timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2011.08.01. 16:32:00 (71540
User profile
12.08 @ 187
Szia Ave,
a valódi ok: szeretek széllel szembe húgyozni. Wink
Nézd meg a BMW-t, én építettem autót, míg más bontott...
Eladó!!! Bawling

Egyébként minimum 1000 lovat szeretnék.
Lengyelországban találtam megfelelõ alapot ehhez, csak igen drágán akarja adni.
Ha összejön, beleásom magam a turbósítás rejtelmeibe.

$

 
Re: (71539)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ave
reply history 2011.08.01. 15:45:58 (71539
User profile
12.88 @ 175
>de nem USA  lesz, nem értek hozzá
Pedig erdemes lenne venni a faradsagot hozza.   Egyebkent egy karbis SBC nem urtechnika*, foleg "visszafogott" teljesitmenyszint mellett, es nem is olyan draga.
Gondolom 5-600 loerot azert minimum akarsz, ez nemetbol de foleg olaszbol azert nem ugyanaz a szint, mint SBC-bol.

* Persze ezt csak sor4-es OHV-skent irom, V8-hoz nem ertek.
 
Re: (71538)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!