timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2010.09.13. 17:13:22 (66805
User profile
15.01 @ 149
ez jó én ugy jkártam hogy kaposújlakon 2x tudtam menni 14,7 et és azota ugy fejlödök hogy a mostani legjobb idõm 15,8 volt Big grin Big grin Big grin Big grin
de hát a részvétel a fontos Big grin
Re: (66802)
reply 2010.09.13. 16:50:34 (66804
User profile
14.77 @ 157
Igen, tehát egy bizonyos szint után feljõdni egy autóval, amirõl azt gondolja az ember,h már minden a legjobb benne nagyon nehéz lehet, legalábbis azt gondoltam, de ezek szerint mégsem... Big grin fõleg, ha még maradt 3 tized az autóban... 
Re: (66802)
reply 2010.09.13. 16:45:48 (66803
User profile
11.80 @ 189
a 13.0 lacházán volt 
Re: (66802)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2010.09.13. 16:45:25 (66802
User profile
11.80 @ 189
Képzeld amikor 2 évvel ezelött az S4-el Tökölön mentem 14.1-et, rá 1 hónapra pedig 13.0-át (3-szor is egymás után) ez mekkora fejlõdés volt Roll eyes persze ez felett már minden javított idõ = szorozva négyzeten ár. Sad  
Re: (66790)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!