timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.08.23. 19:08:38 (73372
User profile
9.34 @ 242
Eltört a fèltengely????na ,hogy lehet ez??? Ezt ugattam èvekig de mindegy Big grin Majd jövöre locsolunk mi is gazdagon. Jópofa a felemás pálya Wink Tudom nem a viz miatt tört el Gigford fèltengelye. 
Re: (73361)
reply 2012.08.23. 09:14:04 (73368
User profile
11.69 @ 205

Nyavajogtam laronak hogy ott baloldalt valami nem fasza...
Hobizoli videóján ott is van a szopás!
A lámpát és indítását hagyjuk... :P
Majd leveszem az ajtót, kézikuplunggal gázon állva lábbal fogom stage-be belökdösni... 
Re: (73361)
reply 2012.08.22. 21:54:48 (73366
User profile
10.01 @ 219
Minden kategóriában vannak egyenlõtlenségek, de nem lehet 30 kat.

Te kategóriádban súlykülönbség lehet, enyémben meg mehet 2.3-as csak turbós autó akár 10000ccm feletti turbó, nitróval is....lehetne 3000le az ellenfelem 6x akkora motorral is....ha gyári kerékmérete van.

Én is vagy erõsítek és nyomok mindent bele, vagy elfogadom ezt, ez van :-D

Majd jövõre eldöntöm mi legyen, idén már elvegetálok ezzel, ha azt veszem hogy 11.2 volt tavaly, most meg 10.5 van, végülis haladok :-D

Na sok sikert nektek továbbra is.
 
Re: (73361)
reply 2012.08.22. 14:02:07 (73365
Lacházára már nem is jöttök? 
Re: (73361)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2012.08.22. 07:45:29 (73361
User profile
8.42 @ 268
Kunmadaras! Jó kis verseny volt, a hõség ellenére kitett magáért mindenki!
Gratulálok Erdõs Csabinak a 7-es idõhöz, fel van adva a lecke mindenkinek, vagy könnyítünk 500 kilót, vagy növelünk 500 lovat, hogy utolérjük!
Kohári Zoli is kinyomta a Camaro szemét,szép idõket futott.
Kis Nova, alias Fenstermen is belement a kilencbe, órákig szereltük a nitrót, de megérte, volt egy 9,9, aztán a döntõben 9,6 Fapuma ellen.
Részemrõl a jó dolog a 9,90 szívóban, ami 5 tizeddel jobb, mint a másik motorral.
A nitrómat szereltük egész nap, nem volt olyan alkatrész, amit nem cseréltem, mégis folyamatos szopóág volt. Sikerült egy féltiszta futamot menni 8,6-al, de félpályától már nem akart menni a nitró rendesen ekkor sem.
Nagyot hibáztam napközben, mindig a jobb pályán mentem, nem próbáltam a balt.
A döntõben Kohári Zoli ellen mentem, nem indult be az autó, tesók 10 percig küszködtek, mire végre be tudták bikázni. Áh, nem voltam ideges.....
Gumimelegítés, aztán gurulás a rajtba. Lámpát meg nem látni, csak a pre stage látszik, mire észbe kaptam, már nem is világított. Most mifasz van? vonal nincs felfestve, fogalmam sem volt, hol állok. gurultam picit elõre, semmi, aztán hátra, közben Zoli már elindult, az én lámpasorom kitudja mit mutatott. Na mindegy.
Utána Erdõs Csabival lebeszéltük, megyünk egyet egymás ellen, mondtam a Csabinak álljon nyugodtan a jobbra, kíváncsi voltam, hogy az elõbb voltam balfasz, vagy most se látni semmit. Kihajolva jobbra, ami nálam nagyon nehéz, csövek, ventilátor stb útban, be tudtam stegelni, viszont a jobb lámpasoron láttam csak a sárgát.
A bal pálya minõségérõl ne beszéljünk, Peti is csúszkált a Caprice-szel, Gigford is amiatt tört tengelyt, mert elment a tapadás egyik oldalon.
Eddig sokkal jobb volt a minõség Kunmadáron, bár lehet a 3. napon volt már csak viseletes a baloldal.
Ott állt a sok angol a rajtban, nem hiszem el, hogy Santa Podban ott a lámpa, és olyan magasságban, senki sem látná a bal oldalról, pedig ott vannak magas scoopok.
Volt minden aznap, kitiltás, óvás. Kicsit egyértelmûsíteni kellene a szabályrendszert a viták elkerülése érdekében. Engem nem zavar, ha egy kaszni nélküli, 500 kilóval könnyebb csõvázas autó megver, örülök, hogy egyáltalán van verseny. Nem lehet mindenkinek külön kategória. Én kifejezetten szeretek más, hasonló idõket futó autó ellen menni, ha kikapok, ez van, de meccseltünk egyet, és iszonyat jó érzés! Ezért sajnálom a Zolival is a döntõt, nem az eredmény miatt, az úgy is tudott volt elõre.
Ezen a pályán a motorosokra vannak ráhangolódva, nincs képben autós dolgokban érthetõ okokból a csapat.
Azért egy OB-nél alap dolog lenne persze, hogy legalább a karácsonyfát látni lehessen, legközelebb viszek periszkópot. Érdekes módon a Hernyóék mértek nálunk évekig, és nem volt gond. Itt a lehasalt, lehajtott fejû motorosoknak volt szemmagasságban a lámpa, az Õ hétvégéjük volt, megértem ezt is.
Jól éreztük magunkat, tanulságos és eredményes nap volt.
Soká lesz a következõ Kunmadár, de már most várjuk! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!