timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 24 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2008.11.05. 12:48:47 (1685
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Kemény a gép, 200-nál 30-al gyorsabb voltál mint én 400-nál az 1,3-mal ezen a versenyen. Big grin

Gratula

télen gyúrjál a 11-re

 
reply 2008.09.18. 16:55:30 (1251
User profile
12.13 @ 183
Peugeot 406 2.0 16v (Capa)    11.23 @ 108    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   11.23 @ 108
1/4 ET:   17.17 @ 134
0-100 km/h:   9.93
80-120 km/h:   6.80
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez nem TAXI Wink  
reply 2008.08.07. 17:12:41 (1147
User profile
12.13 @ 183
Honda Prelude 2.3 16v (Peti)    11.00 @ 111    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   11.00 @ 111
1/4 ET:   16.77 @ 138
0-100 km/h:   9.30
80-120 km/h:   6.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Csak érdekességképpen ideírom, hogy ezzel a Prelude-del azonos súlyú Accord-dal Kiskunlacházán 15,8@143 volt az eredményem F20Z1 2,0 SOHC (131HP) motorral.
Utcai normál gumikkal és nem volt hátszél. 
reply history 2008.05.09. 08:35:32 (1019
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelzõ mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegrõl van szó a gyengébbek kedvéért. Tongue stick out

ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérõpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerõn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerõ többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt. 
Re: CRXPali (1017)
reply 2008.05.08. 19:03:20 (1011
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nézegetem, hogy hol tudnék faragni az eredményembõl. Talán Boci váltásai gyorsabbak, és az elindulás is bátrabb mint az enyém ez a döntõrõl készült videón is látszott.

Az autó súllyal még mindig nem vagyok tisztában, az a 860 szerintem sok egy kicsit, miért ez lett beírva?
Durva a 0-100 gyorsulási adat.
Na én mentem faragni.... Smile  
reply history 2008.05.07. 21:44:19 (1001
User profile
12.13 @ 183
ave

Boci kiskunlacházi mérése nem lesz kirakva? Vagy erõs lámpalázában mindig rosszat ment? 
Re: ave (993)
reply history 2007.11.07. 19:35:24 (717
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
tehát május óta átgondolta a hosszú 1-et és lett belõle normál ezek szerint 
Re: civiccoupe (716)
reply 2007.11.07. 19:25:55 (715
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ave !
Feltûnt valami nekem. Nézegettem videókat a YouTube-on , és Tus futamainál eszembe jutott a mérés elemzésed, hogy 100 fölé megy az egyes és kb 4.5 másodperc a 100-ra gyorsulási adat.
Én az augusztusi és az októberi videón is hallok 2-3 másodpercnél egy váltást Tus-nál, akkor most mi van ilyenkor ? Lehet hogy süket vagyok ?





 
reply history 2007.11.05. 23:55:07 (692
User profile
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
bocs én sem vagyok képben, Golf 1 természetesen 
Re: maki (691)
reply history 2007.11.05. 23:44:57 (690
User profile
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hogy totál érthetõ legyek:
Van egy Golf II kaszni üresen mint alap és van egy Lupo kaszni üresen mint alap, ezek között nincs 220 kg különbség szerintem max talán 50 de azt sem tudnám megmondani melyik javára.
A két versenyautóba kb azonos dolgok vannak, 4 kerékhajtás és 1.9 motor nem ? Ezek között se lehet nagy különbség.
Nos én nem láttam belülrõl egyik autót sem hogy mennyire van könnyítve , ebben ave talán többet tud nyilatkozni. 
Re: tschokker (689)
reply history 2007.11.05. 23:39:04 (689
User profile
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
De én a kb azonos indulási alapot tekintem, ha lett volna 1.9 TDi Golf II azonos felszereltséggel mint a Lupo akkor az sem 850 kg lenne, így érthetõ a teóriám ? 
Re: ave (687)
reply history 2007.11.05. 23:29:00 (686
User profile
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
De mindkettõ összkerekes és az induló súly is nagyon hasonló, egy Lupo 3L 830 kg egy Golf II is kb annyi, tehát nem találom a 220 kg különbséget miben lehet, hacsak nem vették fel soförnek CRXPalit a Lupoba és a Golfba valami 20-30 kilós gyereket, de akkor is lenne kb 100 kg amit meg kéne magyarázni. 
Re: maki (685)
reply 2007.11.05. 23:01:24 (683
User profile
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A Lupo mitõl nehezebb ennél 220 kilóval ? 
reply history 2007.11.05. 22:29:52 (681
User profile
12.13 @ 183
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerõ akkor miért csak 183-185 a célvonalija ?? 
Re: Rusher_Tompi (677)
reply history 2007.11.01. 09:34:25 (666
User profile
12.13 @ 183
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvõ karbikra mindig van vevõ tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerûbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérõ esetén csak gumicsõ és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsõhossz is hangolható egyszerûen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belõlem éppen.  
Re: normanrls (665)
reply history 2007.10.19. 10:13:13 (626
User profile
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egyébként a te méréseredményeidet minden esetben kb 100 km/h környéki adaton szoktam értelmezni, mivel itt a légellenállás és a gördülési ellenállás  még közel azonos a különbözõ cw értékû kasznik és különbözõ gördülési ellenállású gumik esetén. A mérõpados tapasztalataink alapján is nagyobb tempónál a kifutásos veszteségmérések eredménye a gumik különbözõsége miatt jóval nagyobb szórást mutat, persze ez a méréseredménybe kompenzálva van.  
Re: ave (625)
reply history 2007.10.19. 09:23:02 (623
User profile
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
szerintem kb 140-145 
Re: szabyk RST (620)
reply history 2007.09.20. 21:34:03 (594
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
400-on biztos nem  
Re: civiccoupe (583)
reply history 2007.09.16. 00:23:21 (580
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hõvé alakul valószínû, mivel kell hûteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhûtõbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerõt.
De nehogy félreértés legyen belõle Sanya részérõl inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülõforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belõle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: ave (578)
reply history 2007.09.15. 23:30:39 (577
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hová tud elveszni kb 100 lóerõ, mert szerintem sehova. 100-200 lóerõs autóknál még kb-ra be lehet szorozni a mért adatot egy százalékkal, de ebben a magasságban már elég durva értékek jönnek ki amit már nem indokol semmi. 20-40 lóerõ között van egy átlagos autónak kb a hajtáslánci vesztesége, mitõl van a többlet 60-80 lóerõ ? Talán a gumi lenne ? Akkor egy 50 lóerõs Suzuki 1.0 Swift el se tudna indulni ezekkel a gumikkal, ha netán el tudna akkor alig vánszorogna ? Ha a váltóban veszne el akkor ilyen hõterhelés miatt felforrna az olaj?

 
Re: ave (575)
reply history 2007.06.29. 18:21:00 (478
User profile
12.13 @ 183
Nissan Primera GT (Leon)    11.09 @ 110    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   11.09 @ 110
1/4 ET:   16.93 @ 135
0-100 km/h:   9.12
80-120 km/h:   6.51
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Túl jóindulatú vagy ! 
Re: hungryta.com (477)
reply history 2007.06.21. 15:32:23 (409
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát szerintem Magyarországon igen kevesen értenek hozzá, tehát nem kell kétségbe esned emiatt, hogy te sem.  
Re: civiccoupe (408)
reply history 2007.06.21. 14:44:10 (407
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerõn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze õ nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebbõl adódó jelentõs nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgõ közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgõ fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgõre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgõn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgõknél csúszás is van. Következõ fejlesztések egyike hogy mindkét görgõ fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetõek lesznek.
 
Re: civiccoupe (405)
reply 2007.06.21. 12:45:50 (404
User profile
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezetõ lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerõt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenõrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tõlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelõ teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 

Total 24 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!