timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.11.15. 22:13:25 (73828
User profile
12.87 @ 164
Azt gondolom, hogy aki komolyan a pohárra hajt, az áldozatokat hoz és végül célgépet készít. Én is így tettem, csak közben megvariálták a kategóriákat, ill. kihaltak mellõlem az ellenfelek így lényegében értelmetlenné vált a célgépem. Továbbá elkéstem úgy 5 évvel, na. A 2011-es idõimmel a 2006-os Bocimobil legnagyobb ellensége lehettem volna auto1600-ban Smile
A szlovák hubicei 2009-es (utolsó) utcai versenyen a forgalmiban szerepelõ kW érték szerint állítottak fel 8 kat-ot, a favorittal az elsõ 5-öt megnyertem Big grin

Nem hiszem hogy mindenki azért menne gyorsulási versenyekre, hogy nyerjen a kicsit módosított autójával. Egy gyengébbnek is lehet hozzávaló ellenfele az idõmérõkön.
Mint versenyszervezõi oldal, a Te álláspontodat is megértem, nincs könnyû helyzeted. OK,válasszuk szét az utcait a profitól, de ennyi kat. értelmetlen, Pelyvinek igaza van. 
Re: (73815)
reply 2012.11.15. 07:57:05 (73821
User profile
13.51 @ 158
Nézd meg a futam.hu kategóriákat, hátha megtetszik neked is.
Van 3 amatõr (idõalapú) és 5 profi kategória.
Alapból mindenki a 3 amatõr katban indul, de ha túllépi az idõlimitet, akkor megy a profik közé a megfelelõ kategóriába (üzemanyag, hajtás és ccm alapján).
Amatõrben nagy verseny szokott lenni, mindenki ott tömörül az idõhatár körül és szorosak a döntõk. Profi versenyzõ ott nem sok van, de az idõhatárokat és a köbcenti határokat lehetne mozgatni és lehet szabályozni a profik mennyiségét...

Lehet, hogy ez alap elképzelésnek nem is olyan rossz?! Wink  
Re: (73815)
reply 2012.11.14. 14:16:58 (73817
User profile
11.34 @ 186
Miért a célgépeket kell "büntetni" és számûzni üres "profi" kategóriákba? Pont õk azok akik a legjobban akarják a versenyzést, õk tesznek is érte valamit, nem a szájuk jár egy olyan kategóriáért amiben nyerhetnek...

 
Re: (73815)
reply 2012.11.14. 06:56:22 (73816
User profile
8.42 @ 268
Köszönjük a temérdek szavazatot a szombat-vasárnapi versenynappal kapcsolatban!
Újabb kérdés, amiben szívesen fogadjuk a véleményeket!
A kategóriák változtatásában kérjük mindenki szavazatát, akit érdekelhet!
www.facebook.com/gyorsulas 
Re: (73815)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.11.13. 21:46:09 (73815
User profile
8.42 @ 268
Addig, míg kisebb volumenû versenyrõl van szó, elég a köbcenti szerinti kategória. Viszont mihelyt kezdi kinõni magát a bajnokság, megjelennek a gyors autók, másodperceket vernek kategória társaikra, persze komoly fejlesztés eredménye kép. Kinek jó ez? Nem élvezetes megverni a sokkal gyengébbet, viszont a gyengébbet is elriasztja a versenyzéstõl, ha örökké alul marad egy célgéptõl.
Valamit tenni kell, én nem mondom, hogy az MNASZ street-profi szétosztás az igazi, de valahol a helyes út az, ha a célgépeket kivesszük az utcán is használatos, vagy csak minimálisan átalakított kategória társaikból.

Komoly bajban vagyunk mi is Fertõszentmiklós-Rábaring tekintetében, naponta órákat beszélünk a kategóriákról, külsõsökkel is, versenyzõkkel pláne. Nincs még végleges verzió, de valamit tennünk kell, mert sokaknak elvesszük a kedvét a versenyzéstõl, ha ez így marad. 
Re: (73813)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!