timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.10.31. 22:22:22 (73730
User profile
10.01 @ 219
Ruszki Evóra emlékszel?

9-es idõ, füves, hepehupás aszfalton...libeg a végén mint a nyárfalevél, de egyenesen megy :-DDDD 
Re: (73726)
reply 2012.10.31. 21:09:44 (73728
Persze, ha a 7-es autóval 9-et akarunk menni, akkor bõven elég...sõt, ha überjól beállítjuk, akkor lehet vele biztonságosan menni murván is.  
Re: (73726)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ave
reply history 2012.10.31. 13:32:28 (73726
User profile
12.88 @ 175
A kozel semmi kezeles is eleg egy jol beallitott autonak.

jo pelda a Red Victor es a Beast dontoje a Koe '07-rol.
http://www.youtube.com/watch?v=XGUmLYb9fXE&feature=youtu.be&t=59m31s

Red Victor persze sokkal jobbat tud menni jobb palyan, de a Beast is gyorsabb, ha jobban tapad a palya.
De megis, ezen a nagyon rossz palyan is egyenesen mentek es biztosan.
Mindketto ~ 1800-2000 loero lehetett akkoriban, persze a tav legveget leszamitva itt nemigen mentek maxon.

Rosszul beallitott autok pedig profi palyan is tudnak bajba kerulni, ilyen videot most persze nem talalok hirtelen, de van boven. 
Re: (73719)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!