timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2010.06.09. 22:53:42 (63053
User profile
12.06 @ 188
Igen, nagyon keményet megy a Polo, de beszéltem pár emberrel, aki már átnézte alaposan és egyöntetûen azt mondta mind, hogy egyszerûen felelõtlen és életveszélyes a gép.
Hiányzik a fél alja, a merevítés szót nem ismerik és a könnyítés érdekében tulajdonképpen már az egész kasztni csak egy vékony lemez burkolat, mert mindent kiflexeltek belõle.
Amúgy jópár rendezvényen épp ezért nem is engedték õket indulni, nem merte bevállalni a szervezõ.

Ez után az elváltós futam után nem sokkal motort is cseréltek benne, mert azért csak nem úszta meg. utána valami R32 turbó, vagy mi került bele, de nem mentek olyan jó idõket, mint az 1.8-al. 
Re: (63018)
reply 2010.06.09. 09:41:23 (63021
User profile
12.69 @ 172
Ez de kemény!Tényleg úgy tol 9.8-at,hogy elváltás miatt elsõ kerékre áll! EEK!  
Re: (63018)
reply 2010.06.09. 09:32:20 (63019
User profile
12.73 @ 178
Ja, 2:55  -tõl van a futam. 
Re: (63018)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2010.06.09. 09:31:55 (63018
User profile
12.73 @ 178


Erre gondoltam. 9-es idõ elváltással. Big grin  
Re: (63017)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!