timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 25 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2008.11.06. 20:36:37 (1722
User profile
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Falco cuprája 2.0TFSI az egyel régebbi mint pl az enyim, azok voltak az 1.8t-k Wink  
Re: carlosracing (1719)
reply history 2008.11.06. 19:06:13 (1714
User profile
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ne offoljááá Oszibácsi...hanem lassan indulás... Big grin  
Re: voszi (1713)
reply history 2008.11.06. 17:03:20 (1706
User profile
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Amúgy érdekes, hogy anno én is említettem, hogy az elektromos gázpedál mennyit hezitál mielött jönne a kraft...itt pontosan látszik is... Roll eyes  
Re: voszi (1704)
reply history 2008.11.06. 11:32:30 (1701
User profile
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Valóban szép eredmény...Ami valóban érdekes, hogy én pályán (x rollouttal szintén 18-as kerékkel) megyek 14.6-ot...én is 1470kg vagyok autóstul...
Igen, ezekben van potenciál szépen, a chippelés terén...300 ló fölé lehet õket írni biztonsággal, és akkor tolják a 13.8-9-es idõket...ami nem rossz eredmény egy utcai verdától...(tekintsünk el Fapuma 9-es melóbajárósától... Big grin )
Én is agyalok a hogyan továbbon...de igazából jó így is...és nekem az upgrade-hez kéne turbót is cserélnem, és fix progi nyista...így újra kéne íratni az egészet...és ettõl már fosok... Roll eyes

Na de szó mi szó...szép eredmény...jól megy... Wink Grat... Wink  
Re: voszi (1691)
reply history 2008.11.05. 12:12:53 (1683
User profile
13.16 @ 168
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Zsír a paripa...vagyis tehén...õõõ...boci... Big grin

Kéne rajta könnyíteni még...és egész jó lenne... Big grin Big grin  
Re: Boci01 (1681)
reply history 2008.10.15. 21:48:59 (1440
User profile
13.16 @ 168
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)     7.17 @ 190    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.17 @ 190
1/4 ET:   10.48 @ 242
0-100 km/h:   3.42
80-120 km/h:   1.51
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Leejtõn a szar is gurul... Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: gt28rs (1438)
reply 2008.10.15. 08:36:22 (1428
User profile
13.16 @ 168
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)     7.17 @ 190    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.17 @ 190
1/4 ET:   10.48 @ 242
0-100 km/h:   3.42
80-120 km/h:   1.51
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Álllllat...csak nekem van az az érzésem, hogy hamarosan piroskából fix 9-es verda lesz??? Roll eyes Big grin  
reply 2008.10.14. 08:38:45 (1407
User profile
13.16 @ 168
BMW E46 330Cd     9.53 @ 130    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   9.53 @ 130
1/4 ET:   14.43 @ 163
0-100 km/h:   6.26
80-120 km/h:   3.66
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szééééééép... Wink  
reply history 2008.10.08. 11:18:19 (1339
User profile
13.16 @ 168
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
360LE keréken és kb 440LE fõtengelyen :-)
szép ez így nagyon...csak tényleg a váltások...mondjuk ezt mondom én aki megettem 3 váltót...aztán most meg olyan bazi lassan váltok (mert féltem) hogy nem csak kávézni, de még egy ebéd is belefér... Big grin Big grin
Mondjuk ez tényleg azért érdekes, mert akkor a kb 400ps-t hibátlanul bírja egy gyári EVO belsõ... 
Re: Fapuma8 (1338)
reply history 2008.09.29. 18:21:28 (1268
User profile
13.16 @ 168
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
See the log in full details...
Only show comments about this log!
De nem akkortól indul a mérés, mikor elhagyod a staget? Így ergo nem mindegy, hogy már sebességgel vagy 0-ról kezdesz... Roll eyes  
Re: NISSAN (1267)
reply history 2008.09.29. 17:39:09 (1266
User profile
13.16 @ 168
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Amúgy a stageben hova érdemes állni??? Minél elõrébb (rögtön a lámpa villanásakor), vagy hátrább (amíg el lehet gurulni)??  Mennyit számíthat a beállás??? 
Re: voszi (1258)
reply 2008.07.03. 11:29:04 (1102
User profile
13.16 @ 168
Audi S4 (Jens Eklund)     6.61 @ 197    (2008.06.22.)
0 rollout
1/8 ET:   6.61 @ 197
1/4 ET:   9.86 @ 248
0-100 km/h:   2.82
80-120 km/h:   1.21
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Milyet szûkülhet a tér mikor eltolja 1-2-ben... EEK! EEK!  
reply history 2007.11.15. 15:24:19 (828
User profile
13.16 @ 168
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát a gázpedált elég erõsen nyomtam...de váltani lassan váltok... 
Re: B_Csaba (827)
reply history 2007.11.15. 15:13:33 (825
User profile
13.16 @ 168
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
8-10 fokban, utcai gumikkal, nem olyan rossz idõ...de bõven lett volna még mit javítani...de majd a c-vel... 
Re: B_Csaba (823)
reply history 2007.11.15. 15:07:28 (822
User profile
13.16 @ 168
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jeee...ott vagyok én is a legalján...Anti turbó... 
Re: NISSAN (821)
reply history 2007.10.16. 08:59:09 (613
User profile
13.16 @ 168
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát nem sámli...az biztos...pár éve ha valaki ilyet mond, hogy 7.45 vagy 10.7, akkor azért erõsen megmosolyogtuk volna...
A vicces hogy 201-en nagyobb sebességet ér el mint én 402-õn...
Na jó...nem is vicces... 
Re: Rafi (612)
reply history 2007.04.23. 10:26:07 (161
User profile
13.16 @ 168
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát le a kalappal, ez így önmagában bitang...el tudom képzelni, hogy indulásnál leszakad az ember feje... 
Re: SRobi (156)
reply history 2007.03.01. 17:57:17 (127
User profile
13.16 @ 168
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro    10.67 @ 108    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   10.67 @ 108
1/4 ET:   16.62 @ 133
0-100 km/h:   9.34
80-120 km/h:   6.71
See the log in full details...
Only show comments about this log!
6 után még szúr egy rükit, hogy az se maradjon ki... 
Re: NitroPetya (126)
reply history 2007.01.12. 18:28:25 (80
User profile
13.16 @ 168
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ha ilyen kocsikkal rohangálsz...én, akár még lennék is... Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  
Re: EclipseGST (78)
reply history 2007.01.04. 15:37:59 (44
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?  Szemforgató  
Re: ave (43)
reply history 2007.01.04. 14:58:54 (40
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én még nem látom át teljesen kristálytiszten ezeket a diagrammokat, de nem lehet, hogy a kuplunggal nem okés valami???  Szemforgató  
Re: voszi (39)
reply history 2007.01.04. 11:53:20 (37
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vótam már ott is...
Csak ott sem volt egyértelmû, hogy mi alapján számolnak, ha csak simán 4-ben végigtolják...aztán mondanak egy számot...
lehet, hogy nekem egy 2-es fokozat fogaskereke van a négyes helyén...akkor szóval minél rövidebb a váltód annál több lóerõs a mocit...mekkora tunying már... Cartman  Hö?  
Re: Sirk (36)
reply history 2007.01.04. 09:14:51 (35
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát amit én tok, hogy ilyenkor több verzióban kell mérni...5-ben végsebesség, meg 4, ben húzatva végig...kell valami jó pár mérés, hogy ezt meg lehessen állapítani...de hol menjek én végsebességet sima egyenes úton...ezért ezt hanyagolom... 
Re: Sirk (34)
reply history 2007.01.04. 08:12:24 (33
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jó, de én arra lettem volna kiváncsi, hogy ha jobb a tapadás, akkor ugye nagyobb a mérhetõ G, és ezáltal a gyorsulás is...magyarul a kütyü is több lóerõt fog írni??? Szemforgató  
Re: voszi (32)
reply history 2006.12.23. 11:33:45 (5
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az idõmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegû:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: Rafi (4)

Total 25 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!