban a gépekben még mindig azt érzem, hogy nem az otthoni asztalhoz ültem le a székre. Big grin

De ez full szubjektív!

Az lenne a dícséretes, ha nem hasonlítana ennyi autó egymásra, nem csak egy másik stílusú karosszéria vagy netán egy szaros lámpa tenné a különbséget!
Így mára már a választás nevtséges szintre ledegradálódik, mert sokesetben már értelmes alternatívák sincsenek... Sad  
Re: Falco (1717)
reply history 2008.11.06. 19:10:07 (1716
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mé? EEK!  
Re: voszi (1715)
reply history 2008.11.06. 19:02:52 (1712
User profile
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mondjuk ez teljesen szubjektív, de nekem a Seat még nem gyártotta le azt a futómûvet, amit én megszerettem volna...
Lehet ebben benne van a súlyelosztás is.
A BMW-nek viszont már nagyon sokszor sikerült!
Lehet ebben az is benne van, hogy a Leon egy született FWD, amiktõl én menekülök, még daily driver szintjén is! Big grin Big grin Big grin  
Re: Gomb (1694)
reply history 2008.11.02. 09:37:04 (1652
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
...bár eddig a legdurvább nyomatékot szívó benyásból egy Ford Duratectõl láttam, közel az elméleti határ felé, 132,5Nm/literrel. Az még egy 2literes moci volt, és abból is létezik 2,3-as.
A Ford moci még valamivel könnyebb is mint a Honda, de pontosat nem tudok róla.
A Honda teljesítményét viszont nem hozta. Sad  
Re: carlosracing (1651)
reply history 2008.11.02. 09:33:46 (1651
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hondát ne is említsd! :o)
Most szerelnek majd egy Lotus Exige-be egy K24-es Honda mocit, ami már tudott a padon (motorfékpad) a 2350ccm-bõl szívóként 1 pillangóval 297Nm-t és 303LE-t! EEK!
Pedig a lökete majdnem 100mm, úgyhogy sportosnak neméppen nevezhetõ az aránya, de biztosan elég kellemes lesz a mindennapokra is!

Ilyenkor olyan ingoványosnak érzm az összes jövõbeli projektjeimet! Big grin Big grin Big grin  
Re: Leon (1647)
reply history 2008.11.02. 09:27:33 (1650
User profile
13.20 @ 166
Jaja, a 17-18% tipikus az FWD hajtásláncra. Kézi váltót meg "értelmes" ford.szám tartományt feltételezve.
Nekem is annyi. Wink  
Re: NISSAN (1646)
reply history 2008.11.01. 21:07:31 (1643
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszi a kimerítõ választ! Wink  
Re: NISSAN (1642)
reply history 2008.11.01. 19:40:20 (1641
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ok.
Próbálom kihámozni a lényeget abból, amit írtál... Smile
Mikori évjáratú a géped?
Nem kapni hozzá valami kittet (vagy alkatrészhalmazt), amivel át lehetne alakítani SR20DE-re?
Gondolom az is létezik már egy ideje, meg gondolom szoktak ilyen rendszereket eladni valahol, vagy tévedek?
Mert akkor neked rel. könnyû dolgod volna, egy másik gyári setupot kell létrehoznod, az azért nem egy rizikós lépés! Wink  
Re: NISSAN (1637)
reply history 2008.11.01. 14:56:29 (1636
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akkor ez most fõtengelyen olyan 140LE körül lehet, ugye?
Ezt a motort nehéz olyan 100LE/liter körülire felhozni?
Nem tudom a peremfeltételeket, nekem a 122 is, meg a 140 is elég lájtosnak tûnik.
2 liter 120LE az õsrégi Ford DOHC-m, ami azért 8szelepes...
Gyári Astra GSI 150LE ha jól tudom. Ford RS2000 is 150LE, és ez mind gyári adat.

Vagy ez egy ilyen gyárilag nem eltalált moci?
Mondom, nulla tapasztalatom van a Nissanokból. Wink  
Re: NISSAN (1626)
reply 2008.11.01. 08:38:33 (1625
User profile
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
115LE keréken?
Gyári fõtengelyre adott érték mennyi? 
reply history 2008.10.27. 10:59:20 (1563
User profile
13.20 @ 166
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
See the log in full details...
Only show comments about this log!
10-11%?
Orrmotor-hátsókerékhajtás?
Biztos hogy ennyit mondtak??? 
Re: voszi (1560)
reply history 2008.10.22. 18:00:42 (1525
User profile
13.20 @ 166
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Beindul a nagyvas! Smile

"illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón..."

Kezdjed magaddal elõször! Big grin Big grin Big grin Lehet olcsóbb! Big grin Big grin Big grin  
Re: oioio-1 (1520)
reply 2008.10.20. 22:41:23 (1504
User profile
13.20 @ 166
Audi S2 (RT)     7.23 @ 164    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.23 @ 164
1/4 ET:   11.03 @ 213
0-100 km/h:   3.03
80-120 km/h:   1.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egyhamar nem fogunk egymással versenyezni, úgy látom! Big grin
Grats amúgy, begyorsultál rendesen! Wink  
reply history 2008.10.11. 10:13:53 (1396
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egy neves gyártó a sok közül. Wink  
Re: gt28rs (1394)
reply history 2008.10.11. 10:13:31 (1395
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Rendszer válogatja. Ezt így általánosságban nem lehet megmondani, hogy mindig ott a szûk keresztmetszet! Nagyon sokszor a váltó tudna többet is, csak az addig vezetõ út a "rögös", mert azt a gyártók sokszor elnagyolják.
Babra meló, el kell kezdeni végigjárni az utat, hol mi lett elfusizva, hol nem stimmel az illesztés, a felületi minõség, hol akad valami, stb...

Én is ezt csinálom most, mert nem a váltómmal van a baj... Wink  
Re: ave (1393)
reply history 2008.10.10. 21:44:39 (1392
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ejj, hát ha rövidebb úton tolod a "gombot", akkor nem érsz hamarább A-ból B-be? DE, ezért (is) lesz gyorsabb a váltás!
Azaz még attól is lehet gyorsabban váltani, ha levágsz a váltókarod hosszából.
De egy short shifter nem ennyibõl áll, ott arányok változása a lényeg, azaz sokszor a rövidebb váltókarhoz egy hosszabb mozgatórész társul, így a mozgatórész lényegesen gyorsabban fog ugyanazon karmozdulatra mozogni, mivel az nem fog megtenni hosszabb utat, viszont ugyanazon mozdulatra mint amit a régi váltókar tett, hosszabbat tehetne, de le van határolva.

A váltás részét képezi a kar másik pozícióba tolása, ez nélkül sajna lehetetlen.
Maga a váltás sebessége nem pusztán a váltó belsejében történõ retesezlés, hanem az egész úgy ahogy van. Ennek egyik része a mech-human connection. Wink

Csak hogy jobban értsed: Féktávot sem csak azzal lehet csökkenteni, hogy erõsebb fékeket szerelsz a gépedre! Sõt, ha beleveszed hogy az elõtted hirtelen fékezõ után kell megállnod, akkor még az elõzõ emberke esetleg LED-es féklámpái is be fognak segíteni! Wink  
Re: ave (1386)
reply history 2008.10.09. 21:40:34 (1383
User profile
13.20 @ 166
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Confused
Pedig de, máskülönben mire való?
Amúgy tök egyszerû mechanizmus, ha lemodellezed, rájössz hogy gyorsítja a váltást, mégha nem is világmegváltás! Wink  
Re: ave (1369)
reply history 2008.10.06. 10:15:32 (1321
User profile
13.20 @ 166
VW Vento TDI (TDIVento)     9.12 @ 138    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 138
1/4 ET:   13.71 @ 175
0-100 km/h:   5.66
80-120 km/h:   3.01
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jajaa, nézem, gázolaj+1.9=majdnem 300LE? :o)
Szép! 
Re: NISSAN (1320)
reply 2008.10.06. 09:53:00 (1319
User profile
13.20 @ 166
VW Vento TDI (TDIVento)     9.12 @ 138    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   9.12 @ 138
1/4 ET:   13.71 @ 175
0-100 km/h:   5.66
80-120 km/h:   3.01
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hehh, frankó kis hozzávalók induláskor:
Fehér füst, fekete füst, kész füstgép! Big grin
(3. kép) 
reply history 2008.10.05. 21:21:53 (1315
User profile
13.20 @ 166
Nissan 200SX S14 (Jugo)     8.95 @ 144    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   8.95 @ 144
1/4 ET:   13.33 @ 184
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.65
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Karbon kardánnal vigyázz, 1x javítottam 1et, egy 190-es evo mercin volt rajta.
Bírta a terhelést, nem is volt panasz, csak azt útálta, ha az autó egyhelyben állt alapjáraton sokáig...
Hülyén volt elvezetve a kipuff, felmelegedett az alu csillag és a karbon csõ közti kötés, kapott egy jó kis startnyomatékot, azt több se kellett, már meg is forgott a cucc magában. Sad
A karbon bírta volna a hõt, azzal nincs baj! 
Re: Jugo (1312)
reply history 2008.10.05. 21:18:21 (1314
User profile
13.20 @ 166
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Kéne, jah...
Biztos az, amikor már ott vagyok! Smile Wink  
Re: Themiamivice (1307)
reply history 2008.10.03. 07:40:38 (1305
User profile
13.20 @ 166
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jah, tényleg...benézés!DDD 
Re: etitech (1303)
reply history 2008.10.02. 21:52:11 (1299
User profile
13.20 @ 166
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Grat! Wink
Ha sikerül kijutnom KKL-ra, akkor remélhetõleg szoros versenynek nézhetünk elébe! Smile  
Re: etitech (1295)
reply 2007.06.13. 12:00:21 (360
User profile
13.20 @ 166
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sanya, milyen gumma volt ezen? :o)
...és akkor mondja nekem valaki azt hogy a középmoci mekkora elõny! Egyforma g-vel indulunk, jesszus! :o)
Gratulaaa te Hondaszobrász! 
reply 2007.06.13. 11:57:17 (359
User profile
13.20 @ 166
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Soma, nagy gratula a projekthez! Így kell ezt csinálni!
Lehet szívni sokat közben, de a célt nem szabad figyelmen kívül hagyni!
Most jön a legszebb része a melónak, finomítani az apróságokat, meg megõrizni az eddigi elért dolgokat!

Gratula, ügyik voltatok!!! 
reply history 2007.04.28. 21:05:01 (220
User profile
13.20 @ 166
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ja, utcai gépedet kihívom egy tizenhatodmérföldes versenyre!
Talán majd ott! 
Re: carlosracing (219)
reply history 2007.04.28. 20:59:38 (219
User profile
13.20 @ 166
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nagyüzem megy ott kéremszépen!

Gratula CCH! 
Re: Gomb (216)
reply history 2007.04.24. 07:21:50 (174
User profile
13.20 @ 166
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Leggyorsabb angol most kié?
....csak kellõen kuriózum verdát kell választani, azt biztos a siker! 
Re: Falco (170)
reply history 2007.04.23. 21:21:58 (167
User profile
13.20 @ 166
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Na akkor hiányosak voltak az infók, látszik sok görbét még nem veséztem ki...
Akkor ha jól értelmezem meg volna minden, csak nem 1 futamon belül?
Azaz ha minden összejön 1 futamra (jó start+full power), akkor lesz a 10es idõ? :o)
A héten remélem találkozunk!  
Re: SRobi (156)
reply 2007.04.23. 07:09:10 (152
User profile
13.20 @ 166
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gratula Robi!
Már az Ikeyával váltasz, vagy az még nincsen benne?
Az vagyon oda írva hogy az indulás akár még húzósabb is lehet, volt már olyan hogy több mint 1g-vel indulsz? :o) 

Total 41 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!