timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 9 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.08.23. 12:26:02 (550
User profile
10.87 @ 209
Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)     8.35 @ 158    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 158
1/4 ET:   12.36 @ 202
0-100 km/h:   4.61
80-120 km/h:   2.23
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én mostanában több ilyet csináltam, a kipuf. tengelyt 2-3 fokkal késõbb, a szívót 1-2 fokkal korábban nyitva, 600-800 ford/perc-el feljebb lehet tolni a használható ford.szám tartományt.
Az alapjárat környéke egyenletlenebb lesz, de az nem sokat zavar.
Ezek a számok persze helyén levõ tengelyre értendõk, de az irány ez! 
Re: szabyk RST (547)
reply 2007.08.23. 10:28:21 (545
User profile
10.87 @ 209
Ford Fiesta 2.1 16v Zetec turbo (Szabyk)     8.35 @ 158    (2007.08.18.)
0 rollout
1/8 ET:   8.35 @ 158
1/4 ET:   12.36 @ 202
0-100 km/h:   4.61
80-120 km/h:   2.23
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Igazán komoly lett! Milyen tengelyed van? Nekem is produkált hasonló jellegü görbét és azt a tengely okozta. Próbáld elfokolni.
De a 11'-es idõ igy is simán meglesz. Gratulálok! 
reply 2007.06.12. 11:16:39 (336
User profile
10.87 @ 209
Fiat X 1/9 turbo (Soma)     7.48 @ 160    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.48 @ 160
1/4 ET:   11.56 @ 197
0-100 km/h:   3.46
80-120 km/h:   2.25
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Gratulálok! Elképesztõ a rajt! Egyértelmü, hogy súlycsökkentésre kell gyúrnunk! 
reply history 2007.04.23. 21:43:41 (168
User profile
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Egy 10.98-al elégedett lennék. Ez ha minden rendben van összejöhet. Én is remélem hogy látlak 
Re: carlosracing (167)
reply history 2007.04.23. 19:15:11 (165
User profile
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Soha nem áll össze De jó ez így! Téged hol látunk legközelebb? Hogy állsz? 
Re: soma (164)
reply history 2007.04.23. 10:24:50 (160
User profile
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez nehéz ügy! A kipuf. tengelyen nyitunk 3-4 fokot, lehet hogy segít. Csak mibõl találom ki hogy tényleg segített-e? 8 ezer feletti fordulaton kéne 10-15 Le-t megtalálni. Még pad sincs olyan ahol 2 egymás utáni mérésnél ne lenne ilyen különbség. Lehet hogy Ave-t kéne szépen megkérnem De azt hiszem csak  Nyháza után kisérletezek!  
Re: Falco (159)
reply history 2007.04.23. 09:16:04 (156
User profile
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Mindenkinek köszönöm!
Ikeya még pihen, ott ki kell találni egy két dolgot. Simán tudok 1 g felett rajtolni, csak nagy a veszélye, hogy befullad. Ezt most nem akartam kockáztatni.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0321&rollout=0&tav=1p8&mp=13 
Re: carlosracing (152)
reply history 2007.04.22. 23:42:14 (151
User profile
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszönöm!
Érdekes, hogy más Subaruknál is tapasztalható a gyengébb 1/4-es célvonali. Vezérmûtengelyt kell még fokolnunk, remélem attól megszûnik a magas fodulatszámon tapasztalható teljesítményesés és igy az idõeredmény is javul. Ha meglessz a 10'-es idõ akkor meg jön a 2.5-ös blokk! 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (150)
reply 2007.04.22. 22:58:17 (149
User profile
10.87 @ 209
Subaru Impreza WRX STI (SR)     7.64 @ 163    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   7.64 @ 163
1/4 ET:   11.56 @ 206
0-100 km/h:   3.57
80-120 km/h:   1.95
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Köszönöm Ave!
Az idõeredményen van mit javítani, a teljesítménygörbén is fogok simítani, de azért kezdek büszke lenni az autóra! Tetszik a 206 km/h, jó az a 3.5 s 0-100-ra, meg a keréken leadott teljesítmény sem rossz. Örülök  

Total 9 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!