timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 14 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply 2008.10.21. 07:41:45 (1508
User profile
15.97 @ 150
Opel Corsa GSI 2.0 8v (tucco)     8.72 @ 137    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.72 @ 137
1/4 ET:   13.43 @ 166
0-100 km/h:   5.05
80-120 km/h:   3.17
See the log in full details...
Only show comments about this log!
"tisztán látszik, hogy nem volna értelme hamarabb elváltani a fokozatokat"
Nekem a gyorsulási görbébõl pont az jön le, hogy akár egy másodperccel korábban is kapcsolható volna minden soron következõ fokozat. Mi az igazság, mit nem veszek észre? 
reply 2008.07.04. 10:20:29 (1107
User profile
15.97 @ 150
Audi S4 (Jens Eklund)     6.61 @ 197    (2008.06.22.)
0 rollout
1/8 ET:   6.61 @ 197
1/4 ET:   9.86 @ 248
0-100 km/h:   2.82
80-120 km/h:   1.21
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Márpedig én ezt el nem hiszem... Big grin  
reply 2008.05.30. 12:36:28 (1092
User profile
15.97 @ 150
Daewoo Tico (MiSA)    12.87 @ 88    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   12.87 @ 88
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   17.39
80-120 km/h:   9.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Micsoda-e? Big grin
2 másodpercig pariban vagyunk, ha rossz szót szólnék, csak az enyémre tehetném Wink

Ja, szevasz Miki Smile  
reply 2008.04.18. 10:47:02 (957
User profile
15.97 @ 150
Seat Ibiza 1.5 Horag turbo    10.55 @ 118    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   10.55 @ 118
1/4 ET:   16.03 @ 146
0-100 km/h:   8.04
80-120 km/h:   5.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Levi, ez kemény kis gép! Smile Szerintem ne add el... 
reply 2008.04.08. 09:33:29 (925
User profile
15.97 @ 150
Ford Focus 1.6 16v (Segal)    11.75 @ 102    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   11.75 @ 102
1/4 ET:   18.08 @ 125
0-100 km/h:   11.41
80-120 km/h:   8.79
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hajrá SegaL! Nem vészes ez sem, de már alig várjuk a tüsszögést ;-) 
reply 2007.11.06. 17:15:40 (708
User profile
15.97 @ 150
Suzuki Swift 1.3 8v (robogofigh)    10.56 @ 109    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.56 @ 109
1/4 ET:   16.54 @ 131
0-100 km/h:   8.83
80-120 km/h:   7.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nnna, veled sem állok ki a Ringen (201m)

Gratula! 
reply 2007.10.19. 08:52:10 (622
User profile
15.97 @ 150
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szerintem "felszállótömeg" - csak így van értelme. 
reply 2007.09.19. 10:16:54 (582
User profile
15.97 @ 150
Renault 5 GT turbo (fehérke)     8.69 @ 144    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.69 @ 144
1/4 ET:   13.22 @ 174
0-100 km/h:   4.94
80-120 km/h:   2.73
See the log in full details...
Only show comments about this log!


Motor legalább megúszta? 
reply 2007.08.07. 13:02:11 (505
User profile
15.97 @ 150
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)     9.83 @ 121    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.83 @ 121
1/4 ET:   15.20 @ 146
0-100 km/h:   6.87
80-120 km/h:   4.86
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én meg vezettem is Miki, gratula az új fejlesztéshez! 
reply history 2007.05.10. 17:07:21 (232
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A kompresszor oldalon a házba integrált bypass van, ezt javítanám így utólag Tehát különálló nincs, így a helyes. 
Re: Gubo77 (231)
reply history 2007.05.10. 11:19:08 (231
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Bocsi Jobban is megnézhettem volna, milyen autód van.

Szóval van egy vákuumkör, rajta egy elektromos szelep, innen az aktuátorig egy csõ. Ennek nincs más leágazása. Ez szokásos módon egy rúdon keresztül húzogatja a WG-t. A kompresszor oldalon semmi - se bypass, se blow-off -, csak a rendszer végén egy elektronikus fojtószelep. Eleinte arra gondoltunk, hogy váltáskor nagyon nyitvamarad és beengedi az összes termelõdõ túlnyomást a motorba, ahol persze benzin híján csak átmegy a hengereken. De ez marhaság, nem? (Ha teljesen lezárna, persze még rosszabb lenne a helyzet.)
Feltûnt az is, hogy nagyobb fordulatról (de kis gázpedál állásról) padlózva szépen és gyorsan kezd el húzni, de ha a teljesen felengedett gázpedált nyomom tövig, akkor a fenti, mért görbe szerint, idõben elnyújtva indul meg. 
Re: Sirk (230)
reply history 2007.05.10. 09:57:04 (229
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sajnos nem olyan egyszerû, hogy rátekerek még egy kicsit Azzal csak az alapértéket lehetséges állítani (basic boost pressure), a többit a Motronic találja ki és hajtja végre egy villamos vákuumszelep segítségével.
Szerintünk elszökik a kipufogógáz, de ha van más használható ötlet, nagyon megköszönöm. Ja igen, az aktuátort sem szeretném tönkretenni, marad az elvileg "zárt" állapot utáni gyári elõfeszítés. 
Re: Sirk (228)
reply 2007.05.10. 08:08:58 (227
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave, külön köszönet a figyelmességért, a 466-os "rajtszámért"

Konzultáltam turbós emberekkel a laggal kapcsolatban, szerintük a wastegate nem zár el tökéletesen. Ez nagy motorfordulaton mindegy lesz, mivel itt már amúgy is nyitogatná a vezérlés, de alacsony RPM-nél durván beleszól a menetteljesítményekbe. Ez megmagyarázhatja azt is, hogy bár nem gyorsul az elvárható mértékben, mégis képes hozni a gyári végsebességét. 
reply 2007.04.25. 08:32:38 (192
User profile
15.97 @ 150
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia Miki!
Gratula a fejlesztések eredményéhez! Ha legközelebb a csavarhúzót sem hagyod bent, meglesz a 9.xx-es idõd ;-)
Na, komolyan: jó gumi, és kész. A múltkori méréseden nagyobb g-ket is sikerült megcsípned. 

Total 14 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!