timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.08.25. 11:52:53 (73394
User profile
10.01 @ 219
Ez volt a legolcsóbb mutatvány ahhoz hogy gyorsabb legyen, folyamatosan törések nélkül.

11.2-es program volt idáig amivel 10.5-lett, csak a súly és amiatt hogy feltettem a slicket.

Ha meg faragok akkor ment volna 10.8-at és eltört volna a diffi, váltó, kútányér, nyelestengely....ahogy régen.....lehet egy szezont végigmenni sokkal olcsóbban is így, mintha nehéz is, meg drága is lesz.

Úgyhogy igazam lett mint mindig.Utcára nem rossz a 2.4 jtd 166 fullos autóm sem chiptuninggal...., nem kell 200 lónál több utcára, ez meg 5liter géázolajat eszik 15 liter E85 helyett :-D 
Re: (73390)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.08.24. 22:08:34 (73390
User profile
12.80 @ 173
Te FAP... edig volt egy rohadt jó 11.2es munkába járósód... nem kellett volna sok a 10es munkába járóshoz... most meg van egy 10.5ös tyúkketreced... Big grin Big grin Big grin   Én reszeltem volna még egy hangyányit inkább :P de ez csak az én véleményem! Smile  
Re: (73389)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!