timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.06.06. 16:35:05 (73099
User profile
11.80 @ 189
Köszi a videót, tényleg jól lehet hallani Sad
Vissza van alakítva üzembiztosra az autó, már nem olyan erõs, mint fénykorában. A hajtás és váltó ugyanaz az erõsített, amivel a Szili 11.0-át ment Smile
A turbóvonyásom 0.9-1.0 bar Tongue stick out , de így is mocskosul megindul.
Amikor nem állórajtoztam múltkor 2.1-2.2 60 láb volt ha jól emlékszem, az idó 14.1, de a végsebességem pedig 166km/h volt Big grin
Nézd meg a cetlidet, ott is látszik, hogy veszítek a kuplung miatt, az elõdöntõben is ezért kaptam ki a Skyline-tól, pedig a táv feléig vezettem Bawling
Sebaj, orvosolva lesz és mindenki boldog Tongue stick out  
Re: (73096)
reply 2012.06.06. 10:39:52 (73097
User profile
13.40 @ 166
hallani hogy csúszik a kuplungod 
Re: (73096)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.06.06. 10:38:34 (73096
User profile
13.40 @ 166
itt a közös futamunk:
http://www.youtube.com/watch?v=oL0Opnel8-s 
Re: (73094)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!