timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 41 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2009.04.28. 09:43:39 (1980
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)     6.88 @ 195    (2009.04.19.)
0 rollout
1/8 ET:   6.88 @ 195
1/4 ET:   10.11 @ 247
0-100 km/h:   3.12
80-120 km/h:   1.45
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ehhez csak gratulálni lehet!!! 9mp-es fwd.... Smile remélem melóba ezzel jársz, hogy fapuma megpukkadjon Big grin Big grin csak vicc vóóóóót. 
reply 2008.12.02. 08:43:14 (1852
Porsche 911 turbo (Gáspár Laci)     8.66 @ 145    (2008.10.26.)
0 rollout
1/8 ET:   8.66 @ 145
1/4 ET:   13.07 @ 182
0-100 km/h:   4.92
80-120 km/h:   2.62
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jól megy a porsche, grat! 
reply 2008.11.27. 19:02:03 (1834
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)    10.12 @ 127    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.12 @ 127
1/4 ET:   15.20 @ 154
0-100 km/h:   7.03
80-120 km/h:   4.15
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ingyé gondoltam én is... Big grin Big grin  
reply history 2008.11.27. 08:29:10 (1831
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)    10.12 @ 127    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.12 @ 127
1/4 ET:   15.20 @ 154
0-100 km/h:   7.03
80-120 km/h:   4.15
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ehh, erre gondoltam. Smile jó lenne egy ilyet megkaparintani... Big grin  
Re: sleepwalker (1830)
reply 2008.11.26. 22:48:23 (1827
Peugeot 205 2.0 8v turbo (sleepwalker)    10.12 @ 127    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.12 @ 127
1/4 ET:   15.20 @ 154
0-100 km/h:   7.03
80-120 km/h:   4.15
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jól mennek ezek a kis méregzsákok, grat! gyárilag milyen turbós változatok voltak? vagy olyanok nem voltak? 
reply 2008.11.21. 10:12:07 (1815
Lexus RX400h (Geri)    10.65 @ 117    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   10.65 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 146
0-100 km/h:   8.24
80-120 km/h:   5.09
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem megy rosszul az tény, grat! jó nagy a tömege egy ilyen hibridnek. ebbõl mennyi lehet az alternatív hajtás résztömege? 
reply 2008.11.17. 18:30:55 (1793
Peugeot 205 GTI T16 (Misa)     9.69 @ 137    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   9.69 @ 137
1/4 ET:   14.37 @ 167
0-100 km/h:   6.17
80-120 km/h:   3.11
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon ott van a kis méregzsák, grat! kár, hogy a rajtja miatt nem lett 13-as idõ. utcai gumival lett ilyen a rajt, vagy csak nem voltak jó útviszonyok? 
reply 2008.11.13. 08:31:53 (1776
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
See the log in full details...
Only show comments about this log!
α amóre, ez aztán megy! déjlidrájv kocsi? 
reply 2008.11.07. 09:34:01 (1735
Honda Civic VTI (Robika)     9.49 @ 126    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.49 @ 126
1/4 ET:   14.65 @ 154
0-100 km/h:   6.30
80-120 km/h:   4.29
See the log in full details...
Only show comments about this log!
szépen megindul, meg a váltások is rövidkék. az idõ profi ennek megfelelõen. grat! 
reply history 2008.11.06. 19:08:28 (1715
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
déjlidrájvra sztem fwd a legjobb. 
Re: carlosracing (1712)
reply history 2008.11.06. 19:04:53 (1713
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem szerencsés, ez tény. de nehéz megállni. Roll eyes Smile  
Re: Falco (1711)
reply 2008.11.06. 16:44:50 (1704
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
gondolom be lehet forgatni kettesben 100-ba, és akkor a gyári 6,4mp 0-100-as idõ éppen meg is lenne. 
reply 2008.11.06. 06:09:17 (1691
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon szép idõ, gratulálok hozzá! fõleg a súlyát is figyelembe véve.

érdekes, hogy jobbat megy, mint az mk1-ek stufe-2-vel (250LE), pl. anti (atommanó) sose tudott menni 14,8-at 0 rollouttal, pedig nem keveset próbálkozott. az mk5 OPC (astra h) közelébe se fér az mk4 (astra g) stufe-2 OPC-nek. pedig ott az arányok teljesítményben és súlyban pont azonosak. lehet, hogy ez már Falco extra tudománya? 
reply 2008.11.03. 08:55:16 (1654
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon szép kis autó, és még jól is megy! ha a niki tigra tt-je így ment volna, nem ül át az opc-be..... 
reply 2008.11.02. 08:21:16 (1648
az SR20DET leömlõje prímán pászítható a C20LET (meg az énféle Z20LET) mocihoz. szonik gépe fénykorában (C20LET, 290WHP):

Click to see full size!

Click to see full size!

az opel moci könnyû leömlõje a turbinaházzal egy jó reklámfogás, de ez sokkal alkalmasabbnak tûnik. 
reply history 2008.11.01. 14:04:02 (1634
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nálam harmadikban 116WHP a maxod, ha leveszem a vödör korrekciót. Wink  
Re: voszi (1632)
reply 2008.11.01. 14:03:21 (1632
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
én úgy látom, hogy harmadikban is egy picit 120WHP alatt maradsz. ahol átcsap ave diagramja a 120-on, az csak az útegyenetlenségébõl adódhat. 
reply 2008.11.01. 13:35:32 (1628
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
néhány helyen összevetettem ave és az én diagramom. a gyorsulások gyakorlatilag tökéletesen azonosaknak adódnak. a kocsi tömege májsztróval feltöltve 1310kg nálam is. az én diagramomon a kerékteljesítmény 100km/h-nál 105WHP, ave-nak valamivel 110WHP feletti. esik a teljesítmény nála is, nálam is, de nála olyan 115WHP-ról, nálam meg 109WHP-ról.

nálam is pont az ave görbéje jön ki, de csak akkor, ha a légköri és a tengerszint feletti magasság korrekciót leveszem. úgy 114WHP a max teljesítmény. lehet rosszul adtam meg a légköri adatokat, de a log alapján, meg az idõkép.hu alapján éppen jó volt. 
reply history 2008.10.31. 06:47:45 (1608
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
mi alapján adódik az "elõzetes adat"? a kütyü írja ki? 
Re: ave (1602)
reply history 2008.10.30. 20:54:05 (1598
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
See the log in full details...
Only show comments about this log!
na grati, akkor csak megfutottad ave-nál is, amit mértünk neked! lassan kezdheted a turbósítást... Big grin  
Re: NISSAN (1597)
reply history 2008.10.27. 11:25:10 (1565
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
See the log in full details...
Only show comments about this log!
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a fõtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a fõtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE. 
Re: carlosracing (1563)
reply 2008.10.27. 06:50:06 (1560
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
See the log in full details...
Only show comments about this log!
hát nem semmi kocsi az biztos, grat hozzá a gazdájának + a futamhoz is, mert ha jól olvasom, akkor bizony a 11,1 is jócskán jobb, mint a széria szint!!

a második cikkhez hozzászólt egy ipse ("RoadRage50" Wink . azt írja, hogy a Nissan szerint 10...11% a hajtási vesztesége a kocsinak, ami hihetetlenül jó érték, és akkor tényleg ki is jön a fõtengelyen jósolt 480LE. kár, hogy az én kocsimnál nem voltak ennyire konzervatívok a gm okoskák, akkor most nem kéne annyit tuningolnom. Big grin Big grin  
reply history 2008.10.24. 08:30:50 (1535
nekem csak egy gt2876r lesz, az sokkal moderátabb, nem kell lemetszeni a kocsi elejét.
a zombi specijében azért vannak meglepõ dolgok:

- a teljes vezérmû OE, portolva polírozva van mondjuk az igaz -> legalábbis fõtengelyen olyan 450LE volt a gép, amikor még így volt (+ nitro shot, akkor még csak 100LE), a legfrissebb konfiget nyilván nem köti az orromra
- delphi injektorok 1200ccm -> azt írja, hogy a NOS miatt ilyen rettenetesen nagy, meg azért, hogy alacsonyra legyen kiírva. nem tudom van-e értelme, biztos
- 1100cfm IC, egyedi beépítéssel (ezt látjuk)
- CO2 kriokondenzációs elvû IC hûtés
- Aquamist vízbefecskendezés
- a turbót (GT35R BB) is valami okból ilyen messzire vitte a blokktól, ezt se vágom konkrétan miért
- Autronic SM4 ECU - nem ismerem, de sok jót ír róla
- spéci benyakeverék -> 100oktános az alap 10% toluollal keverve, meg van metanol alapú programja is, asszem most azzal megy. nem tudom miért jó a metanol, mert az égéshõje elég alacsony a benzinhez képest (kb. a fele), a forrpontja meg még inkább alacsony (65 fok körül). ezt megírhatnátok, biztos van valami spéci oka. a toluol rendben van, annak k. magas az égéshõje, és nagyon jól ég, a forrpontja meg 110 fok körüli. 
Re: B_Csaba (1532)
reply history 2008.10.23. 14:36:57 (1531
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ave! valamiért az elõbbi posztomat nem ide a zombi qp-hoz tette be. lehet vmit én qrtam el. légyszi tedd át ide, ezt meg ki lehet törölni!

köszi! 
Re: ave (984)
reply 2008.10.23. 14:35:09 (1530
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ez már vagy ötödször akadt a kezembe a zombi qp-ról:

Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!

a trükkös kúler jól látszik, meg az is, hogy van ott súlycsökkentés rendesen.

nem ez az irányzat az én célom mondjuk, ennek már szerintem semmi köze az utcai autókhoz. de persze mint "drag kocsi" nagyon zsír. 
reply history 2008.10.20. 15:49:11 (1483
Audi S2 (RT)     7.23 @ 164    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.23 @ 164
1/4 ET:   11.03 @ 213
0-100 km/h:   3.03
80-120 km/h:   1.72
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ez már tényleg motoroscigiztetõ lett, minden elismerésem!!!!!!! 
Re: Fapuma8 (1472)
reply history 2008.10.08. 11:23:03 (1340
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
See the log in full details...
Only show comments about this log!
zsír lett a gép, granulálok!

azért lefordítom magyarra az elõttem szólók fontos gondolatát, hátha nem sikerült levenned pontosan: még széria béllel 5 tizedet javulnod kell, vagy agyonütünk! Big grin Big grin

sokat kibír a lancer széria forgórésze, hajtáslánca. mit mondasz, mennyi lehet a biztonságos (hosszútávon használható) vége? 380LE 
Re: Fapuma8 (1338)
reply 2008.10.04. 08:48:46 (1308
Nissan 200SX S14 (Jugo)     8.95 @ 144    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   8.95 @ 144
1/4 ET:   13.33 @ 184
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.65
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon szépen alakul a gép, gratulálok! amint látom keréken már 300LE körül jársz. nem gyenge. Smile

van valami konkrét cél, amire építed? 
reply history 2008.09.24. 09:12:28 (1260
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jójó, még nem α bika csak ρ bika, de javul Big grin Big grin  
Re: Robi-ka (1259)
reply history 2008.09.23. 22:30:28 (1258
Honda Civic VTI (Robika)     9.76 @ 124    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.76 @ 124
1/4 ET:   14.95 @ 152
0-100 km/h:   6.74
80-120 km/h:   4.43
See the log in full details...
Only show comments about this log!
bika lett a gép, grat!

kicsi rollouttal is jobb idõ, mint a neved alatti "hivatásos" Smile  
Re: Robi-ka (1257)
reply history 2008.09.07. 11:44:13 (1187
Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)     9.87 @ 120    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.87 @ 120
1/4 ET:   15.22 @ 147
0-100 km/h:   6.91
80-120 km/h:   4.96
See the log in full details...
Only show comments about this log!
na igen, de vissza bukod azzal, hogy a nagyobb keréken kisebb kerületi erõ keletkezik (kevésbé gyorsulsz). 
Re: NISSAN (1183)
reply 2008.07.31. 17:07:13 (1139
BMW X3 3.0sd (Gergo)     9.54 @ 123    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.54 @ 123
1/4 ET:   14.76 @ 153
0-100 km/h:   6.67
80-120 km/h:   4.44
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon jól megy a bömkó a méreteihez meg alakjához képest. 
reply 2008.05.23. 08:29:13 (1059
Saab 93 (GMalma)    10.45 @ 132    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 132
1/4 ET:   15.25 @ 167
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   3.77
See the log in full details...
Only show comments about this log!
utána fórumoztam, sajni tényleg nem azonos a mocivezérlõ elektronika, a saab más utakon járt, mint az opel ebben.

bütyköld meg a motyót, oszt zúzzad a helyesbítõ 1/4-et! Smile  
reply history 2008.05.22. 10:22:10 (1056
Saab 93 (GMalma)    10.45 @ 132    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 132
1/4 ET:   15.25 @ 167
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   3.77
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nagyon jó idõ! van jobb persze mindennél, de hát ez ilyen.

hogy bírja a hajtásláncod ezt a teljesítményszintet? támadt egy ötletem Big grin a futómûvem már 9-5-ös, lehet, a hajtásláncnak is utána kéne nézni, hogy bemegy-e a száb az asztrába, és akkor vége a 350LE nem megy tovább határnak. Big grin

adnál elérhetõséget? én voszi(kikac)frímél(pont)hu vagyok. 
Re: GMalma (1052)
reply 2008.05.22. 10:17:11 (1055
Saab 93 (GMalma)    10.45 @ 132    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 132
1/4 ET:   15.25 @ 167
0-100 km/h:   7.89
80-120 km/h:   3.77
See the log in full details...
Only show comments about this log!
szia GMalma!

grat a géphez, nagyon bivaly!

kicsit off, bocsi, de bosch motronic 1.5.5-ös a gyári motorvezérlõ programja a gépnek? 
reply 2008.04.28. 23:06:31 (983
Opel Astra Coupe (Zoomby)     8.36 @ 162    (2008.04.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.36 @ 162
1/4 ET:   12.18 @ 213
0-100 km/h:   4.85
80-120 km/h:   2.12
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ha nem láttam volna meglepne, hogy egyesben ilyen "kicsi" a gyorsulása, az enyém is 0.6G felett húzott egyesben még megboldogult széria belsejével, utcai gumikkal. persze nem ilyen hosszan, még szép.

a másik, hogy a QP turbó forgalmi szerint 1350kg gyárilag ave pontosan tudja. viszont szinte minden QP turbó amit megmértünk, bõven 1350kg felett volt széria.

nálam a motorépítés meg egyebek együtt közel 40kg-ot faragtak, nem pedig tömeget növeltek, sejtem, hogy itt is így lehetett.

ahogy mustrálgattam ezt a gépet, elég sok lejött azért ebbõl még ezen kívül is. nem csak az üvegek, az ülések, meg a kerék, a komplett eleje is büfés mûanyagpohárból lett hajtogatva.

szóval én olyan 1200kg-ra saccolok. ha a slapec 1,5mázsa volt, akkor az 1350kg rendben is van. Smile  
reply history 2007.01.04. 18:25:51 (48
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
pl. a hármas elején a tüske jól kivehetõ, messze kiemelkedik a környezetében mérhetõ tényleges gyorsulási értékekbõl.

mindig tanul vmit az ember.  Mosolyog  
Re: voszi (47)
reply history 2007.01.04. 18:23:46 (47
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ezexerint az egy tüske lenne ott? simán lehet, csak épp az egyes végére elért gyorsulással szinte azonos az értéke, azért tûnik elsõ ránézésre olyannak, mintha az nem tüske lenne, hanem télleg tol annyit a járgány a kettes elején egy pici ideig. 
Re: ave (43)
reply history 2007.01.04. 14:53:52 (39
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
megnéztem a diagramodat, igen jót tol a szerkezet! érdekes, ahogy kettesben leesik a gyorsulásod fél mp után! mi lehet az oka? 
Re: Rafi (38)
reply history 2007.01.04. 01:12:19 (32
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
elnézést, ezt Antinak szántam.  Széles vigyor  
Re: voszi (31)
reply history 2007.01.04. 01:11:19 (31
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
tapadáson semmi sem múlik, így van. a teljesítmény az erõbõl számolható, az meg a tömeg és a gyorsulás szorzata, tehát pusztán a tömeg és a "G érték" ismeretében a teljesítmény számoható. (nagyon heurisztikusan.) 
Re: ave (6)

Total 41 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!