timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 20 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.10.13. 15:49:35 (2086
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jah! ez az utód. teljesen gyári...
koplett belsõvel tudja ugyanazt, mint a gti szétkapva.
nem bíztam benne, de reménykedtem, hogy legalább ennyit tud...
utcán egyértelmûen lomhább, mit a suzuki volt
(bocs! OFF!) 
Re: hori (2084)
reply history 2009.10.13. 15:45:27 (2085
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
See the log in full details...
Only show comments about this log!
az stim, hogy 1esben szinte sosem jön ki a power, de 2-esben azért már csak csak leadja, pláne, hogy 1300ccm-rõl beszélünk, s ahogy nézem eléggé jó képességû gumikor szalad. nem kötekedni akarok, pusztán kíváncsivá tesz, hogy mi lehet az oka a teljesítmény novekedésnek.

nincs véletlen vmi mérésed, hogy ram airrel és nélküle mit teljesít egy adott autó? 
Re: ave (2083)
reply 2009.10.13. 01:36:59 (2082
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)     9.01 @ 138    (2009.09.12.)
0 rollout
1/8 ET:   9.01 @ 138
1/4 ET:   13.68 @ 168
0-100 km/h:   5.30
80-120 km/h:   3.14
See the log in full details...
Only show comments about this log!
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.

mitõl lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegõ a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínû) akkor max 9000 lehet a váltáspont. 
reply history 2008.11.10. 09:46:49 (1765
User profile
14.00 @ 157
Mazda 323 1.8 24v (Pityukaaa)    10.10 @ 119    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 119
1/4 ET:   15.53 @ 145
0-100 km/h:   7.43
80-120 km/h:   5.01
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Megy itt a mókolás 1000-el úgy látom. Wink  
Re: Pityukaaa (1764)
reply history 2008.11.05. 11:25:14 (1680
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
aki Fittipaldi ruhában nyomja az ipart. Big grin  
Re: korryy (1679)
reply 2008.10.13. 09:22:12 (1397
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift GTI 1.3 16v (BuXY)    10.47 @ 112    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   10.47 @ 112
1/4 ET:   16.19 @ 138
0-100 km/h:   8.04
80-120 km/h:   6.21
See the log in full details...
Only show comments about this log!
gyenge rajt, túlforgatott fokozatok, lassú váltások. :p Big grin

korrekt futam Wink  
reply history 2008.10.02. 19:48:56 (1297
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
See the log in full details...
Only show comments about this log!
aztán majd kiderül, hogy gyengébb lett, csak mostmásr a 2-est is smg módban kapcsolod Big grin Wink  
Re: etitech (1295)
reply history 2008.10.02. 19:31:44 (1293
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
See the log in full details...
Only show comments about this log!
és ez az idõ már bõven a múlté.... 
Re: NISSAN (1290)
reply history 2008.10.02. 13:00:38 (1287
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gyúrjál is rá! Meg kell csinálni!    Etelka! neked meg grat! Rem.lesz meg mérés padon,vagy pályán az új setuppal is... 
Re: Boci01 (1286)
reply 2008.09.04. 07:23:10 (1173
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 GTi (robogofigh)     9.87 @ 120    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.87 @ 120
1/4 ET:   15.22 @ 147
0-100 km/h:   6.91
80-120 km/h:   4.96
See the log in full details...
Only show comments about this log!
1.3 szívó Wink Big grin
grat!
 
reply history 2008.07.22. 21:08:53 (1131
User profile
14.00 @ 157
Lexus RX400h (Zombi60)    10.52 @ 118    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   10.52 @ 118
1/4 ET:   15.95 @ 147
0-100 km/h:   8.02
80-120 km/h:   5.06
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vmi olyasmirõl van szó, hogy a benzines és a villanymotor maximális teljesítménye nem jön ki egyszerre. akkor adódna össze, ha a benzinmotor max. teljesítményéhez tartozó fordulatszámán adná le a villanymotor is a max teljesítményét. a nyomatékcsúcs pl villanymotornál alacsony fordulaton(indulóból) jön ki utána esik folyamatosan, míg a benzinnél tudjuk, hogy más a szitu. a prius, és a civic hybridben is hasonló "fals" adatok jönnek ki puszta összeadással. 
Re: ave (1129)
reply 2008.05.09. 10:12:17 (1024
User profile
14.00 @ 157
Fiat Punto GT (ZsoltGTI)     8.77 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.77 @ 144
1/4 ET:   13.29 @ 177
0-100 km/h:   5.08
80-120 km/h:   2.74
See the log in full details...
Only show comments about this log!
mintaszerû görbe! jó ez így Zsolti! Wink  
reply 2008.04.12. 12:19:58 (931
User profile
14.00 @ 157
Mazda 323 1.8 16v (Pityukaaa)     9.95 @ 120    (2008.04.05.)
0 rollout
1/8 ET:   9.95 @ 120
1/4 ET:   15.32 @ 147
0-100 km/h:   7.11
80-120 km/h:   4.89
See the log in full details...
Only show comments about this log!
jó megy ez HE! Wink Big grin Grat! 
reply history 2007.11.06. 15:03:38 (705
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 8v (robogofigh)    10.56 @ 109    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.56 @ 109
1/4 ET:   16.54 @ 131
0-100 km/h:   8.83
80-120 km/h:   7.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
sajos most nehéz volt a gép így nem ment 16 alatt  
Re: Robogofigh (701)
reply history 2007.11.06. 13:49:32 (702
User profile
14.00 @ 157
Suzuki Swift 1.3 8v (robogofigh)    10.56 @ 109    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.56 @ 109
1/4 ET:   16.54 @ 131
0-100 km/h:   8.83
80-120 km/h:   7.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
GTi verõ!!! gratula!
papír autó... 
Re: Robogofigh (701)
reply 2007.09.13. 11:19:25 (574
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A mindenségit!
Ennél alacsonyabb 11-et nehéz lenne menni
3-ban gyorsul akkorát, mint egy átlagosnál jobb FWD 1-ben
kb hány fõtengely ló? 
reply 2007.06.03. 23:37:13 (266
User profile
14.00 @ 157
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Szépen muzsikál ez a Honda is. Ez az 1-es brutális. Szép eredmény. Pláne, hogy sztenderd hozza is.
Szvsz a 2.0hoz képpest nem egertengetõ a teljesítménye.
De elismerésem 
reply 2007.04.24. 17:55:41 (188
User profile
14.00 @ 157
Honda Accord Aerodeck    10.33 @ 116    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.33 @ 116
1/4 ET:   15.87 @ 143
0-100 km/h:   7.95
80-120 km/h:   5.53
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez a mérés ezzel a gumival történet: Toyo Proxes R888 205/50R15 ?? 
reply history 2007.04.24. 17:52:07 (187
User profile
14.00 @ 157
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A francba! A TT-t nem vettem számításba     Ott a pont!!!
Az enyémnek a túlnyomó része még magyar. A sok sallang.  
Re: Falco (184)
reply history 2007.04.24. 15:38:52 (183
User profile
14.00 @ 157
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
OFF Az én swiftem magyarnak számít? Mert akkor...... ON 
Re: ave (179)

Total 20 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!