timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.10.31. 10:48:26 (73722
User profile
10.01 @ 219
Viszont a 600LE és alattit meg fogja a ragacs és kevesebb kilóméterrel érsz be.
Pl Kunmadarason mindig kevesebb a célvonalim még akkor is ha jobb idõt megyek mint Lacházán ahol az elsõ fele ragacs.

Rábán csodálkoztam maikor mentem 10.8-at úgy hogy a rajt rossz volt és 220, a 10.2-m meg 218km/h Lacházán :-)))) Meg volt 10.5 212-vel madarason.Motorerõm meg ugyanaz...sõt a 10.2-re erõsebb volt a gép, mégsem ment 220-at :-)

Tehát Godrat...a k.erõseknek lehet jó ez, de nekem pl összkerékkel elég ha a rajtban van max :-)))))))

Azaz ez is felhasználófüggõ :-D
 
Re: (73720)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.10.31. 07:21:34 (73720
User profile
7.01 @ 337
1000 lóerõig szerintem elég 100 méter 1500 Le nél már jobb a 200 ez felett jó lenne még hosszabb ragacsozás. Természetesen minél hosszabb annál jobb, de egy ilyen hordó anyag 250-300 ezer között van és egy hordóval 100-130 méter között lehet lekezelni spórolósan 2 pályát + ehhez jön hozzá a szerkezet amivel tudjuk csinálni na meg az emberi munka, tehát pl: Kiskunlacházán egy kezelés anyagára kb félmillió Magyar papír  
Re: (73719)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!