timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 59 entries
1  2  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2017.12.21. 22:01:03 (2178
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Most, hogy mondod... egyet tudok, de nem tudom, hogy melyik változat... majd rákérdezek 
Re: ave (2177)
reply history 2017.12.04. 23:37:05 (2176
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave! Kellene mérni már egy Teslát ;-) nem??? 
Re: Rafi (2175)
reply 2017.12.04. 23:34:07 (2175
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hihetetle hogy rohan az id?... ez a mérés is már 13 éves... 😕 
reply 2009.04.22. 12:05:05 (1958
User profile
13.76 @ 169
VW Polo TDI (Bulijoe)     7.20 @ 162    (2009.04.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.20 @ 162
1/4 ET:   11.15 @ 201
0-100 km/h:   3.27
80-120 km/h:   1.93
See the log in full details...
Only show comments about this log!
középmotor vagy farmotor és hátsókerék-hajtás. Kétségtelenül ezzel a konfigurációval a legegyszerûbb és "legolcsóbb" összehozni a 10-es idõt négykerekû jármûveknél.
Mondjuk az elég nagy kuriózum, hogy dízel.
Gratulálok az ötletgazdának és a kivitelezõnek.
 
reply 2008.07.02. 10:03:40 (1097
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (q.v.)     8.49 @ 152    (2008.06.14.)
0 rollout
1/8 ET:   8.49 @ 152
1/4 ET:   12.77 @ 187
0-100 km/h:   4.59
80-120 km/h:   2.38
See the log in full details...
Only show comments about this log!
220-230whp Szép !
Van benne munka bõven !!!
Csak így tovább ! 
reply 2008.06.10. 08:21:15 (1095
User profile
13.76 @ 169
BMW 5.0 V12 szöcske     8.85 @ 142    (2008.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   8.85 @ 142
1/4 ET:   13.28 @ 182
0-100 km/h:   5.43
80-120 km/h:   2.79
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Kafa futam, de valamiért eszembe juttatja a bi-hondamotoros trabantot Big grin  
reply history 2008.05.30. 10:50:35 (1091
User profile
13.76 @ 169
Daewoo Tico (MiSA)    12.87 @ 88    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   12.87 @ 88
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   17.39
80-120 km/h:   9.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én a családi autónkkal tudtam egyszer produkálni egy 3.9-es fogyasztást. Vidéken, fõúton 50-70-es tempónál néha be-bekapcsolva a klímát, de óvatos gázadásokkal. 1100kg-os autó 1.4-es 8 szelepes duplagyertyás 84Le-s motor, 2.5 fõvel plusz csomagokkal.
 
Re: kappa (1090)
reply 2008.05.29. 21:55:48 (1084
User profile
13.76 @ 169
Daewoo Tico (MiSA)    12.87 @ 88    (2008.05.15.)
0 rollout
1/8 ET:   12.87 @ 88
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   17.39
80-120 km/h:   9.39
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jól fogyaszt ? Big grin ekkora kasztninak ilyen motorral 2 literben meg kéne állnia Big grin
A Honda Jazz 1.4 simán hozza a 4.5 literes fogyit ha finoman használom ;-) 
reply 2008.05.08. 06:19:14 (1004
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ejj... nem gyenge.
Ezek pontosan milyen matador gumik ? 
reply 2008.05.06. 21:46:59 (998
User profile
13.76 @ 169
Fiat Uno Turbo IE (Cry)     9.31 @ 138    (2008.04.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.31 @ 138
1/4 ET:   13.99 @ 169
0-100 km/h:   5.91
80-120 km/h:   3.14
See the log in full details...
Only show comments about this log!
respect 
reply 2008.04.07. 14:23:33 (919
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)     9.62 @ 138    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   9.62 @ 138
1/4 ET:   14.25 @ 171
0-100 km/h:   6.18
80-120 km/h:   2.96
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szép eredmény gyári motorbelsõvel és 1.1 tonnával. 
reply 2007.11.19. 13:48:42 (874
User profile
13.76 @ 169
Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)     9.66 @ 132    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   9.66 @ 132
1/4 ET:   14.56 @ 163
0-100 km/h:   6.37
80-120 km/h:   3.49
See the log in full details...
Only show comments about this log!
respect 
reply 2007.11.16. 21:25:40 (868
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)     9.29 @ 136    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   9.29 @ 136
1/4 ET:   14.04 @ 165
0-100 km/h:   5.72
80-120 km/h:   3.27
See the log in full details...
Only show comments about this log!
respect 
reply history 2007.10.16. 12:01:56 (614
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
See the log in full details...
Only show comments about this log!
...mármint teljesítményt

Sanya a gyorsulási versenyek Schumacher-je... 
Re: Atommanó (613)
reply 2007.10.16. 08:51:56 (612
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH Good Year)     7.45 @ 177    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   7.45 @ 177
1/4 ET:   11.08 @ 221
0-100 km/h:   3.54
80-120 km/h:   1.76
See the log in full details...
Only show comments about this log!
... a newton-i fizika megdõlt  
reply 2007.10.05. 08:42:53 (603
User profile
13.76 @ 169
VW Golf III VR6 turbo     9.71 @ 143    (2007.09.29.)
0 rollout
1/8 ET:   9.71 @ 143
1/4 ET:   14.03 @ 190
0-100 km/h:   6.62
80-120 km/h:   2.73
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát nem egy rajtolómûvész, de a 100-140 közötti fix 0.45g-s gyorsulás azért nem piskóta. Autópályán jól ki lehet használni. 
reply history 2007.09.21. 11:01:07 (597
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul. 
Re: civiccoupe (596)
reply history 2007.08.08. 12:22:33 (514
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
See the log in full details...
Only show comments about this log!
semmi. Elnéztem  
Re: civiccoupe (513)
reply 2007.08.08. 10:21:57 (512
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo (CCH street)     8.35 @ 155    (2007.07.13.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 155
1/4 ET:   12.48 @ 195
0-100 km/h:   4.53
80-120 km/h:   2.29
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Most akkor xar a BFG vagy nem ? 
reply 2007.08.06. 12:01:22 (500
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto 1.2 8v (Garga)    12.84 @ 89    (2007.07.12.)
0 rollout
1/8 ET:   12.84 @ 89
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   16.62
80-120 km/h:   9.77
See the log in full details...
Only show comments about this log!
"Az a baj, hogy az autók csúnyák, vagy szépek és lomhák"
....KFT után szabadon  
reply history 2007.06.14. 11:45:27 (390
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem az a lényeg, hogy lefelé nyomja az autó elejét, hanem az, hogy az autó tengelytávjának meghosszabbításával a relatív súlypont közelebb kerül a meghajtott kerekekhez. Vektorokkal gyönyörûen fel lehet rajzolni hogy néznek ki az autóra ható erõk gyorsulás közben hogyan tolódik el a súlypont. 
Re: MazleeDSM (389)
reply history 2007.06.14. 11:13:23 (388
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
a hegesztett gátlók nem változtatják meg jelentõsen a gyorsulás közben bekövetkezõ súlypontváltozást. 
Re: MazleeDSM (386)
reply history 2007.06.14. 10:50:50 (385
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez se rossz, de mi nem pont ugyanerrõl beszélünk

Egyébként a Te verziódban nem a hajtott kerék fölé kellene tenni a plusz súlyt, hanem kicsit elé ! Egyébként érdekes lenne kipróbálni, hogy egy FWD gyorsulása mennyiben változna, ha pl +200kg-ot az elsõ lökhárítóra szerelnénk (persze úgy, hogy le ne szakadjon).  
Re: Bkori (384)
reply history 2007.06.14. 10:24:47 (383
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
"Elõlrõl megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene"

Rátapintottál az FWD alap problémájára Gyorsításnál mindig minden súl hátra akar menni, ezért van az, hogy minél jobban gyorsul egy FWD annál kevésbé tapad, RWD-nél ez pont fordítva van. 
Re: Sirk (381)
reply history 2007.06.14. 08:27:31 (382
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Igazából ugye ki kéne próbálni
Az extrém ötletnek az lenne a jelentõsége, hogy kimozdítsa az autót a nyugvópontról. Ha a kocsiból hátrafelé "kilöksz" egy súlyt, akkor a bódé ellenkezõ irányba fog elmozdulni tehát elõre. Amikor a súly becsapódik a kocsi hátuljába, akkor  már a gumiknak is rá kellene segíteni, viszont akkor már az autó "mozgásban" van és ez a lényeg. Persze ettõl még lehet, hogy a gyakorlatban nem mûködne
 
Re: Sirk (381)
reply history 2007.06.13. 16:02:10 (380
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
helyes ! 
Re: ave (378)
reply history 2007.06.13. 16:01:40 (379
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ja... egyszer elmenne Vagy mondjuk Sanya indulhatna úgy is , hogy Falco + Szabyk közben egyszerre kiugranának a hátsó ajtón  
Re: ave (377)
reply history 2007.06.13. 14:33:46 (374
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
nem hiszem, hogy erre még nem találtak megoldást a japók  
Re: civiccoupe (372)
reply history 2007.06.13. 14:31:49 (373
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
ja... van még egy-két extrém ötletem.
Ha például az autó aljára egy sínre egy baromi nagy lapos súlyt raknál (min. 200-300 kiló), amit egy rugóval a kocsi elejére "feszítenél", majd rajtoláskor a súlyt kilõnéd a kocsi hátulja felé, akkor az ugye kilendítené a bódét a nyugvópontról elõre, csak akkor kéne kurvanagy gázt adni, amikor a súly nekiütközik a hátfalnak  
Re: civiccoupe (370)
reply history 2007.06.13. 14:27:19 (371
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vagy egy csörlõt a pálya végére... asszem ezt konkrétan nem tiltja semmi

Azért a CRV (v HRV?) -ben érzek némi lehetõséget ;-) 
Re: civiccoupe (370)
reply history 2007.06.13. 14:08:29 (369
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Tuti hülyén nézne ki, de lehet, hogy segítene valamit a tapadáson  - tulajdonképpen meghosszabbítanád vele az autó tengelytávját, így a relatív súlypont elõrébb kerül (közelebb a meghajtott kerekhez) ...

Miért nem egybõl fogaskerekû pályát ???

De a fenébe is, mibõl tartana összedobni egy hátsókerekes hondát ? (Beat, S2000, NSX, CRV?) 
Re: civiccoupe (366)
reply history 2007.06.13. 13:39:59 (365
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
... olyanra gondoltam mint pl a kitámasztókerék....  
Re: civiccoupe (363)
reply history 2007.06.13. 12:55:05 (362
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Asszem CCH erõteljesen ostromolja azt a határt, amit még a szabályok betartásával és a gumi tapadásával realizálni lehet. (nálam már ez is SCI-FI, hogy 0.9g-t kezeletlen pályán FWD hogy tud, szerintem hajtja a hátsó kereket is vagy mittomén   .... mindegy....)

Soma autójából viszont SOKKAL jobb idõ is születhet. Végülis ha frankó gumit használ, akkor a motor erejének növelésével majdnem egyenes arányban nõhet az elérhetõ tapadás is - akkor lesz az igazi, ha az elsõ 60 lábon le se rakja majd az elsõ kerekeit  
Re: Bkori (361)
reply history 2007.06.13. 11:57:07 (358
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Király !!!  
Re: civiccoupe (357)
reply 2007.06.13. 10:41:45 (354
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.62 @ 168    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.62 @ 168
1/4 ET:   11.47 @ 196
0-100 km/h:   3.73
80-120 km/h:   1.54
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sanya ! Tõled már teljesen megszokott ez a hardcore teljesítmény !
Mi az a KOE ed. ? 
reply history 2007.06.12. 14:47:26 (344
User profile
13.76 @ 169
Kicsit át kell alakítani hozzá a kocsi elsõ részét, de ha ez beindul, akkor odatapasztja rendesen az elsõ kerekeket az aszfalthoz  
Re: civiccoupe (343)
reply 2007.06.12. 14:21:56 (342
User profile
13.76 @ 169
Sanya ! Van remény !

BT46B
 
reply history 2007.06.12. 14:00:14 (340
User profile
13.76 @ 169
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Tolass ! 
Re: civiccoupe (339)
reply 2007.06.12. 08:30:16 (331
User profile
13.76 @ 169
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Kemény a rajt barátom ! Mondom én, hogy egy bizonyos szint után a hátsókerék jobb mint az összkerék (fõleg, ha az elsõ kerekek már a levegõben vannak )

Egyébként meg rohadjon meg az összes befõtted (:irigy) 
reply history 2007.06.11. 15:49:28 (318
User profile
13.76 @ 169
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
See the log in full details...
Only show comments about this log!
akkor harminc- vagy háromszázeze...  
Re: Lacee (317)
reply history 2007.06.11. 14:41:27 (314
User profile
13.76 @ 169
GMC Syclone     7.49 @ 167    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   7.49 @ 167
1/4 ET:   11.36 @ 202
0-100 km/h:   3.50
80-120 km/h:   1.73
See the log in full details...
Only show comments about this log!
555  
Re: civiccoupe (313)
reply history 2007.06.05. 15:52:58 (286
User profile
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
biztosan ott "vált" és visszaesik a fordulat ... 
Re: Zolti (285)
reply 2007.06.05. 15:46:57 (284
User profile
13.76 @ 169
"Ráleheltem" a grafikonra a jeep mérését. Érdekes összehasonlítani.

 
reply 2007.06.05. 09:06:13 (277
User profile
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Dehogynem, a dzsip 1.5G-t is megütötte (vagy még fölé is ment).
Virtuális versenyben látszik, hogy jobbat rajtol mint a tájfun és annak ellenére, hogy "gyengébb" (9km/h-val alacsonyabb a célvonali sebessége!) ezzel a rajttal egy hangyakaszányival jobb idõt tud futni.  
reply 2007.04.30. 17:41:47 (222
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (Hobizoli)    10.30 @ 120    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.30 @ 120
1/4 ET:   15.69 @ 147
0-100 km/h:   7.79
80-120 km/h:   4.88
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Érdekes összevetni ezt a mérést $opper mérésével. Ha a rajtot (gumikat) nem számoljuk bele, akkor a két autó között csak annyi a különbség, hogy $opper-nek az "erõsebbik" SEB chip van a kocsijában (talán még a kipufogórendszer is különbözik) és így 4 tizeddel jobbat tud 80-120-ra. 
reply 2007.04.28. 19:49:20 (217
User profile
13.76 @ 169
Honda Civic turbo (CCH street)     8.57 @ 154    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   8.57 @ 154
1/4 ET:   12.71 @ 195
0-100 km/h:   4.81
80-120 km/h:   2.34
See the log in full details...
Only show comments about this log!
de szar  
reply 2007.04.25. 21:34:55 (198
User profile
13.76 @ 169
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Figyelemreméltó eredmény!!! Gratulálok !
Sose hallottam még hasonlóan jól teljesítõ volt szocialista országból származó szívó FWD-rõl, ráadásul 1600ccm alatt. Egy nagyobb rollout-tal megáldott pályán ez bizony 14-es 1/4-es idõ !
Respect. 
reply history 2007.02.21. 20:17:23 (116
User profile
13.76 @ 169
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (ZsoltGTI)     9.88 @ 123    (2007.02.17.)
0 rollout
1/8 ET:   9.88 @ 123
1/4 ET:   15.11 @ 151
0-100 km/h:   7.16
80-120 km/h:   4.50
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Tuti van 150 lóerõ  
Re: hori (115)
reply history 2007.01.04. 15:39:22 (45
User profile
13.76 @ 169
Jó nagy és nehéz lendkerékkel kicsit lehetne javítani ezen  Mosolyog  
Re: Atommanó (44)
reply history 2007.01.04. 15:29:13 (42
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez még a gyári kuplung volt, és ki is bírt kb 5-6 futamot  Széles vigyor  aztán kapott egy négyágú whistler tárcsát... 
Re: Atommanó (40)

Total 59 entries
1  2  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!