timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 12 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.11.16. 15:40:22 (858
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Persze nagyon köszönöm! 
Re: ave (856)
reply history 2007.11.16. 15:39:52 (857
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Elég ha elküldöd emailben!  
Re: ave (856)
reply history 2007.11.16. 15:29:10 (854
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave!

Sikerült találni valamit az archívumban? 
Re: ave (851)
reply history 2007.11.15. 17:42:59 (836
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jah rájött, hogy kicsit több pénze van most mint akkor. Nem sokkal csak kevéssel.  
Re: B_Csaba (827)
reply history 2007.11.15. 17:03:06 (835
És köszi elõre is ha megvan még. Bár már eladtam az autót.  
Re: ave (833)
reply history 2007.11.15. 17:01:32 (834
Ha jól emlékszem év vége volt (mert téli gumival voltam ott az tutti). Ezekkel az autókkal együtt lett mérve. Az õ évszámuk mind megegyezik: 2004.10.09. a mérés.

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0216&rollout=0&tav=1p8&mp=13

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0215

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0223&rollout=0&tav=1p8&mp=13 
Re: ave (833)
reply history 2007.11.15. 16:31:54 (832
Ez Sega autója http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0215 de akkor egy Passattal volt ott ha jól emlékszem. 
Re: 320dTomi (831)
reply history 2007.11.15. 16:01:12 (831
Azt nem tudom miért nem kerültki. Nem mintha valami extra lett volna. Egy fehér GSi volt és az újpesti szemétégetõnél lett mérve. Neked ha jól emlékszem egy szürke kombi talán Renault Megane-od volt? Akkor lett mérve egy zöld Fiat Uno Turbo is és Sega VW Passatja is. Elég régen volt még a fizetõs dolog elött és Fish adta meg meg akkor a tel számodat. Azzal kapcsolatban meg, hogy ne kerüljön ki nem mondtam semmit. 
Re: ave (830)
reply 2007.11.15. 15:26:15 (829
Ismerem Laci4-et, nagyon jó gyerek. Viszont az a mérés Dynoval készült mai szintén nem 100%-os értéket mutat. Nagyon régen AVE mérte az én GSI-m is de valahogy soha nem küldte el a mérési eredményeket pedig még emailt is küldtem nek. Na mindegy nem ez a lényeg hanem az, hogy elõszedtem pár régi német újság tesztet amiben 8,0mp felett van mindben a 0-100. Ha jól emlékszem a gyári könyvében is ez volt (nekem német volt és nem magyar)

http://kepfeltoltes.hu/071115/ams0293-55_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/071115/ams2191-24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/071115/ams2191-25_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
reply history 2007.11.15. 14:47:43 (818
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Idézném önmagam: "lehet cserélni sokmindent a váltó rudazat környékén" Amitõl sokat javulhat a dolog.

Ezeket az adatokat honnan szedted? 
Re: NISSAN (802)
reply 2007.11.15. 13:36:23 (803
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gyári adat 0-100km/h 8,1mp ha jól emlékszem. Videóról meg nem lehet rendes mérést végezni. Ráadásul az óra sosem mutatja a valós értéket. Vagyis pár %-ot mindíg csal bizonyos tényezõk miatt (kerék méret, váltó áttételezés ha már meghalt benne az F20 és más került bele, Esetleg a km óra nincs rendesen kalibrálva mert ha egyszer leveszed a mutatóját akkor újra be kell állítattni, stb...). AVE mérése az már ad valami támpontot mint ahogy le is mérte a gyári 7,97mp-et.  
reply 2007.11.15. 12:52:23 (800
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szia!

Ne haragudj hogy megkérdem de nem te vagy az aki azt reklámozta valahol a neten, hogy a GSi-je 6,5 alatt van 100-on?
Tudod nekem volt GSi-m 4 évig (ugyan ilyen DIS-es motorral) és tisztában vagyok a paraméterekkel.
Akkor sem lesz ez az autó 7 alatt gyorsulásban ha bele gebedsz (széria motorról beszélünk). Ezen még a ragasztós gumi sem segít. Ha pedig nagyon sok pénze van az embernek a hobbira akkor lehet csodát mûvelni szívó motorral is potom 33.545,- juróért (Risse Motorsport 2.0 16v 286Le).
Igenis lehet a "habverõvel" komoly váltást abszolválni. Egyszer mértünk nekem is és a legjobb váltásom 0,40mp és a legroszabb 0,63mp volt. Ami elég jó eredmény egy habverõ ráncigálótól.
Mondjuk ha költesz egy kicsit arra fözõ eszközre (lehet cserélni sokmindent a váltó rudazat környékén) akkor szerintem másképp fogsz hozzá álni.
Lóerõ meg relatív mennyi a veszteség amivel számolható. De ha neked így jobb akkor legyen egy x 100.000km-es autóban ugyan annyi lóerõ mint amikor kijött a gyárból. Sõt több is!(mert azt azért valjuk be, hogy vásárlásnál 1% esély van a nem pörgetett órára itthon).

Szóval a GSi-d szerintem motorikusan jó állapotban van. Szép eredmény egy ilyen nem mai verdától, hogy hozza a gyári értékeket. Grat hozzá és ne gyilkold szét.   

Total 12 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!